Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אשמח לעזרה התייאשתי מהמזגן ברכב שלי .

לפני כמה ימים המזגן הוציא אויר חם בנסיעה

קירר בהתחלה בבוקר . ולאחר הצהריים המזגן התעייף

הוציא אויר חם ניגשתי לאיש מקצוע בדק גז אמר לי שחסר . סבבה שם גז 200 שח אוקיי

לאחר מכן אמר לי המאוורר לא עובד זה שצמוד למאוור רדיאטור כנראה זה הבעיה בטוח שזה הבעיה

אוקיי אמרתי לו תחליף 600 שח חלק ועבודה כולל מעמ .

אמר לי פתרתי את הבעיה . אני נוסע היום בבוקר קירר סבבה . אחר צהריים חזרה הבעיה קירר סבבה בתחילת נסיעה 5 דק ולאחר מכן הוא שוב אוויר חם .

שחם בחוץ הוא עובד 5 דק ומפסיק. שיותר נעים בלילה או בבוקר הוא יותר טוב . באמת המאוור לא עבד בדקתי רק עם נותנים לו מכה קטנה הוא מתחיל לעבוד וגם אז מסתובב חלש . אותה אבחנה קיבלתי מ 2 אנשי מקצוע

אשמח לעזרה בנושא וכמה אמור לעלות לי דבר כזה

אם יש לכם המלצה למוסך מאיזור אשקלון אשדוד בכיף

תודה

פורסם

מערכת הקירור של המנוע תקינה?

חום המנוע לא גבוה מידי?

 

קרה לי שהתרמוסטט היה תקול והמנוע התחמם ואז מדחס המזגן התנתק אוטומטית כדי לא להעמיס חום נוסף למנוע

פורסם (נערך)

עדכון

לאחר אבחנה של איש מקצוע נוסף

אמר לי המדחס הלך החלפתי 1200 שח עבודה וחלק

משופץ לא חדש ומילא גז

סבבה עד פה

אבל הבעיה חזרה אני אציין עוד משהו שנזכרתי בעבר הבקרת אקלים הייתה עובדת אוטו

שמניעים את הרכב עכשיו לא

לא יודע אם קשור

עריכה אחרונה על ידי omere3
×
×
  • תוכן חדש...