Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

אני צריך וגם רוצה להחליף ברקסים אחוריים.

 

הברקסים האחוריים ברכב שלי זה תוף.

 

אשמח לקבל הדרכה כיצד להחליף וגם עד כמה זה מסובך ?

 

יש לציין שאת הקדמיים החלפתי לבד.

 

תודה מראש.

 

יובל

פורסם

תרשום ביוטיוב rear brake replace ותקבל כמה סירטונים שאתה רק רוצה שממחישים לך את התהליך במדוייק. רק להדגיש לך שמדובר במערכת הבלימה וזה תהליך ששונה מהחלפת רפידות קדמיות אז שקול זאת שוב אם אולי כדאי לך לגשת למישהו שיבצע איתך ביחד את ההחלפה שתלמד כמו שצריך. מבחינת הכיוון של הסנדלי בלימה ישנה גיזרת בלם שניקראת רגולאז...דרכה אתה מכוון את הסנדלים כלומר מרחיב אותם בהתאם למינימום מגע שלהם עם התוף. כדי להגיע לתוצאה הרצוייה כל פעם שתכוון אז תלביש את התוף ותן 3 משיכות והורדות של בלם היד..אתה תראה בהתחלה שהתוף מאבד מהמגע של הסנדלים אז ואז תוריד אותו שוב ותכוון ואז תבדוק שוב עם משיכות ושחרור של בלם היד. לאחר 2, 3 מחזורים כאלה אלה תראה שהתוף נישאר בנקודת המגע המינימלית עם הסנדלים וזה הכיוון הנכון. אתה מבצע זאת בכל גלגל בניפרד. לא לשכוח לעבור עם נייר שיוף מעט על הספיד באנדים של הסנדלים כדי שיהיו חלקים. מעט גריז יעודי בנקודות המגע בין הסנדלים לתושבות שלהם בסרן וזה הכל. שים לב שבהתאם לכיוון של הסנדלים מול התופים ככה יגיב בהתאם בלם היד בסוף אז תשקיע בכיוון הזה כדי שיישמר גם הכבל של בלם היד.

×
×
  • תוכן חדש...