Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוהג עם כוס שתייה ? 500 ש"ח קנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדו"ח עובר בווטאספ, הצנעתי פרטים אישיים של הבחור.

חשבתי שהאבסורד נגמר בזה שהוציאו הנחייה לשוטרים לתת קנס לנהגים שמסתכלים למטה, טעיתי.

 

IMG-20171229-WA0002.jpg

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דוח מצויין.

מה הבעיה עם זה?!

 

וטוב מאוד שייתנו דוחות לנהגים שלא מסתכלים על הכביש לפרקי זמן ממושכים.

 

לא מבין מה רע בזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אין דברים כאלה. מעלה את החום בגוף.

 

מה מעלה את החום בגוף? הבחור נהג עם כוס שתייה בכביש מהיר. אם היה קורה משהו הוא לא היה יכול להשתלט על הרכב\היגוי עם יד אחת וכנראה שהיה גורם נזק לנהג אחר. דו"ח תקין ולטעמי מגיע למי שנוהג ככה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אשמתו. אם היה קורא את ספר הרכב היה מגלה שיש מחזיקי כוסות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הדו"ח בסדר גמור, נהיגה באופן כזה מסוכנת.

 

ראיתי לא פעם נהגים שמתגלחים בפקק, נהגי אוטובוס שקוראים עיתון תוך כדי נהיגה ועוד כל מיני הזויים. בעיני הם הרבה יותר מסוכנים ממי שנוסע מעל המהירות המותרת אבל מתרכז.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

באופן כללי, אכילה ושתיה בזמן נהיגה הן הסחות דעת נפוצות, וברמת סיכון גבוהה. צריך לבצע אותן רק בעצירה.

 

אפילו אם יכולת לסדר לעצמך קש לתוך הפה, ברגע שקורה משהו מפתיע בכביש, מה היה קורה לך? נכון, היית משתנק.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

דו"ח מצויין... על זה אני אומר - איכות !

הגיע הזמן שכל שותי הקפה\המתאפרים והמתאפרות\המתגלחים והמתגלחות(?)\קוראי העיתונים על הכביש בזמן נהיגה, יבינו שכאשר הם נמצאים על הכביש הם צריכים לנהוג ולא להתעסק במטלות היום-יום. מה השלב הבא ? בישול ?

שאפו למשטרת ישראל על עליית מדרגה באיכות הדוחות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דוח נהדר.

קודם כל, יש הבדל בינו לבין אנשים שכן נוהגים עם הכוס הנמצאת במחזיק הכוסות ומרימים אותה לזמן קצר בזמן רמזור למשל או בעצירה/פקק.

אם הנהג נסע לאורך ק"מ רבים במהירות שיוט+ והשוטר ראה אותו מחזיק את הכוס במשך כל הזמן הזה ולא מכניס אותה למחזיק הכוסות, האם זה לא שווה ערך לנהיגה ביד אחד/לתפוס את השמאלי או כל פעולה כזו או אחרת?

 

מחזיק הכוסות נועד למשימה זו, להרים את הכוס לכמה שניות ללגום ולהחזיר, בוודאי שלא לנהוג עם הכוס ביד.

מספיק שהנוזל נשפך, משהו קורה, ותהיה בטוח, שלאותו אחד לא היה מכסה לכוס ובדיוק כמו עם סיגרה שנופלת מהיד, הוא מסיט את מבטו והופ, תאונה או חלילה, סיבה לתאונה.

 

טוב שקיבל, פעם הבאה ילמד ואתה לא צריך להיות בהלם או לחפש קירור לגוף לאחר שהתחממת.

פורסם

לא חסרים בדו"ח קצת פרטים כדי"לסגור אותו" ושלא יהיה ניתן לפסול אותו בהמשך בחקירה בבית משפט?

מזג אויר בהיר, ראות טובה, קשר עין, כמה זמן זה זמן ממושך, איפה היתה הניידת ביחס לנאשם כל פרק הזמן הזה?

או שמא שבמתכונת בה אושרה התקנה החדשה כבר לא נדרש לפרט את כל מה שארע מסביב כדי שהדו"ח יחזיק מעמד בבית משפט, ולא יפול בשלב החקריה של עד התביעה (השוטר)??

פורסם

מה נחשב זמן ממושך? שמתי בקבוק שתיה במתקן ושלפתי אותו בזמן נהיגה כדי לקחת 3-4 לגימות. מה ההגדרה לזמן שמותר לי להחזיק את הבקבוק ביד? כמובן שאני מצדיק ענישה לכל המתעסקים בשטויות בזמן הנהיגה (איפור, קריאת עיתון, גילוח ומה לא).

פורסם

מחזיק הכוסות נועד למשימה זו, להרים את הכוס לכמה שניות ללגום ולהחזיר.

 

כן...

 

כשהרכב עומד!

 

גם לכמה שניות, שתיה ואכילה - לא כל שכן שתיה מכוס פתוחה - היא פעולה מסוכנת בשעת נהיגה. אפילו כנוסע זה לא קל להחזיק כוס פתוחה ברכב נוסע בלי שיישפך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ברוכים הבאים למצעד ההתייפייפות 2017 בו אף אחד לא שותה /אוכל תוך כדי נהיגה וכולם מחזיקים את ההגה ב2 הידיים ב3 ו9 בכל זמן נתון והמהדרין שנוהגים בידני מעבירים הילוכים עם ה_ _ _ , רק כדי לא להוריד יד מההגה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...