Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BeBest

צמיגים ללאון 225/40/18

Recommended Posts

כלומר, הצמיג השמאלי אחורי כרגע (מקורי, נכון?) עם הק"מ שרשמת?

לא רואה על פניו במקרה הנ"ל בעיה להחליף רק צמיג אחד, אלא אם השחיקה בפועל משמעותית ביחס לצמיג חדש.

כן, בדיוק כמו שרשמת, ה2 האחוריות עם 6132 (או מה שלא רשמתי, מקוריות של הרכב) השמאלי בסדר, ימנית עם הפנצ'ר בתמונה :-(.

 

לא תהיה בעיה ש1 תהיה עם 6000 ק"מ והשנייה עם 00 ק"מ? בטוח? (אני חושב שהצמיג במצד מצויין, אני לא נוסע הרבה ולא עושה שטויות עם הרכב, פתחיות ודבר כאלה הכוונה)

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה לטעמי ולמיטב הבנתי את הנושא.

צמיג אחורי נשחק פחות ולא מדובר אצלך ברכב עם הנעה כפולה.

פער של פחות משנה גם לא יהיה מהותי במיוחד.

 

אתה יכול לצפות להתנהגות אולי לא רגילה עם ההחלפה, עד ששכבת ההגנה על הצמיג החדש תרד, אבל לאחר מכן מאמין שלא יהיה שום הבדל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, חסכת לי 700₪.

 

 

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר לעדכן ולהתייעץ שוב :-)

 

האסימטריק 3 שקניתי לפני שנתיים וחצי נסעו כבר 27K ק"מ, ניתן לראות את מצבם בתמונות ולהשוות לS001 המקוריים שהרכב נעל (תמונות בפוסט המקורי).

הסט הקדמי נראה יבש מאוד (במיוחד בצג נהג) ושחוק, אם כי נשאר להם עוד בשר.

האחוריים נראים מעט יבשים בדפנות אבל נשאר להם עוד המון בשר, נראה לי שאני יכול למשוך עליהם עוד חצי שנה לפחות

 

קדמי צד נהג

image.thumb.png.ff037ace899ec660b92cf49ff7a720f7.png

 

image.thumb.png.9a7be26b48ed23eeb6603d1fb2cdfbc0.png

 

 

קדמי צד נוסע

image.thumb.png.e222860c1e1b86e32c314f932fffbf0f.png

 

image.thumb.png.30731f59cc7fca9095163fd42dac2f95.png

 

אחורי צד נהג

image.thumb.png.ee244841b978ea00a8cebba156b14ecb.png

 

image.thumb.png.83b784ac2d02dfeaa9064ef86ab447af.png

 

אחורי צד נוסע

image.thumb.png.4bdf4d8e03dc3565b7456173dc833649.png

 

image.thumb.png.56621a4dfed08b274ae07e2525f9523a.png

 

 

 

 

מה דעתכם? להחליף רק את הסט הקדמי? את כל הרביעייה?

 

אני מתלבט אילו צמיגים להרכיב

להישאר עם האסימטריק 3

P-ZERO

Z222 (ראיתי שממש מומלצים פה)

P7

MP4

Toyo P-SPORT

K107

Effigrip

 

כולם נמכרים באותו טווח מחיר של 500 ש"ח לצמיג +/-

 

בעיקרון אני מרוצה מהאחיזה של האסימטריק 3 (עד לאחרונה), פחות מהשחיקה (הS001 נסעו משמעותית יותר), לגבי היובש אני לא חושב שיש צמיג שיחזיק באקלים פה 3 שנים וצפונה אז לדעתי האסימטריק עשו עבודה יפה בנושא הזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נוהג על מסלול לפעמים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך רואה יובש כי אם שחיקה מוגברת על סף ניתוק קוביות בכתף הצמיג.

אם אתה מרבה לתקוף פניות אולי אתה צריך קצת יותר לחץ אוויר בצמיגים.

 

הצמיגים שציינת בקטגוריות שונות.

P7, MP4, ואפישנטגריפ (ויש בעקרון כבר גרסה 2 שלו)- צמיגי נוחות פרימיום.

K107 (שעודכן עם K117, ויש בעקרון כבר K127), פי-זירו וטויו פרוקסס ספורט - סוג של קטגוריה מעל.

Z222 (ויש כבר Z232) - מתקרב לאזור הסמי-סליק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, ch2856 כתב:

אתה נוהג על מסלול לפעמים?

 

לא. ככל הידוע לי יש רק מסלול אחד והוא בערד, קצת רחוק לי.

נהנה מהפניות שיש לכבישי ישראל להציע

 

לפני 6 שעות, Tom_22 כתב:

אני לא כל כך רואה יובש כי אם שחיקה מוגברת על סף ניתוק קוביות בכתף הצמיג.

אם אתה מרבה לתקוף פניות אולי אתה צריך קצת יותר לחץ אוויר בצמיגים.

 

הצמיגים שציינת בקטגוריות שונות.

P7, MP4, ואפישנטגריפ (ויש בעקרון כבר גרסה 2 שלו)- צמיגי נוחות פרימיום.

K107 (שעודכן עם K117, ויש בעקרון כבר K127), פי-זירו וטויו פרוקסס ספורט - סוג של קטגוריה מעל.

Z222 (ויש כבר Z232) - מתקרב לאזור הסמי-סליק.

 

האמת שלאחרונה בגלל ירידה משמעותית בנסועה (בשנה האחרונה, לא קשור לקורונה) פחות הקפדתי על לחץ אוויר.

מחשב הרכב לא הציג התראה בנושא וכן הוספתי אוויר פעם בכמה חודשים

 

לגבי הצמיגים, עדיף Z222 (לא ראיתי את הZ232 באתרי השוואות המחירים) או סט חדש של ASYM3 ?

להחליף רק את הסט הקדמי? או שגם האחורי לדעתכם במצב שכבר חייב החלפה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

אחורי לטעמי תקין עדין. הקדמיים, בעיקר צד נהג נראים קצת פחות טוב כאמור בגלל הכתף, אבל לדעתי הלא מקצועית זה לא ברמה מסכנת. נפח אוויר כראוי והמשך לעקוב במידה והגומי של הסוליה ממשיך להתפרק. לגבי זוג או רביעייה, כדברי חן ג., מקומם של הצמיגים הטובים ביותר הוא בארבעת הפינות. ברור ש-4 צמיגים חדשים טובים מרק 2 (ואם רק 2, אז מאותו דגם), אבל יש גם ענין כלכלי.

 

להבא אם ממשיך להחזיק ברכב לטווח ארוך, ובתוספת לירידה בנוסעה השנתית, בצע בכל טיפול שנתי לרכב "הצרחה" בין צמיגים קדמיים ואחוריים (באותו צד), כדי לאזן את השחיקה ביניהם. 

 

אם אתה מרוצה מה-3, יכול לרכוש שוב (יש בעקרון גרסה 5, אך לא יודע אם בארץ).

לפי מה שהגדרת בתחילת השרשור, אני לא בטוח שה-Z222 (ידוע גם כ-RS3) בשבילך, אבל גם קיבלת שם תגובה שהצמיג דווקא מחזיק לפחות שנתיים ו-20K. באמצע יש עוד צמיגים טובים כמו מישלין PS4/PSS, גודייר סופר-ספורט, דנלופ ספורט מקסס RT2 ואלו שהוזכרו קודם.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 7 שעות, Tom_22 כתב:

כדברי חן ג., מקומם של הצמיגים הטובים ביותר הוא בארבעת הפינות.

 

ליתר דיוק, בכל פינות הרכב, רק כדי להכליל רכבים עם יותר מארבע גלגלים...:classic_wink:

 

בכל אופן, מה שבטוח הוא שמקומם של הצמיגים הטובים בוודאי שאינו רק מקדימה. זה פשוט מתכון לצרות, במיוחד למישהו שכן תוקף פניות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
  • עצה טובה! 1

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

S001 היו לנו בלאון FR. היו בסדר גמור כחדשים. אחרי שימוש של כמה אלפי ק"מ בודדים כבר הפכו הרבה פחות מוצלחים.

 

ה-PS4 הוא פשרה טובה מאוד. אוחז יפה מאוד ביבש וברטוב, יחסית שקט, יחסית נוח והשחיקה שלו די טובה.
הקליאו נעלה סט כזה מצרפת, הוא החזיק אצלנו 30,000 ק"מ (שכללו 2 ימי מסלול והרבה כביש). לא רע בכלל!

 

ה-PSS צמיג די בעייתי, ותיק ופחות אמליץ עליו. הצמיג סובל מנטייה להתפרקות דפנות - קרה לכמה מחברי קבוצת הקליאו בארץ ובחו"ל.

 

אם נהנת מה-ASY3, יש את ה-ASY5 (שכיביכול מקבילים ל-PS4). הביקורות עליהם מחמיאות בהחלט. שדרוג גדול מה-ASY3.

צמיג שפחות מוכר בארץ (וחבל) הוא הגודייר F1 SuperSport, המקביל ל-PS4S, עם תג מחיר נמוך יותר (גם מה-PS4).
המתנתי כמה חודשים לסט כזה עבור הקליאו (זה הצמיג הכי דביק שיש במידה של הטרופי) והשיפור על פני ה-PS4 הוא מהותי.


ברגעים בהם ה-PS4 התחילו לוותר על אחיזתם, ה-F1 SS לא מתרגשים בכלל ורחוקים מלצייץ. הדופן של ה-SS מחוזקת וקשיחה להפליא (בקושי נשחקת - אל מול מרכז הסולייה), הטרן אין השתפר וגם התחושות בהגה.  ברטוב הם לא מאכזבים ושומרים על אחיזה גבוה למדי, כיאה לגודייר. 

אותה הדופן המוחזקת והקשיחה פוגמת לא מעט בנוחות הנסיעה (שגם ככה לא הצד החזק של הטרופי...) והם רועשים יותר מה-PS4.

עריכה אחרונה על ידי RS
  • מעניין 1
  • עצה טובה! 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,
ממשיך עם השרשור הזה.
גם בבעלותי סיאט לאון עם המידות האלה (225/40R18) ואני צריך להחליף את הצמיגים האחוריים.

כרגע הקידמיים שלי הם Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, תאריך ייצור 2517, נסעו בערך 30k-35k.
האחוריים שלי (שאני רוצה להחליף) הם Continental ContiSportContact 5, תאריך ייצור 3914 (זאת לא טעות, רבעון אחרון שנת 2014), נסעו 67k.

הצמיגים נראים עדיין בסדר ואין להם סימני יובש (הרכב חונה בחנייה תת קרקעית ואני לרוב נוסע רב בסופ"ש בלילה), אבל במהירות מסויימת, הם מתחילים להשמיע רעש תהודתי מעצבן.

קראתי ביקורות טובות בחו"ל על Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 וחשבתי שזה הצמיג שאני אקנה. שמעתי מכמה אנשים שהצמיג הזה לא טוב לארץ והיה לו שחיקה מוגברת (חלקם היו במסלול איתו). יש למישהו ניסיון טוב ורע עם הצמיג הזה?

 

הצמיגים שעל הפרק, פתוח להצעות נוספות, (אין הפרשים משמעותיים במחיר ביניהם 550-600 לצמיג):

  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
  • Continental PremiumContact 6
  • Michelin Pilot Sport 4

כמו בטח הבנתם כבר, הרכב לא ננהג בצורה אגרסיבית. לרוב אני נוסע להורים בסופ"ש וחוזר למרכז (סה"כ כ 230 ק"מ בשבוע). שאר הימים הרכב בחנייה תת קרקעית במשרד, לכן הצמיגים לא חשופים לשמש רוב הזמן.

 

תודה לעוזרים


Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לשאול ב- Seat owners club IL בפייסבוק, יש שם כמה חברים עם ה-ASY5.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.
פירסמתי שם אתמול, אבל כמעט כולם המליצו על Michelin Pilot Sport 4 ולא קיבלתי חוות דעת על Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.

 

מה שכן, מישהו אמר שיש סרטון חדש של Tyre Reviews, שבדיוק משווה בין הציגים האלה, הנה הקישור:

https://www.youtube.com/watch?v=2_utfLrFaOM

 

אחרי שראיתי את הסרטון (זהירות ספויילר), באופן די מפתיע, ה Michelin Pilot Sport 4 היו הצמיגים עם האופי הכי פחות ספוטיבי מביניהם. נראה לי שאני אלך על ה Michelin Pilot Sport 4. כי אני מעדיף קצת יותר נוחות על אופי יותר ספורטיבי (אני נשוי +1 ובקושי נוסע נסיעות אגרסיביות).

 


Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...