Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל בשבת בבוקר.נסענו לטייל באשתאול.היה יום ממש יפה והאוויר היה ממש קר.עד לאשתאול נסיעה מינהלתית,קיד רוק מפגיז במערכת.אחלה טיול.בריאות.חוזר לגוש דן במטרה להגיע לנמרוד ואישתו בשתיים לארוחת צהריים (נתח סינטה ברוזמרין ויין לבן-נימרוד הזה אליל!!!).בקיצור-50 מטרים לפני הבית של נימרוד האוטו עושה מין ברררר,יורה שורה של בקפיירים שמכניסה את כל השכנים של נימרוד למקלטים בפחד שמא המלחמה התחילה מוקדם יותר ומדומם מנוע.

הדבר הראשון שעובר לי בראש-שברתי שסתום... לשבור שסתום זה זין אטומי.השסתום רוקד לו בתוך תא השריפה ועושה ממנו מרק (כמו מרק הבטטה שאכלנו אצל נימרוד) של מתכת ,מה שמחייב שיפוץ.

ואז חשבתי-רגע..היתי על איזה 3000 סל"ד.ב3000 לא נשבר שסתום.

 

אז הנעתי.האוטו עובד על 3 צילינדרים.נשמע כמו אימפרזה.נוסע כמו אינוצ'נטי...

 

השעון ATF מראה על בעירה לקויה מאוד-בעייה במזרק או פלאגים.

 

בערב אני נוסע למוסך,על 3 צילינדרים,מחליף פלאגים,עובר על צמת המזרקים ומניע.האוטו עובד!! ואחרי 3 דקות חוזר לשלושה צילינדרים.

 

יום ראשון.אני קונה ספריי מגעים-אולי אלה התקעים של המזרקים...מנקה ו...יוק.

 

נוסע הביתה בקירטועים,מבואס רצח..יום שני בבוקר-בשבע ,מתייצב במוסך פיז'ו.הבעלים יוצא.מקשיב דקה וקובע שנשבר שסתום.

 

אני מסביר לו שהאוטו לפעמים עובד חלק,אז זה לא שסתום.הוא מבקש שאכניס את האוטו.אני מקרטע פנימה ומחכה.בינתיים מתאספים סביב האוטו מכונאים ומעלים השערות.אני נדהם מהגיל הממוצע (22) ורמת הידע (לי יש יותר..).

 

בסוף מגיע חשמלאי.אני שואל אם יש לו מחשב PSA2000 והוא אומר שכן,אבל שעה דיאגנוזה עולה 350 שקל.

 

למי שלא יודע,ההדפסה עכשיו בפורום דורשת יותר מאמץ מביצוע דיאגנוזה-ואין שום הצדקה לתשלום כזה.אז אני מתנצל והולך.(תוך שורת בקפיירים).

 

למחרת,יום שלישי,אני הולך למוסך פיז'ו אחר.אני מכיר שם את החשמלאי.גם הבעלים שם.החשמלאי מחבר את מחשב הדיאגנוזה ואומר לי שזה לא טוב.אחד הצילינדרים לא פועל.נו...את זה באמת שידעתי לבד.

 

ואז בא הבעלים.הוא מסתכל במנוע ואומר לי שזו הסמתוכה הגדולה ביותר שהוא ראה מימיו.

 

הוא מתעסק במחשב הדיאגנוזה,עושה רעשים של "המממ" ואחרי 10 דקות מסביר לי בסבלנות אין קץ שהלכה לי באוטו מע' ההזרקה.זה נובע מסיבות שעדיין אינן ברורות,ושאם אני אשאיר את האוטו ליום יומיים,יעלו על התקלה ויסדרו לי אותה,רק שאני אקח בחשבון שיש כאן הרבה עבודת דיאגנוזה.וזה יקר.

 

אני מבקש יום לחשוב,כי עם כל הכבוד,מחירי מוסך של פיז'ו,גם אם מדובר בחברים, זה לא בדיוק מכולת...

 

ביינתיים ,בדרך לעבודה,מתקשר אלי בני קומבני.הוא רוצה שאני אבוא אליו להראות לחבר שלו את המיצערת.

 

אני מתייצב בערב אצל בני,על 3 צילינדרים.יש אצלו ZX וולקן שמקבלת מנוע של 605 טורבו,306 שמקבלת גיר קצר והרבה חבר'ה שלא ראיתי שנים.

 

איך שאני נכנס,בני מציין שהאוטו נשמע כמו אימפרזה-ובאותה נשימה מציין שבפיז'ו זה לא טוב...

 

אני מסביר לו שכבר פעמיים עשו דיאגנוזה וגילו שהלכה ההזרקה.ושואל אם יש לו הזרקה.

 

בני נראה קצת מבולבל וישר שואל אם את הדיאגנוזה עשו במוסך של פיז'ו.אני עונה שכן ונותן שמות של שני מוסכים גדולים ומוכרים לכולם שבהם העריכו את האוטו.

 

בני שולף סטטוסקופ ומצמיד אותו לסע' היניקה.תוך דקה הוא קובע שבצילינדר שלוש אין בעירה .הוא שולף מברג ודופק קלות על המזרק וקובע..המזרק בסדר.זו ההצתה.

 

הוא מפרק את הקוילים וישר מוריד את קויל מספר שלוש.תוך כשתי שניות של משחק,בני חושף חור בקוטר של כשני מילימטר בזרוע ההולכה אל הפלאג.בריחת ניצוץ...

 

בני סוגר את החור עם גומי ומלחים את הסתימה עם בלואואר.

 

בניגוד לעלויות שרצו בפיז'ו (החל ב350 שקל דיאגנוזה וכלה ביומיים תיקוני הזרקה),בני דרש צינצנת קטנה של קפה "נסטלה" (12 שקלים..).

 

הבאתי לו "רד מאג"....22 שקל,אבל היה שווה את זה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

בשביל זה צריך להכיר את האנשים הנכונים , ובשביל זה יש חברים.

 

כל הכבוד.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

וזה טוב שיש חברים בייחוד חברים כאלו!!

ותומר יא גדוש תפסיק לגזום!!!

ואז תמנע מבעיות כאלו :lol:

 

 

 

סתם סתם

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

כל הכבוד באמת.

והמוסכים... עובדים שם ילדים לפני ואחרי הצבא שאין להם כלום בראש. במוסך שלי שאלו אותי שאלות כמו: איזה פנסים יפים ( אחוריים ) מה זה בא ככה? ( רכב חדש ), מה זה פילטר אויר פתוח? למה זה? דוד פתוח? מה זה, אגזוז לחץ?

פורסם

ישנה בעיתות גדולה ושנאה לא קטנה בין המורשים לבין הפזו הלא קונבנצינליות, כגון הראלי ה306 S16 , XSI וכו" .מרוב שיפורים כל מיני מעקפים וצינורות חדשים שנוספו להם פחד לגעת באוטו.היה לי מקרה עם בחורה שהגיעה עם 106 XSI משופרת שעובדת על שני בוכנות פחד לגעת במשהו ,מלא חוטים עם איזולירבנד לקח לי 4 שעות להחזיר את האוטו למצב המקורי ואז לגלות את הבעיה [מודול הצתה ] יש לציין שהרכב הגיע לאחר ששני חשמלאים כבר נגעו ברכב,לבחורה לקח איזה שעתיים לשכנע את הבוס שלי לגעת באוטו [זוכרים השנאה].

אז בפעם הבאה שמפגיזים אותכם במחירים תדעו שזאת רק דרך דיפלומטית להפטר ממכם.

:cry:

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

יש אצלו ZX וולקן שמקבלת מנוע של 605 טורבו

 

????????????????????????????

 

נ.ב.

???????????????????????????

 

ובסימנים משמעותיים *קצת* יותר :

 

קוטלת אימפרזות . בישורת ובכביש מפותל .

 

נ.ב:

 

ב3\1 מחיר .

 

 

טל.

פורסם
יש אצלו ZX וולקן שמקבלת מנוע של 605 טורבו./quote]

 

נשמע מעניין מאד, אשמח לקבל פרטים נוספים על היצירה הזאת...

פורסם

או קיי.

 

שים לב טוב.

 

זה וולקן.

 

שמים בו מנוע של...

 

605 טורבו!!!!

 

זהו בערך.....

 

אבל ברצינות-זה וולקן 2000 שהבעלים שלו הבין שמאתיים כ"ס הוא לא יראה גם אם הוא ישים כנפיים,אז הוא הביא דרך בני מנוע של 605 טורבו ידנית.

 

הגיר הוא של וולקן 2000 (ארוך,אבל מתקצר עם הכוח),עם מצמד מחוזק.ג'נט 15,ברקסים מחורצים,קוני,הנמכה, וכו.

 

למנוע מוסיפים עוד אטם,אינטרקולר גדול יותר,פורטינגים ומחשב גדישה.

 

סה"כ מצפים לבערך 230 כ"ס.גדישה אפקטיבית של באר. לא היסטרי-עד שילך המגדש ויגיע מגדש גדול יותר.אז מדובר על 300 כ"ס.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...