Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בת דודה שלי מעוניינת לרכוש אחת משתיהם שתיהם באותו מחיר כאשר במחיר של הAVEO המאובזרת (כריות אויר ABS וכו) מקבלים יונדאי דיי ערומה, מצד שני ליונדאי יש שוק חזק מאוד ותדמית אמינה יותר..........מה עדיף השבוע היא הולכת לעשות "קניות".

 

שברולט מציעים אחריות מפגוש לפגוש לשלוש שנים כלומר אחריות כוללת .

יונדאי לעומת זאת מציעה אחריות כוללת לשנה בלבד , ועוד שנתיים על מנוע גיר וכו...

רציתי לשמוע תגובות מאנשים שיש להם AVEO או גטס מה דעתם על הרכב?

פורסם

זה טרפה וזה נבלה..

 

השברולט היא דייהו בתחפושת. לא נהגתי בה, אבל התגובת על אחיותיה למשפחה לא נשמעות טובות במיוחד.

נהגתי מעט על גטס צבאית - האיבזור פשוט מאוד, אבל הרכב זריז ומפתיע לטובה. הבטיחות - על הפנים.

 

אני הייתי בוחר בAVEO. אמנם תדמית טובה פחות, אבל האבזור בהחלט משחק כאן עיניין. בנוסף, בעוד כמה שנים, שתפלט כמות ענקית של גטסים מליסינג, מחירה כמשומשת ירד (כנראה) פלאים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
זה טרפה וזה נבלה..

 

אני הייתי בוחר בAVEO. אמנם תדמית טובה פחות, אבל האבזור בהחלט משחק כאן עיניין. בנוסף, בעוד כמה שנים, שתפלט כמות ענקית של גטסים מליסינג, מחירה כמשומשת ירד (כנראה) פלאים.

גם ה-AVEO נמכרת בהמוניה לציי רכב (בעצם כמעט כל המכירות של שברולט-קוריאה הן לציי רכב.

כמה שהמחיר של הגטס יהיה נמוך, מציאה של ה-AVEO יהיה עוד יותר נמוך.

 

ואגב, כבר עכשיו ניתן לרכוש גטס בת שנה ב-70% ממחיר חדש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זו לא נבלה וזו לא טרפה...מדובר בשני מכוניות "מרכז טבלה" בקבוצת הסופר מיני,די שוות ביכולתן,כשלכל אחת יתרונות וחסרונות על השנייה.לאוואו מנוע וביצועים טובים יותר,בעוד שליונדאי התנהגות כביש עדיפה,לשתיהן תאי נוסעים מרווחים למדי,אך תא המטען בגטס גדול בהרבה.היתרון הגדול של היונדאי הוא...היבואן שלה,שנותן שירות למופת,ההיפוך הגמור של UMI,ובנוסף מחירי החלפים והטיפולים ביונדאי זולים בהרבה.אגב,ביונדאי ניתן לרכוש את חבילת TOP SERVISE,שבה מיתחייבים כלמוביל לבצע בתום 3 שנים עיסקת טרייד-אין במחיר מחירון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה טרפה וזה נבלה..

 

 

נהגתי מעט על גטס צבאית - האיבזור פשוט מאוד, אבל הרכב זריז ומפתיע לטובה. הבטיחות - על הפנים.

 

.

דווקא בטיחות טובה, 4 כוכבים במבחני הריסוק

וגם התנהגות הכביש שלה בטוחה למדי.

פורסם
דווקא בטיחות טובה, 4 כוכבים במבחני הריסוק

וגם התנהגות הכביש שלה בטוחה למדי.

4 כוכבים ללא כריות אוויר וABS?

אני בספק..

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
4 כוכבים ללא כריות אוויר וABS?

אני בספק..

תראה לי גטס אחת ללא כרית אוויר

בגרסת הGLF יש כרית אוויר לנהג בלבד

בגרסת הGLI יש כבר שתי כריות עם ABS

בגרסת הGLS יש ארבע כריות אוויר.

 

ABS לא משפיע על מבחני ריסוק

והיא נבחנה עם שתי כריות אוויר.

 

בנוסף גם באוויאו ABS הוא רק בתוספת תשלום

פורסם
בת דודה שלי מעוניינת לרכוש אחת משתיהם שתיהם באותו מחיר כאשר במחיר של הAVEO המאובזרת (כריות אויר ABS וכו) מקבלים יונדאי דיי ערומה, מצד שני ליונדאי יש שוק חזק מאוד ותדמית אמינה יותר..........מה עדיף השבוע היא הולכת לעשות "קניות".

 

שברולט מציעים אחריות מפגוש לפגוש לשלוש שנים כלומר אחריות כוללת .

יונדאי לעומת זאת מציעה אחריות כוללת לשנה בלבד , ועוד שנתיים על מנוע גיר וכו...

רציתי לשמוע תגובות מאנשים שיש להם AVEO או גטס מה דעתם על הרכב?

 

 

האחריות שמוצעת עם הגטס היא לשלוש שנים מלאות מפגוש לפגוש.

ובמבחני ריסוק של NCAP שהתפרסמו לא מזמן היא קבלה 4 כוכבים.

לפי דעתי השוק שלה לא יפגע עם פליטת דגמי הליסינג וחברות ההשכרה מכיוון שהיבואן מוכר ללקוחות פרטיים את דגם GLS בלבד,כך שבעוד מספר שנים כשלקוח יתקל בפרסום של הדגם הנ"ל הוא יוכל לדעת בוודאות שהוא הגיע מהשוק הפרטי.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...