Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הנתונים - עובד בפלייטק, ברוך הבא לבניין :)

 

אני עם נתונים דיי דומים, גר ליד מונסון, נסעתי עם אופניים לעזריאלי שרונה במשך תקופה עד שהתרסקתי במנהרה המחורבנת הזאת ומאז עברתי לאוטובוסים.

 

הדרך השפוייה ביותר היא דרך קרית אונו-שיבא-אלוף שדה-דרך השלום עד לעזריאלי, הדרך השפוייה להגיע (במקרה שלי זה היה 27 דקות מדלת לדלת).

קח בחשבון שסטטיסטית, זה עניין של זמן עד שתתרסק וביטוח לאומי משלם רק 75% במקרה של תאונה בדרך לעבודה.

----

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכבישי ישראל מותר לנסוע במהירות של 100-110 חוץ מכביש 6 , אדוני לא עובר את המהירות החוקית הזאת?

 

 

 

אדוני עולה על הכביש עם כלי ממונע לא חוקי. תאונה עם כלי כזה, ואתה יכול לאכול המון קש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ולא צריך אופניים חדשות או אופניים שעולות כ"כ הרבה,

יד2 מפוצץ בכלים ב-2000-2500 שקל, עם סוללות 48V, דיי והותר להלוך-חזור

----

פורסם
כבר חשבתי שמצאת דרך עדיפה על המסלול של קו 68\268. מילא היית נוסע בדרך השלום\גבעתיים. אבל אם יש משהו שלא עושים, זה לנסוע עם אופניים על ז'בוטינסקי בכביש, בייחוד במצבו הנוכחי בעקבות עבודות הרכבת הקלה.

 

סורי, אין שביל לאופניים = לא נוסע. איש הישר בעיניו יעשה.

 

אין שביל אופניים = נוסע על המדרכה.

כבר ניסו לעצור אותי לתת לי דו״ח וברחתי. וגם אם יתנו, הכסף הזה שווה את החיים שלי. על הכביש אני לא נוסע.

 

אני אישית נוסע לעבודה 5-6 ק״מ לכיוון תלוי במסלול ש- 90% ממנו בשבילי אופניים והשאר בעיקר במדרכה. לוקח לי 15-22 דקות כיוון כתלות בהתגרזנות שבד״כ ההלוך ארוך יותר כי אני נוסע רגוע כדי לא להגיע מזיע. (אופניים רגילים ולא חשמליים).

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

דוח על מה?

לפי מה שהבנתי מותר לנסוע עם אופניים רגילות על המדרכה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
דוח על מה?

לפי מה שהבנתי מותר לנסוע עם אופניים רגילות על המדרכה.

אסור.

עיריית תל אביב אמרו ש״הם לא יאכפו״ כמובן בתנאי שזה מקום שאין בו שביל אופניים ולא שיש שביל אופניים ואתה בכל זאת על המדרכה. אבל מדובר רק בפקחים של עיריית תל אביב, שוטר עדיין יתן לך דו״ח. בנוסף אני הרבה פעמים נוסע גם ברמת גן ואפילו נסעתי שבוע שעבר לרמת השרון והרצליה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

זו בעיה בלי פיתרון.

 

אני גם רוכב על מדרכה לעיתים, איפה שהכביש מסוכן. הכלל שעשיתי לעצמי הוא שאני לא מפריע להולכי רגל. אם הם מעכבים אותי, אני מחכה בסבלנות.

גם היכן שיש שבילי אופניים על המדרכה, השילוב הוא לרב לא טוב (למשל, אבן גבירול בת"א), אז צריך להזהר, ולרכוב בהתאם (לאט...).

 

מבדיקה לא מדעית, באמת נראה לי שרוכבי אופניים חשמליים ה-רבה פחות מודעים לסביבה ולמהירות שלהם מרוכבים מפדלים (אני לא בטוח לגבי מפדלים על אופניים חשמליים). אולי זה קשור לסוג האנשים שבוחרים פתרון כזה או אחר או אולי, כך נדמה לי, זה קשור לעצם העובדה שתפעול האופניים מחבר אותך לנעשה, מבחינת הרכיבה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני נוסע מרחק קצר מאוד כל יום לעבודה ולרוב עם האופניים החשמליים. כלי מעולה ובדרך כלל אני מגיע יותר מהר מדלת לדלת עם האופניים. (אני יכול ללכת ברגל אבל אני שונא להזיע שלא בצורה מתוכננת וחם במקום מגוריי)

 

א-ב-ל 14 ק"מ לכל צד זה ה-מ-ו-ן לכלי כזה בתצורה סטנדרטית. ובמיוחד עם זנב קשיח.....

 

אם כבר הייתי קונה אופניים עם שיכוך אחורי. ועם זוית ישיבה נורמלית ולא תצורת שטח שתעקם לך את הגב בשביל לנסוע בכביש.

סוללה 48V טובה עם מנוע משודרג תעשה לך חיים קלים. (זה לא חוקי אז לשיקולך אני לא מדבר על אופניים במהירות 80 קמ"ש אבל 25 קמ"ש למרחק גדול זה קצת מתיש 35-40 נראה לי לא רע ועדיין בגבול השפוי)

 

ואגב חברים מכובדים רוב האנשים שאני מכיר עם אופניים חשמליים משתמשים בפדלים כמנח לף הרגל בלבד ממש אין צורך במקלחת.

פורסם

הפתרון לטעמי הוא קורקינט חשמלי בשילוב תחבורה ציבורית.

תחבורה ציבורית שתעביר אותך את כל הקטע של הכביש המהיר ואז קורקינט חשמלי קטן בסגנון citybug או אינוקים לייט. יש לי את הcitybug כבר שנה כמעט ואני מאוד מרוצה.

 
 

 

 
 
פורסם
הפתרון לטעמי הוא קורקינט חשמלי בשילוב תחבורה ציבורית.

תחבורה ציבורית שתעביר אותך את כל הקטע של הכביש המהיר ואז קורקינט חשמלי קטן בסגנון citybug או אינוקים לייט. יש לי את הcitybug כבר שנה כמעט ואני מאוד מרוצה.

הזול שלהם מגיע רק ל-12 קמ״ש. אם כבר אז הקורקינט של שיאומי. שנמכר כבר בפחות מ- 2000 שקל ואין תמורה טובה יותר למחיר ממנו בקורקינטים חשמליים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
הזול שלהם מגיע רק ל-12 קמ״ש. אם כבר אז הקורקינט של שיאומי. שנמכר כבר בפחות מ- 2000 שקל ואין תמורה טובה יותר למחיר ממנו בקורקינטים חשמליים.
12 קמש זה jdbug. הCitybug מגיע ל22 קמ"ש.

וכן השיאומי גם אופציה. החסרון שלו אל מול הסיטיבאג זה הגודל שלו לאחר קיפול

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 
 

 

 
 
פורסם

חשבתי על האלטרנטיבה של הגעה למשרד באופניים חשמליים. אני גר באזור מונוסון, מרחק של כ-14 קילומטר. בנתיב הנסיעה שלי ישנם שבילי אופניים - אך רק על חלק מהדרך. הדרך הראשית (כביש 461) הוא יחסית ראשי וסואן, אבל אני רואה רוכבי אופניים שנוסעים על השוליים או נצמדים לימין.

הייתי בהחלט הולך על זה אבל משנה את המסלול לתוך קריית אונו, לצאת מתל השומר לאלוף שדה ולרכב ישר עד דרך השלום.

פיס-אוף-קייק.

אופנוען

פורסם
אדוני עולה על הכביש עם כלי ממונע לא חוקי. תאונה עם כלי כזה, ואתה יכול לאכול המון קש.

 

למרבה הצער את החנויות לא מעניין החוק. בזמנו קניתי לבת הזוג אופניים ממותג מכובד מחנות מכובדת.

הופתעתי לקבל אותם ללא מגבלת מהירות בלי שאף אחד שאל אותי אפילו אם אני מעוניין או לא.

פורסם

בת כמה הבת שלך?

שלי יכולה או לדווש או לקחת אוטובוס...

 

חנויות מכובדות לא מוכרות כלים לא חוקיים.

 

מה שקורה בתחום זו הפקרה של האכיפה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...