Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Polo 2018 -השקה (עריכה 11.6: הושקה בישראל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמינו אותי להשקה של הפולו באולם התצוגה בחיפה היום, כולל נסיעות מבחן. יצאתי באמצע יום עבודה, בזבזתי חצי שעה, הגעתי לאולם ו... הנציג אומר לי שהביאו רק 2 פולו GTI, ושכרגע הוא לא יכול לתת לי אפילו הצעת מחיר.

 

לא יודע אם זה טמטום, זריקת זין או תודעת שירות מחורבנת, אבל את ההתלבטות לגבי הפולו GTI הם בהחלט פתרו לי.

 

אגב, מחיר הרכב בתצוגה עמד על כ-169 אלף ש"ח, כולל אגרת רישוי.

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עצוב ומרתיח.

 

2 הסיבות שעוצרות אותי מלבקר מחר בסוכנות הן היחס האנושי וההתנהלות של צ׳מפיון והן המחיר הדי גבוהה ביחס לאפשרות רכישת גרסה מופשטת בעולם והוספת התוספות לפי הצורך והבחירה של הרוכש.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
הזמינו אותי להשקה של הפולו באולם התצוגה בחיפה היום, כולל נסיעות מבחן. יצאתי באמצע יום עבודה, בזבזתי חצי שעה, הגעתי לאולם ו... הנציג אומר לי שהביאו רק 2 פולו GTI, ושכרגע הוא לא יכול לתת לי אפילו הצעת מחיר.

 

לא יודע אם זה טמטום, זריקת זין או תודעת שירות מחורבנת, אבל את ההתלבטות לגבי הפולו GTI הם בהחלט פתרו לי.

 

אגב, מחיר הרכב בתצוגה עמד על כ-169 אלף ש"ח, כולל אגרת רישוי.

 

 

זה מראה כמה אנשים ממשיכים ללקק ליבואן הזה, אחרת הוא היה נלחם על לקוחות ומגדיל את האחריות.

 

 

פורסם

גם אני,הסוכן אמר לי לבוא היום בשעה 14

איך שנכנסתי לאולם הוא צועק שאיחרתי לא נשארו רכבים ושהוא גילה את זה מוקדם יותר,

להתקשר להזמין אותי הוא יכל,להתקשר להגיד לי שהרכב בן ז...יכל

אבל להתקשר להגיד לי שאין מה לבוא,קשה

Vw Polo GTI

פורסם

אני דווקא מבין את צמפיון, הבלגן ב VAG חוגג וכל זה באשמה ישירה שלהם עם הדיזלגייט. על פי הדיווחים ברשת הם במצב הכי גרוע מכל יצרניות הרכב

מבחינת הערכות לתקנים החדשים, אני מהמר שלפחות בנוגע ל GTI לא נראה אותה משווקת מחדש לפני סוף 2018, הבשורות הטובות הם שהם שעל פי הדיווחים

עד אז יתחלו ליצר גם גרסה ידנית.

פורסם
הזמינו אותי להשקה של הפולו באולם התצוגה בחיפה היום, כולל נסיעות מבחן. יצאתי באמצע יום עבודה, בזבזתי חצי שעה, הגעתי לאולם ו... הנציג אומר לי שהביאו רק 2 פולו GTI, ושכרגע הוא לא יכול לתת לי אפילו הצעת מחיר.

 

לא יודע אם זה טמטום, זריקת זין או תודעת שירות מחורבנת, אבל את ההתלבטות לגבי הפולו GTI הם בהחלט פתרו לי.

 

אגב, מחיר הרכב בתצוגה עמד על כ-169 אלף ש"ח, כולל אגרת רישוי.

מזל רע. בשעה 14:30 עמדתי ברמזור בדולפין ובחניה (על שד' רוטשילד) ליד הסוכנות עמדה פולו לבנה חדשה מיותמת (מספר רישוי התחיל ב-450). כמובן שאין לי מושג באיזה גרסה מדובר, ראיתי אותה בחטף ומרחוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הזמינו אותי להשקה של הפולו באולם התצוגה בחיפה היום, כולל נסיעות מבחן. יצאתי באמצע יום עבודה, בזבזתי חצי שעה, הגעתי לאולם ו... הנציג אומר לי שהביאו רק 2 פולו GTI, ושכרגע הוא לא יכול לתת לי אפילו הצעת מחיר.

 

לא יודע אם זה טמטום, זריקת זין או תודעת שירות מחורבנת, אבל את ההתלבטות לגבי הפולו GTI הם בהחלט פתרו לי.

 

אגב, מחיר הרכב בתצוגה עמד על כ-169 אלף ש"ח, כולל אגרת רישוי.

169 ומה זה כלל? מחיר עם תוספות או בלי?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בואו נחזור לרגע לקומפורטליין הידנית:

94K ש"ח?

זה מחיר אמיתי או שאפשר לרדת לפחות מ90K לאחר מיקוח או במבצע ?

האם קומפורטליין זו הגרסה הבסיסית/ ה

זולה ביותר?

מישהו יודע כמה עולה תוספת סאןרוף? אם קיימת בנפרד, או מחיר החבילה המינימלית שכוללת סאןרוף.

תודה

פורסם

הידנית הקודמת התחילה מ99 אז זו הוזלה ביחס לדגם הקודם.

צ'מפיון עדיין לא טרחו להוסיף אותה לאתר שלהם עד כה.

לא רשום על מבצעי השקה אבל מבצעים בטוח יהיו.

פורסם (נערך)
169 ומה זה כלל? מחיר עם תוספות או בלי?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

זה כולל את התוספות שצ׳מפיון הוסיפה ל-GTI במיתוג המינימאלי שלה בישראל שכן הרכב מגיע בעולם לרוב בצורה מופשטת.

 

התוספות ״המובנות״ שאפשר למצוא בארץ (שבחו״ל הן בתוספת תשלום): גג פנורמי חשמלי, פנסי לד אחוריים וקדמיים, מערכת מולטימדיה 8 אינצ׳, כניסת USB כפולה, חיישנים קדמיים ואחוריים (לפי תמונה של הרכב שעבר מבחן רישוי), מצלמת רוורס, מערכת App Connect ובקרת אקלים מפוצלת. זה בגדול, ממה ששמתי לב.

עריכה אחרונה על ידי כוח-סוס

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

מהתמונות ברשת מהסוכנויות לא הצלחתי להבין האם הפעם הג'אנטים מקוריים ומגיעים מגרמניה או שעדיין מתקינים כאן ג'אנטים סינים זולים.

פורסם

דיברתי היום עם הסוכנות.....

לדבריהם נשארו 2 פולו שחורות מנוע 1100.....

כל השאר "נמכרו"......כולל כל ה GTI

לא צפויות להגיע מכוניות נוספות על ינואר 2019 !!

הזוי, משהו בסיפור הזה לא נראה לי....


×
×
  • תוכן חדש...