Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשמוע את דעתם על העניין הבא,

 

קניתי לפני כ10 חודשים יונדאי I30 שנת 2011 עם 177K ק"מ, הרכב עבר טיפולים כל 15 אלף.

עשיתי לרכב יישור קו ובין היתר הוחלף שמן (יורול PLX 5W30) ופילטר שמן מקורי

השמן הישן היה שחור מאוד, אין לי מושג איזה שמן זה היה. בהצצה למנוע מתוך פקק המילוי,לא נראת בוצה.

הרכב ננהג על ידנו כ80% מהזמן בסביבה עירונית (רחובות-ראשון), אז החלטתי לעשות טיפולים כל 10 אלף.

לאחרונה החלפתי שמן ופילטר שמן ,לאחר 10 חודשים ו10 אלף קילומטר שהרכב עשה ,והשמן שהוחלף שוב היה שחור מאוד. לאחר מספר נסיעות עם השמן החדש בדקתי שמן ,והשמן שיצא מהמדיד שוב נראה שחור.

חוץ מזה המנוע עובד בסדר גמור.

יש לי בבית גם קורולה 2008 עם 150K ק"מ והשמן בין טיפול לטיפול יוצא הרבה יותר נקי.

 

האם לדעתכם מדובר בבעיה? מה כדאי לעשות?

 

תודה

פורסם

או שעושה את העבודה ומנקה את המנוע שכנראה מלוכלך או ששורף שמן.

האם יש עשן כחול מהאגזוז? האם היו חוסרים של שמן?

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אז הוא מנקה את המנוע.

תיקח בחשבון שנסיעה עירונית היא הרבה יותר קשה מבינעירונית וב80 אחוז עירוני הייתי מחליף הרבה לפני כל 15K שמן מנוע ייתכן והתצבר שם לכלוך והשמן פשוט מנקה אותו.

פורסם

(אופס הקדימו אותי) כנראה שהכל בסדר. אתה יכול להתייעץ במוסך שלך.

80% מהזמן בנסיעה עירונית זה תנאים קשים לרכב. תסתכל בספר הרכב מה מרווח הטיפולים המומלץ.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

חברים תודה על התשובות,

 

אני מודע לעובדה שרכב שנוסע לרוב בעיר מומלץ לצמצם לו את מרווח הטיפולים, לכן כפי שתארתי בהודעה הראשונה, אני מבצע טיפולים כל 10 אלף ולא כל 15.

 

הרכב, לפי היסטוריית הטיפולים שלו, בעבר היה מטופל כל 15 אלף.

 

שמח לשמוע שהכל תקין, לא רציתי הרפתקאות מיותרות של פלאשינג וכאלה

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שמן שיוצא שחור זה שמן שעושה יופי את העבודה. בגלל שהנסיעה היא לרוב עירונית הייתי מחליף כל 10 אלף קמ.

אם החלפת שמן חדש ואחרי כמה נסיעות בודדות הוא שוב שחור אתה בטוח שזה תקין ?

לדעתי,צריך לעשות בדיקה מקצועית לבדיקת מצב בוצה,להוריד אגן שמן ולבצע ניקוי והחלפת שמן ומסבנן חדשים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לאחר 10 אלף קילומטר בתנרי נסיעה שלרוב עירוניים הגיוני ששמן ייצא שחור. כל עוד הוא לא יוצא גריז הכל טוב. רוצה ששמן ייצא שקוף שישים פרסטון ואז את השחור הטא ייצטרך להוציא מתוך המנוע...אבל השמן עצמו ייצא שקוף גם אחרי 20 אלף. ;)

פורסם
לאחר 10 אלף קילומטר בתנרי נסיעה שלרוב עירוניים הגיוני ששמן ייצא שחור. כל עוד הוא לא יוצא גריז הכל טוב. רוצה ששמן ייצא שקוף שישים פרסטון ואז את השחור הטא ייצטרך להוציא מתוך המנוע...אבל השמן עצמו ייצא שקוף גם אחרי 20 אלף. ;)
היי מאור,

אני משתמש באותו סוג שמן (יורול plx 5w30)

בשני הרכבים שלי, ביונדאי יוצא שחור, וגם תופס את הצבע השחור תוך כמה נסיעות (רואים במדיד), בקורולה 2008 יוצא הרבה יותר נקי. שני הרכבים מטופלים כל 10k. הקורולה עם 150k ק"מ, היונדאי עם 187k ק"מ.

זאת הסיבה שחשדתי שאולי יש בעיה ביונדאי.

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

פורסם

שחור מידי.. גם לא טוב - צבע חום יותר סביר.

כדאי לבדוק עם פנס, להאיר פנימה מפתח מילוי השמן את מצב גל הזיזים, סימני בוצה.

כנ"ל, על המדיד, אם יש סימני בוצה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...