Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CUPRA: a new brand is born


zaf
שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי הסמל זה לא חדש, כבר ראיתי אותו לפני יותר מחצי שנה לדעתי.

מקווה שהמחיר יהיה דומה למחיר של הקופרה עכשיו. כי תכלס בין לאון קופרה של היום ללאון FR בקושי יש הבדל חיצוני וגם אין ממש הרבה הבדל בתא נוסעים. מקווה שזה ישתפר.

בנוסף יש שמועה ממחלקת המכירות שהולכים לייבא את הידנית עם 4X4(מכיר שיש דיזל לא מכיר אם יש בנזין) ויהיה לסיאט רכב שאמור להקביל כמעט בהכל לגולף R(ויותר זול ממנו בוודאות).

 

בנוסף להכל יש שמועה על איזה סקודה שנופלת לקטגוריה של הלאון עם מנוע 2000 ידנית גם 4X4 שתרם הוכרזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4X4 זה רק סטיישן.

 

קופרה, סטיישן, 4X4 ידנית זה מגניב לחלוטין(!) אבל בעל פוטנציאל מכירות של 4 מכוניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחליפו סמלים ויעלו 10K במחיר בארץ.

מקווה שאני טועה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי העיתונות ישנה כוונה לחדש

 

http://www.autoexpress.co.uk/seat/100429/seat-confirms-cupra-will-become-separate-brand

 

אבל הרעיון כבר לא חדש

SEAT isn’t the first brand to separate its performance arm off as its own brand; in 2007 Abarth was launched as an independent unit from Fiat. The man in charge of the company at the time was Luca De Meo, the current boss of SEAT.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה יש גם כוונה לייצר אטקה קופרה.

 

אכן כן



The next model to carry the Cupra badging will be the Ateca SUV, likely to appear at March’s Geneva Motor Show. But SEAT’s board member with responsibility for research and development, Dr Matthias Rabe, has previously admitted he could see hybrid Cupras in future.

“Cupra and electrification is not a contradiction,” he said. “I could see a Cupra as an electrified car – and we have something in mind.”

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחליפו סמלים ויעלו 10K במחיר בארץ.

מקווה שאני טועה.

 

ברור

 

אם יחליטו לפתוח אולמות תצוגה נפרדים .....

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחליפו סמלים ויעלו 10K במחיר בארץ.

מקווה שאני טועה.

בול מה שחשבתי.

 

חכו, כשזה יגיע לארץ, ואנשים יתחילו למכור את ה"קופרה" שלהם, תראו במודעות מכירה - "הדגם החדש! לא סיאט! קופרההה!!!"

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן



The next model to carry the Cupra badging will be the Ateca SUV, likely to appear at March’s Geneva Motor Show. But SEAT’s board member with responsibility for research and development, Dr Matthias Rabe, has previously admitted he could see hybrid Cupras in future.

“Cupra and electrification is not a contradiction,” he said. “I could see a Cupra as an electrified car – and we have something in mind.”

SEAT Ateca Cupra

Cupra will be launched as a stand-alone brand and the Ateca Cupra will be the first model to appear. It will be powered by a 300bhp 2.0-litre turbocharged four-cylinder engine and feature four-wheel drive.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע קצת בrebranding, אם המחיר יהיה הגיוני? למה כולם שליליים פה? (לא שאני מצדיק את המחירים של צמפיון)

 

כרגע הקופרה דומה ממש ללאון מבחינה וויזואלית גם מבפנים וגם מבחוץ. מעניין לראות מה יעשו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע קצת בrebranding, אם המחיר יהיה הגיוני? למה כולם שליליים פה? (לא שאני מצדיק את המחירים של צמפיון)

 

כרגע הקופרה דומה ממש ללאון מבחינה וויזואלית גם מבפנים וגם מבחוץ. מעניין לראות מה יעשו.

 

לא שליליים, מציאותיים. אין דוגמאות לריבראנדינג מהסוג שבאמת הצליח. לקרייזלר, כאמור, זה נכשל עם SRT ומצליח בקושי עם RAM, וגם זה רק כי המוצר נפרד באמת. לסיטרואן זה לא ממש מצליח עם DS. לפיאט זה מצליח בעירבון מוגבל עם אבארט בעיקר כי שם באמת יש מסורת מאחורי העניין, מה שלסיאט אין, וכי הכמויות קטנות והציפיות בהתאם. קשה לראות את זה מצליח וקשה לראות קהל קונה את זה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקהל ירצה לאון עם מלנתלפים סוסים. עכשיו יש על זה סמל של SEAT וסמל של CUPRA, מחר יהיה על זה רק סמל של CUPRA. לכן הקהל ימשיך לקנות (כל עוד לא באמת יעופו עם התמחור).

מ.ש.ל

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיון של עולם הרכב עם ניתוק מותגים הוא במקרה הטוב סביר.

כמו שרומן אמר, קרייזלר ניסו לעשות את זה פחות או יותר עם כל מותג-שלוש-אותיות שיש/היה לדודג'. SRT, RAM, היה שלב שהיה גם ACR שהיה מותג עם דגם אחד - הווייפר. סיטרואן ניסו ועדיין מנסים להרים את DS, מרצדס עשו את זה עם AMG ואאודי עם אאודי-ספורט.

היחידים שאיכשהו הצליחו להבין איך לעשות את זה היו פיאט עם אבארת, שפשוט הפסיקו למכור לגמרי גרסאות ספורטיביות תחת פיאט והעבירו את כולן לאבארת.

כל המותגים האלה עדיין נתפסים לגמרי כחלק ממותג האם, אפילו שיש עוד מנכ"ל בחברה. מבחינה פרקטית, למהלך כזה אין שום משמעות או תועלת. נטו מיתוג והזדמנות להרביץ מחירים (ע"ע אבארת).

 

אגב אבארת, זה לא היה הנסיון הראשון, פיאט ניסו לעשות משהו דומה בכיוון אחר ונכשלו. קראו לזה אלפא משהו... :wink:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הלאון קופרה תעלה יותר ממה שהיא עולה עכשיו ואולי אפילו תהיה קצת יותר איכותית, אז מה מבדיל אותה מה גולף GTI? רק העיצוב?

 

כבר כרגע ההבדל העיקרי בין הלאון לגולף שהלאון פשוט יותר טובה ויותר מהנה.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...