Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

נושא הבטיחות הפך לחשוב לי ברכישת רכב.. לצערי מעורבות בתאונה ועדות לתאונה קשה לאחרונה קצת מעלה צורך להכיר את הנושא הזה במכונית.

 

קודם כל בהמשך לשאלה ששאלתי בעבר על המובילאיי. יש חובה מינואר 2018 להנתקין מוביליי במכוניות בהם חסר משהו ממערכת ההגנה הפאסיבית .

עשיתי בירור והבנתי שמערכות מקוריות יהיו ופעילות ומובילאיי שמתוקן במכוניות שאין את כל הבטיחות יופעל רק בהקשרים שאין מענה של מערכת מקורית ברכב. כלומר לא מגיעה עם הרכב.

 

האם יש בזה יתרון בהקשר של התקנת מובילאיי?

 

 

שאלה שנייה,

איך ניתן לדעת לגבי אזורי קריסה במכונית. למשל ביאריס בהונדה בסוויפט ובמזדה 2 החדשות - אם יש תאונה איזה מהרכבים פחות מועדים להפגע מבחינת שלדה, התהפכויות ואלו יכולים יותר לספוג זעזועים. למיטב זכרוני יש איזו מערכת שעושה איזו פריסה של אנרגיה במתכת של המכונית בהונדה גאז.

מה ידוע לכם בנושא?

 

מקווה שיש פה אנשים טכניים שמכירים את התשובות לשאלות :)

מסתבר שהרבה לא יודעים ולא טורחים לשאול.

במידה ולא- עם איזה גורם ניתן לברר את השאלות הללו? משרד התחבורה?

עריכה אחרונה על ידי medriving
פורסם

אזורי קריסה ותאונות אפשר לראות ביוטיוב סרטונים לגבי דגמים מסוימים וציון בטיחות

×
×
  • תוכן חדש...