Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגנה על הצבע מפתיחת דלתות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי שכנה שחונה על ידי ולא נוסעת הרבה, אבל כל פעם שהיא כן נוסעת נשאר סימן קטן על הדלת שלי :(.

אני מחפש משהו שיגן על הצבע וראיתי משהו בחו״ל, אבל הם לא שולחים לארץ (http://www.doorshox.com).

מישהו מכיר משהו כזה מקומי? המטרה היא משהו לא קבוע, שניתן לשים אותו ולהוריד.

תודה מראש.

פורסם (נערך)

שים לב שמדובר בפס הגנה שמגן בגובה ספיציפי, אילו הדלת תפגע בגובה אחר לא תהיה הגנה.

 

מאחר ואתה חונה באופן קבוע ליד רכב של השכנה שלך, הייתי מבקש ממנה לאפשר לי לפתוח את הדלתות שלה הפונות לרכב שלך ובודק בדיוק היכן הן פוגעות ברכב שלך (כמובן בלי לפגוע ברכב שלך במהלך הבדיקה :-)) ואז ממקם את ההגנה בדיוק בגובה המתאים אולי זה יהווה פתרון טוב.

 

אפשר למצוא את פסי ההגנה האלו ואחרים בכל חנות לאביזרי רכב.

 

אבל לגבי פגיעה מרכבים אחרים בחניות אחרות כאמור בחלק מהמקרים לא תהיה הגנה.

 

אני פשוט לא חונה במקביל לרכבים אחרים עם הרכב שלי, אפילו לא חונה בחניה הפרטית שלי ליד הבית, אלא אני חונה רק מאחורי או לפני רכבים, או במקומות חניה בודדים במקביל לרכבים אחרים (בין עמודים למשל).

 

כבר למעלה מחמש שנים אני נוהג כך ללא בעיה מיוחדת, לכל היותר אני חונה קצת רחוק יותר והולך טיפה ברגל זה טוב לבריאות, זאת מאז שרכשתי את הרכב הנוכחי שלי.

 

אין לי פגיעה אחת בדלתות.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

באמת נראה לך הגיוני לא לחנות במקום החנייה שלך שרשום לך בטאבו כי השכנה שלו מפגרת שלו לא שמה על רכוש של אחרים?

אני הייתי דופק לשכנה בדלת ונותן לה בראש עד להבנה מלאה, ראיתי שכבנים בבניין שלי עושים את וזה עובד יופי.

תתחיל מפתק על השמשה שלה "את פוגעת ברכוש שלי על ידי פתיחת הדלת של הרכב שלך, אנה המנעתי מזה לטובת שכנות טובה." ומשם רואה מה הולך. שום פסים לא יעזרו לך כנגד טמטום של אנשים.

פורסם

השארתי לה כבר פתק. היא אשה מבוגרת ולא נראה לי שאצליח לחנך אותה... זו גם דירה בשכירות (החניה על ידי), אז זה מועד לפורענות והפתרון היחיד שנראה לי סביר כרגע זה משהו כמו בלינק שצירפתי. כמובן שזה גם טוב לקניונים וכו׳.

פורסם

אתה יכול להתקין עמודים בקצות החניה עם שרשרת מתוחה בינהם לאורך, או פסי מתכת במספר גבהים, ושתפתח את הדלת שלה על השרשרת המתוחה / פסי המתכת המתוחים, ושתדפוק לעצמה את האוטו.

התופעה הזו של פתיחת דלתות ופגיעה ברכוש של אחרים הזויה היא לכשעצמה וממש מכת מדינה, ובמיוחד בקרב אנשים שחושבים שאוטו "זה רק בשביל להגיע מנקודה א' לנקודה ב' ".

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אתה יכול להתקין עמודים בקצות החניה עם שרשרת מתוחה בינהם לאורך, או פסי מתכת במספר גבהים, ושתפתח את הדלת שלה על השרשרת המתוחה / פסי המתכת המתוחים, ושתדפוק לעצמה את האוטו.

התופעה הזו של פתיחת דלתות ופגיעה ברכוש של אחרים הזויה היא לכשעצמה וממש מכת מדינה, ובמיוחד בקרב אנשים שחושבים שאוטו "זה רק בשביל להגיע מנקודה א' לנקודה ב' ".

אהבתי!

האם מבחינה חוקית מותר לי לשים עמוד + שרשרת בתחום החנייה שלי?

פורסם (נערך)

בפעם האחרונה שבדקתי מול "תרבות הדיור" או משהו כזה, אז ממש כן. ממש כן.

דוגמא

 

http://www.tarbut-hadiur.gov.il/content/19793

עריכה אחרונה על ידי דני זומרשטיין

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מסכים עם דני, אצל אמי בחניה הפרטית היתה דיירת שכל הזמן נצמדה לחניה של אמי, למרות שיש לשכנה חניה מרווחת.

התקנו עמוד חסימה אחד במקום שבו הדלת של רכב השכנה, ומאז לא נצמדת יותר.

העמוד ממוקם בשטח החניה הפרטית שרשומה בטאבו.

פורסם (נערך)

מנצל"ש..

 

אני רכשתי את המוצר הבא באמאזון, כדי למנוע פגיעה בצבע הדלתות מפתיחה לא זהירה על הקירות בחניה הפרטית..

https://www.amazon.com/gp/product/B01LWIYT2V/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

 

ניתן לחתוך את החומר לצורות ואורכים שונים כמובן.

 

 

Capture.JPG

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם

סובל מהבעיה הזו גם בחניה הפרטית..

תקנה סיטרואן קקטוס :lol:

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אז בסוף התקנתי עמוד עם שרשרת. היה הרבה יותר קל משציפיתי וחבל שלא עשיתי את זה קודם, הייתי חוסך עוד איזו נגיעה או שתיים...

IMG_0937 2.jpg

פורסם
אז בסוף התקנתי עמוד עם שרשרת. היה הרבה יותר קל משציפיתי וחבל שלא עשיתי את זה קודם, הייתי חוסך עוד איזו נגיעה או שתיים...

[ATTACH=CONFIG]498552[/ATTACH]

 

יצא יפה אבל חבל שלא התקנת את העמוד עוד כמה ס"מ ליד הפס הלבן או אפילו קצת עליו. תכנית האיזור הוא שלך עד הפס הלבן. עכשיו אם תכנס לחנייה ומישהו ירצה לצאת מצד הנוסע זה יהיה בעיה.

פורסם

^ עדיף ככה, עוד השכן יבוא ויתלונן שהוא לא יכול לפתוח את הדלת.

ואם יש עוד נוסע בגולף, שיצא כמה שניות לפני החנייה.

×
×
  • תוכן חדש...