Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
ראיתי עכשיו שיש מבצע בהום סנטר - דלת צבע חלקה עמידה למים ב100%.

 

סליחה על ההקפצה. נקמיצ׳י אני בדיוק בלופ של הדלתות וניסיתי לשלוח לך בנושא הודעה פרטית, אך התיבה שלך מלאה- פנה את התיבה בבקשה.

 

בקצרה כאן,

הזמנתי וקיבלתי את הדלתות מהום סנטר- עד כאן אין תלונות, בדיוק כמו עם מטבח לפני כמה שנים, הכל נעים וטוב.

 

מחר, יום א, התקנה. הדירה שלנו מאוכלסת, משופצת ונקייה. במקרה שלי גם צריך לפרק משקופים- מדובר בדלתות ישנות מאוד מעץ.

 

אני מאוד חושש מהברדק, וזאת ב2 מובנים:

 

1. פירוק המשקופים הקיימים- לכלוך ונזק לבלטות.

2. שולחן הניסור- ממש לא מעוניין שינסרו לי עץ בסלון. אני בבניין משותף קומה 1 (5 מדרגות) וחשבתי לבקש יפה שיעבדו בלובי הבניין בהיבט הזה.

 

עזרתכם,

בן

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

הרבה יותר קל לנקות את הלובי מאשר את הבית, הייתי אפילו מפנק בטיפ יפה רק שלא יעשו את זה בבית.

אצלינו ניסרו בבית (קומה 8 מתוך 8) והניקיון לקח כמה ימים טובים אחרי ההתקנה,

וזה עוד לאחר שאטמנו את כל חדרי השינה במחיצת ניילון שלא יכנס אבק.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)
הרבה יותר קל לנקות את הלובי מאשר את הבית, הייתי אפילו מפנק בטיפ יפה רק שלא יעשו את זה בבית.

אצלינו ניסרו בבית (קומה 8 מתוך 8) והניקיון לקח כמה ימים טובים אחרי ההתקנה,

וזה עוד לאחר שאטמנו את כל חדרי השינה במחיצת ניילון שלא יכנס אבק.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

לגבי הניסור אנסה לבקש, במקרה שלי זה כמה מדרגות למטה. הבעיה שאצלי זה גם פירוק משקופים ישנים ואני לא יודע איזה ברדק זה יעשה?

 

מה נראה לך טיפ סבבה בשביל התאמת הציפיות- 100 שח לבן אדם נניח?

 

ניסרו לי בבית.

ניקיתי.

לא זוכר את זה כדרמה גדולה.

 

את הדלתות הישנות פירקתי לפני התקנת החדשות כי הייתי במהלך שיפוץ.

 

הם מפרקים לי אותן וגם בהיבט הזה אני חושש מבלאגן. אני מבין שלא היה אצלך מאוכלס תוך כדי?

 

בן

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
היה מאוכלס.

 

 

אצלי מלא בציוד- אני מקווה שיהיה בסדר. גם מטריד הפירוק של המשקופים הישנים, פגיעה בבלטות

 

איך היו המתקינים?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המתקינים בכל תחום הדלתות הם פרילנסרים.

 

שלי היה בגדול בסדר.

 

עשה טעות באחת הדלתות וחזר לתקן אותה אחרי שהתקשרתי.

 

התוצאה הייתה טובה.

 

שהוא חתך את הדלת (שלי לא אטומת מים - לצערי שאני רכשתי זה לא היה קיים אצלהם ואם כן יקר) - הוא לא שם איזושהיא אטימה מלמטה - מה שעדה את תחתית הדלת פגיעה

פורסם

הדלתות שהזכרתי בהודעה #5 גם הן לא אטומות בתחתיתן. עד כה (כ-5 שנים) זה לא בעייתי. אם יש מעט בעיות מרטיבות - וגם אלה מינימליות - הן במשקופים הזולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...