Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר רובוטי.... כמה שנים אחרי...?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

המון רכבים שאני מעוניין בהם לרכישה, מגיעים עם גיר רובוטי דו מצמדי.

יש לי חשש ממש גדול מהנושא...

ככל שהדברים מורכבים יותר... ככה הם בעייתים יותר...

מהי עלות תיקון/החלפה של חלקי הגיר הרובוטי שכזה?

הבדל גדול לעומת גיר אוטומאט או ידני?

בנוסף, שמתי לב שלמרות שיש מספר רכבים שכביכול נושאים את אותו הגיר, הוא מתפקד שונה מרכב לרכב.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכל קונצרן פולקסווגן יש את אותו גיר?

גם לקונצרן וואג עצמו יש כמה וכמה סוגי גירים, כל אחד עם מחלות אחרות ומגבלות אחרות.

יום טוב גם לך

פורסם
גם לקונצרן וואג עצמו יש כמה וכמה סוגי גירים, כל אחד עם מחלות אחרות ומגבלות אחרות.

 

אוקיי..

מה לגבי הגיר של סקודה אוקטביה-ראפיד?

מה ידוע עליו?

פורסם
אוקיי..

מה לגבי הגיר של סקודה אוקטביה-ראפיד?

מה ידוע עליו?

 

בגדול, שהוא לועס קלאצ'ים ויורק מחשבי גיר..

עוד רגע יגיעו חובבי הקונצרן ויספרו על היתרונות שלו

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

ידוע שזה דגם DQ 200 . גיר רובוטי דו מצמדים יבש.

כל חצי שנה יוצאת רויזיה חדשה.

אתה שואל האם הוא השתפר ? לא יודע. חפש פה בפורום.

לדעתי תקנה רק אם אתה מכוסה באחריות יבואן. תמכור לפני תום האחריות. אל תסע בפקקים בקיץ.

אצלנו הוא שרד 30000 ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הגירים הרובוטיים עדיין לא נאפו מספיק. הטכנולוגיה הזו עובדת היטב כבר יותר מ 15 שנים במשאיות כבדות, אבל בפרטיות עוד יש הרבה בעיות ועלויות התיקונים גבוהות.

 

גם אם יש אחריות יצרן - מחירי המכוניות שמצויידות בגירים רובוטיים צונחים צניחה חופשית, כי עוד ועוד אנשים מספרים לגביהם סיפורי אימים.

 

בוודאי ובוודאי שצריך להיזהר מפיג'ו וסיטרואן, שם לא רק שיש גיר רובוטי, אלא גם מנוע 1600 טורבו שעשה (ואולי עוד עושה?) המון בעיות. יש דברים שגם אם יש אחריות יצרן, עדיין כואב כשהרכב נתקע וצריך לשהות במוסך.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

דב, ממך ציפיתי ליותר דיוק, בשידוך למנוע THP לא הגיע גיר רובוטי כפול מצמדים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בגדול, שהוא לועס קלאצ'ים ויורק מחשבי גיר..

עוד רגע יגיעו חובבי הקונצרן ויספרו על היתרונות שלו

 

מדויק

ומוסיף סקר תקלות שעשיתי לפני שנה על רכבים עם DSG7 משנת 2013 (בין חברי הפורום)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HTHV5nX1n2rHFreu9v0Nc1gzeq9Aw26Lic5LwzxxFsU/edit#gid=0

 

פורסם
דב, ממך ציפיתי ליותר דיוק, בשידוך למנוע THP לא הגיע גיר רובוטי כפול מצמדים.

 

לא צריך לצפות ממני ליותר מדי... ברגע שאני מבין שרכב הוא לא הצלחה גדולה, אני פשוט לא מתייחס אליו...

 

מה שכן, אני מניח שהבעיות האלו ייפתרו בסופו של דבר, ואשמח אם יהיה מי שיאיר את עיניינו בעניין.

 

בכל מקרה תודה על ההארה וההערה!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

לא דו מצמדי, אבל ה-thp156 משודך לרובוטי חד מצמדי ב-c4 פיקאסו הקודמת ואאל"ט גם ב-c4 הרגילה.

 

דוקא במקרה הזה הגיר לא ידוע כבעייתי במיוחד, אבל אולי המנוע פשוט מגמד את בעיות הגיר. סה"כ עניין של פרופורציות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לפני שאתם מפחדים אותו ומחזירים אותו למכוניות סוסיתא, אני חייב לציין שכל רכב יש לו את הבעיות שלו וכשצריך לטפל זה עולה כסף. הסיכוי שרכב חדש מיבואן יכנס למוסך לצורך טיפול שגרתי הוא גבוה יותר מרכב שהוא קצת יותר ישן.

 

אני לא שמעתי על טיפול מיוחד על הגירים הרובוטים של יונדאי. ברנו פלואנס דיזל מחשב גיר לפעמים מחזיר את נשמו לבורא אחרי תקופה ארוכה (בערך ב-200 אלף), לפורד יש הארכה של אחריות הגיר (לא יודע ספציפית לאיזה דגמים, אבל בחיפוש קצר בפורום תמצא את כל המידע). לגבי VAG: יש הטוענים שיש גירים מצוינים ויש גירים פחות טובים. נפתחו כאן עשרות שרשורים עבור הגירים של VAG וממליץ לך לקרוא ולהבין.

 

בסך הכל הגיר הוא מאוד מהנה לנהיגה, וכנראה הגירים האלו הולכים להיות ברוב המכוניות החדשות.


×
×
  • תוכן חדש...