Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת טסות ועוד שאלה על המנוע


hellobizo
שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי.

כפי שאפשר לראות בתמונות המצורפות, הטסות(/צלחות או איך שלא קוראים לזה) המקוריות של הרכב כבר לא מה שהיו פעם...

הצבע הכסוף שלהם די מתקלף וזה נראה מגעיל.

 

אני רוצה לצבוע אותם מחדש בצבע כסוף בגוון מט. איזה סוג של ספריי צבע אני צריך לזה? הסתכלתי בהום סנטר ויש להם צבעים מ8 שקל ועד 90 שקל לפחית צבע.

האם צריך צבע שעמיד בחום? שמיועד ספציפית לפלסטיק? או משהו אחר בכלל?

יש למישהו המלצה על איך בדיוק לצבוע אותם? הרעיון שלי היה לנקות אותם טוב עם מים, לשייף את הצבע הישן שנשאר ואז לשים כמה שכבות של הצבע החדש.

 

אני מעדיף לשפץ את המקוריות מאשר לקנות חדשים מעאפנים(מקוריים חדשים עולים הון...) לפחות עד שיהיה לי תקציב לחישוקי סגסוגת.

 

 

בלי קשר לזה,

שלושה שאלות על דברים בתא המנוע:

שמתי לב שהפילטר אוויר של המנוע הזה לא ממש בנוי כמו ברוב הרכבים שראיתי(פילטר שממנו יוצא צינור אל המנוע) אלא הפילטר עצמו מורכב ישירות על גוף המצערת וממנו יוצא צינור שמביא לו את האוויר מנקודה כלשהי ליד המצבר ומאחורי הפנס הקדמי.

יש איזה סיבה מיוחדת שבחרו בניסאן פילטר כזה?

מה זה הקופסא הזאת שמחוברת לצינור שמביא את האוויר לפילטר?(ראו תמונה)

ומה זה הצינור השחור שיוצא מאזור תחתית המנוע ועולה למעלה ומסתיים בלי להתחבר לכלום?

 

(הרכב הוא ניסאן סאני, 94)

hubcap1.jpg

hubcap2.jpg

engine1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הי.

כפי שאפשר לראות בתמונות המצורפות, הטסות(/צלחות או איך שלא קוראים לזה) המקוריות של הרכב כבר לא מה שהיו פעם...

הצבע הכסוף שלהם די מתקלף וזה נראה מגעיל.

 

אני רוצה לצבוע אותם מחדש בצבע כסוף בגוון מט. איזה סוג של ספריי צבע אני צריך לזה? הסתכלתי בהום סנטר ויש להם צבעים מ8 שקל ועד 90 שקל לפחית צבע.

האם צריך צבע שעמיד בחום? שמיועד ספציפית לפלסטיק? או משהו אחר בכלל?

יש למישהו המלצה על איך בדיוק לצבוע אותם? הרעיון שלי היה לנקות אותם טוב עם מים, לשייף את הצבע הישן שנשאר ואז לשים כמה שכבות של הצבע החדש.

 

אני מעדיף לשפץ את המקוריות מאשר לקנות חדשים מעאפנים(מקוריים חדשים עולים הון...) לפחות עד שיהיה לי תקציב לחישוקי סגסוגת.

 

 

בלי קשר לזה,

שלושה שאלות על דברים בתא המנוע:

שמתי לב שהפילטר אוויר של המנוע הזה לא ממש בנוי כמו ברוב הרכבים שראיתי(פילטר שממנו יוצא צינור אל המנוע) אלא הפילטר עצמו מורכב ישירות על גוף המצערת וממנו יוצא צינור שמביא לו את האוויר מנקודה כלשהי ליד המצבר ומאחורי הפנס הקדמי.

יש איזה סיבה מיוחדת שבחרו בניסאן פילטר כזה?

מה זה הקופסא הזאת שמחוברת לצינור שמביא את האוויר לפילטר?(ראו תמונה)

ומה זה הצינור השחור שיוצא מאזור תחתית המנוע ועולה למעלה ומסתיים בלי להתחבר לכלום?

 

(הרכב הוא ניסאן סאני, 94)

אני הייתי שוטף טוב עם מים ומצפה עם ספרי לקה (15 ש"ח בערך) ככה אני תיכננת מזמן לעשות אונו שלי, לקחת ספרי בצבע (15-20 שקל) שאתה רוצה (כסוף או כל אחד אחר..ולחכות שיתיבש לגמרי ואחרי זה לקה, זה סיפור של 50 שקל גג אם לא פחות

 

לגבי התמונה ה- 3 אני חושב שצילמת את ההדק החיובי + של המצבר (אדום) שהולן למגוון חלקי החשמל ברכב8)

Suzuki Jimny

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הצביעה יש לנקות היטב את הטסות

 

(שטיפה במים,טינר )

רק לא עם נייר שיוף (משאיר סימני חריטה קטנים)

ישנם ספריים שונים

קנה את הספריי שניתן לצבוע פלסטיק (איזה צבע שתבחר)

יש לצבוע רק לאחר שהטסות ייתיבשו טוב טוב

ולאחר ניקוי עם מטלית רטובה בחומר נגד פיטריות שומן

לאחר מכן ניתן להוסיף (ספריי התזה)לכה .

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות. אני אנסה כבר משהו...

 

לא התכוונתי להדק החיובי של המצבר או לצינור עצמו. התכוונתי לקופסא הזאת שמחוברת לתחתית הצינור של הפילטר ומאחורי המצבר. מישהו יודע להסביר לי מה זה?

 

לגבי הצמיגים, לדעתי הם בסדר. אני לא מבין גדול בצמיגים אבל הם נראים לי בסדר גמור. אם הם נראים יותר מדי שחוקים, זה רק בגלל זוית הצילום.

אם כבר צמיגים,

החלפה לגודל של 185/65R14 במקום ה175/65R14 שיש עכשיו, יתן לי תוספת חיובית כלשהי? זה אפשרי על אותו הג'נט? חוקי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אדם שמחזיק את אוטו רכב בדיוק

 

ואגב זה אחלה של רכב

הצינורית הקטנ היא בעצם נשם של הגיק אוטו

ואילו התיבה השחורה שמתחת לצינור כניסת אוויר לסעפת זה בעצם מיכל נוזלים שבמקרה של כניסת מים לצינור בגשם או שלולית עמוקה המים שכבדים מהאוויר יגיעו למיכל זה ותנקזו החוצה.

בגיפים זה מאוד קריטי .

יש לבדק כי הפתח ניקוז למטה פתוח .

בעיקרון יש כאלו שממליצים להשאירו סגור ויש כאלו ההיפך.

לדעתי אם הוא סגור בפיית גומי אל תפתח אותה . אלה אם כן אתה מתכנן טיול עבירות באיילון. ולא על הכביש

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנה נייר מים, ספריי צבע וספריי לכה ---- >

תוציא את הטסות ---- >

שייף אותן ---- >

צבע ---- >

חכה לייבוש ---- >

צבע שנית ---- >

חכה לייבוש ---- >

רסס שיכבת לכה ---- >

חכה לייבוש ---- >

חבר חזרה את הטסות ---- >

סע לעשות דאווינים בשכונה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הצמיג הנ"ל http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=26483 נראה מאוד ישן ובלוי. יכול להיות שזה רק בגלל שהוא מלוכלך.

 

פליקס

לאוו דווקא זה צמיג של חברת SAVA. הוא נראה כאילו נסע 100,000 ק"מ גם שהוא חדש לגמרי,

ואוחז באותה מידה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מעוניין לצבוע את הטסות אתה צריך לעבוד לפי הסדר הנ"ל:

1.לשטוף בצורה טוהב עם סבון את הטסה במטרה להוריד לכלוך ושומן מהפלסטיק.

2.לייבש טוב טוב שלא ישארו טיפות מיים או זיפים ממגבות וכל מיני דברים אחרים.

3.לשיים עד להורדת הצבע והגעה לשכבת הפריימיר .

4.לשטוף שוב שיהיה חלק ויבש .

5.לרסס שכבת פריימיר על הטסה באופן אחיד .

6.לחכות ליבוש.

7.לרסס שכבת צבע באופן אחיד .

8.לחכות ליבוש מוחלט.

9.שכבה נוספת ולחכות.

10.לאחר שהטסה עברה שתיי שכבות צבע יש לעבור עליה בשכבה דקה של ספרי לקה.

11.לייבש ולנסוע .

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם חובה לרסס קודם פריימר לפני הצביעה? אם אני לא אשים פריימר הצבע לא יתפוס?

 

 

 

הצמיגים מלוכלכים. לא יותר מזה. במקום לצחוק על זה שהם לא משהו, אתם מוזמנים לתרום לי כסף לקניית חדשים. אם תתרמו, מחר על הבוקר אני נוסע לקנות חדשים...:-)

 

ומישהו יכול להתייחס לשאלה שלי לגבי צמיגים רחבים יותר? (למתי שיהיה קצת יותר כסף זמין...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם חובה לרסס קודם פריימר לפני הצביעה? אם אני לא אשים פריימר הצבע לא יתפוס?

 

הצבע יתפוס לזמן קצר. אם אתה כבר צובע, שים שכבה ראשונה של יסוד. מניסיון, גם אני צבעתי פעם ראשונה ללא יסוד, הצבע מתקלף לאט לאט אחרי כמה חודשים (אין קילופים, אתה פשוט רואה מקומות שמתחיל בהן מחסור צבע, החלקיקים פשוט נושרים לאט לאט). פעם שניה שמתי שכבה ראשונה של צבע יסוד... עד לרגע זה, הכל בסדר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...