Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי - אני עומד לקבל פיג'ו 2008 שנה2014 אבל access עם איזה רדיו מעפאן.

אני לא חושב שיש רדיו בלוטות בגרסה הזאת (תקנו אותי אם אני טועה).

אני רק צריך להזרים מוזיקה מהטלפון בצורה מספקת.

לפי מה שאני מבין הדרל הכי פשוטה וזולה זה פנל רדיו עם בלוטות.

אין לי צורך במולטימדיה מעבר לכך.

 

המלצות? (או איזה שרשור שדן בנושא?)

 

תודה.

פורסם

ועוד שאלה לגבי הנושא - אם מתקינים לי דיבורית, ואני שם רדיו בלוטות', יש סיבה לשים דיבורית בכלל?

איך זה עובד הכל דרך הרדיו?

פורסם

אם אתה קונה רדיודיסק עם BT אין הגיון להתקין גם דיבורית חיצונית

אתה יכול ללכת על Pioneer DEH-S4050BT מהדגמים החדשים של פיוניר

מכשיר טוב זול ומספק את הסחורה ,איך זה עובד.?

המכשיר מגיע עם מיקרופון זעיר שאותו אתה ממקם במיקום אסטרטגי

ואת השמע אתה מקבל מהרמקולים של האוטו.

זאת ועוד בקישור הנ"ל:

https://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=496

פורסם (נערך)

אני מודה לך על ההודעה המועילה הזו ;)

 

 

אוקי ראיתי את המכשיר. זה איכותי מבחינתי ועם הרבה אופציות יותר ממה שאני צריך. גם לא צריך דיסק האמת.

הייתי מוכן להתפשר על הרבה דברים ולהוריד מחיר באיזה 300.. כל מה שדרוש לי זה אמינות, ומעבר לזה הכי פשוט שיש.

עריכה אחרונה על ידי rozroz
פורסם

תוציא את האף מחוץ לפורום וחפש בגוגל בחנויות בארץ.

מכשיר עם אחריות יבואן רשמי נמכר בכ-130 ש"ח פחות.

מיבוא מקביל בכ-200 ש"ח פחות.

 

ללא דיסק יכול ללכת על MVH-295BT. קצת יותר זול ביבוא מקביל.

פורסם (נערך)

כן ראיתי שזו האופציה הכי זולה של חברה מוכרת.. 370 שח.. נראה.

נראה שלדגם הזה אין מיקרופון מצורף..

הדגם היקר עם המיקרופון אכן עולה משמעותית פחות ביבוא מקביל.

אז לא כזה הבדל.

עריכה אחרונה על ידי rozroz
×
×
  • תוכן חדש...