Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב קניתי לבתי חיפושית שנת 2000 ברשיון הרכב רשום דגם 9C13J3, מרכב הצ'בק, רמת גימור HIGHLINE, קבוצת רישוי 5,קוד 0715-0201, 115 כ"ס, 4 כריות אוויר, ABS,, לא מצויין שיש לרכב בקרת יציבות!, למרות שיש!, מופיע שיש גם באתר car - Data, ואפילו במחירון של יצחק לוי, אבל לא ברשיון הרכב!, עקב כך חברות הביטוח שפניתי אליהם לא מוכנות לקבל אישור שהמערכת מגיעה מותקנת ישר מהמפעל ברכב הנ"ל, מבקשות רק אישור ממשרד התחבורה, ואם אין לי את האישור הנ"ל דורשות תוספת שנעה בין 500 - 600 ש"ח תלוי באיזו חברה,

מעצבן אותי לשלם סתם כסף רק בגלל רישום שגוי של משרד התחבורה, אגב זה לא רק אני, זה כל בעלי חיפושית שנת 2000 בארץ ....

פניתי מספר פניות למשרד התחבורה קיבלתי במייל חזרה מספר פנייה וזהו, אף אחד לא חוזר, אני מתקשר אליהם ואחרי מעל לחצי שעה אני מקבל הודעה "כל העמדות תפוסות" וניתוק...

מה עוד אפשר לעשות? יש למישהו עצה?

תודה רבה

גיל

פורסם

רוב הסיכויים שיש מערכת בקרת משיכה TCS או ASR (מניעת סחרור גלגלים בהאצה) ולא בקרת יציבות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...