Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי שאלה לגבי החלפת שמן גיר רציף למיצובישי לנסר 2010 מנוע 1800.

 

כמה שמן צריך להחליף בטיפול 100,000 ? כי לפי הנחיות היצרן כתוב שיש 7.1 ליטר, האם מחליפים הכל או שחלק.

 

תודה לעונים

פורסם

זאת הכמות הנדרשת. השמן יקר, אבל הנזק משמן לא מקורי עלול לעלות הרבה יותר.

השמן המקורי נקרא j1/j4 dia queen cvt fluid.

 

http://www.justmotor.co.il/product/שמן-גיר-רציף-מיצובישי-diaqueen-cvt-j1

 

אתה צריך שני מיכלים כאלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תבדוק מול מוסך מרכזי מה ההוראות שלהם בנושא הזה לרכב הזה.

 

אם הם טוענים שלא נהוג להחליף בארץ ואתה לא נוסע נסיעה מאומצת עם הרכב או גורר איתו ואין לך כוונה גם "להזדקן" עם הרכב הזה תשקול אם באמת אתה רוצה לעשות את זה.

 

נוזל CVT מאוד רגיש לזיהום אז תוודא גם שאם אתה כן בוחר להחליף אותו אז שהתהליך מתבצע לפי הספר ובתנאים נקיים ככל הניתן.

 

אני באופן אישי - אם אתה מתכוון להזדקן עם הרכב הזה ואתה נוסע איתו הרבה\מעל הממוצע והרכב עדיין בקילומטרז' של זמן הטיפול - תעשה את ההחלפה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בפירוש יש הנחיה להחליף כל 6 שנים או 100 אלף קילומטרים ( המוקדם מביניהם ). לא מדובר בגיר של טויוטה, בו אין הוראות החלפת נוזל CVT.

הרכב הספציפי הזה כבר באיחור של שנתיים.

וזה משמעותי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בפירוש יש הנחיה להחליף כל 6 שנים או 100 אלף קילומטרים ( המוקדם מביניהם ). לא מדובר בגיר של טויוטה, בו אין הוראות החלפת נוזל CVT.

הרכב הספציפי הזה כבר באיחור של שנתיים.

וזה משמעותי.

 

יכול להיות שנוצר כבר נזק לגיר בזמן הזה?

פורסם
זאת הכמות הנדרשת. השמן יקר, אבל הנזק משמן לא מקורי עלול לעלות הרבה יותר.

השמן המקורי נקרא j1/j4 dia queen cvt fluid.

 

http://www.justmotor.co.il/product/שמן-גיר-רציף-מיצובישי-diaqueen-cvt-j1

 

אתה צריך שני מיכלים כאלה.

 

השאלה היא אם צריך להחליף הכל או חלק

פורסם

ברכב שלך מחליפים את כל הכמות ( כ 7 ליטרים ).

מניסיון אצל חבר טוב - היה לו רכב כזה, מודל 2008. אחרי 7 שנים ( איחור של שנה מהוראות היצרן ) הוא הגיע ל 90 אלף קילומטרים, והגיר התחיל לתפקד בצורה לא חלקה. מיד השמן הוחלף, והכל חזר להיות תקין ( גם שנתיים אחרי זה , כאשר הרכב נמכר, ובבדיקה במכון נרשם שהגיר תקין).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אותו מחיר במורשה. רק ששם אתה משלם בדיוק על 7, ולא קונה יותר

יש לך מושג כמה זה עולה במוסך מורשה? הם לא נותנים הצעת מחיר בטלפון

פורסם

אתה יכול לראות במחירון חלפים שלהם במפורסם באתר של כלמוביל (תגגל מחירון חלפים מיצובישי)

https://www.colmobil.co.il/spare-parts/file.php?f=MIT

בגדול 4 ליטר 570, אבל יש להם גם 20 ליטר שלליטר הוא יותר זול, ושאתה עושה את הטיפול במוסך הוא מוציא משם את הכמות שצריך. דרך אגב, את ההחלפה הזו עשיתי במורשה בגלל שהמחיר של השמן זהה.

×
×
  • תוכן חדש...