Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל את רוב העבודות אני מפרסם באופן רגיל , רושם מפרט וזהו , פה ספציפי רציתי להמליץ על חומר חדש שניסיתי .

חלקכם בטח מכירים את פיין לאב יש להם מספר ציפוים איכותים מאוד , ובין היתר מסתבר שיש להם גם "גרסת בסיס" שנקראת קאראמיק לייט החומר לפי היצרן אמור לתת הגנה למשך שנה שלמה , ובהשוואה לאחרים הוא גם מאוד איכותי מבחינת עמידות , דחיית חומרים וכו .

מה שאהבתי בו משאר הציפוים מעבר לברק הרב שהוא נותן שדואג להדגיש כל גרגיר בצבע , הוא מחליק את הפח בצורה מטורפת , זול מאוד ביחס למתחרים .

והכי חשוב קל לישום בצורה מדהימה .

תוצאות לפניכם

80fc87b4c9414d5cbde0f4737030a011.jpgb4cbd5dc6d5076b215b11e2f397295fc.jpg87490d912e90dea002ff389c77d8f941.jpgaf883607d9946ae0830901c0fb6782ed.jpg84323a5c93db0b5869b14bf56817196b.jpga7fb50016886a5d237f8097e821be3a8.jpge57cb9a49cac6a6f37ca15f9afbc82f0.jpg9bf9ffbe33f97b90dbf65edc85f8f3c5.jpg67a326986b5beb543b29c8155ab73fde.jpg

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

עוד תכונה מדהימה של ה CERAMIC LITE היא, שהוא יודע "לחוש" אם המשטח שעליו הוא נמרח, הוא מבריק או מט, אם המשטח מבריק, הוא משאיר אותו מבריק ואם המשטח מט, הוא לא משנה לו את המט, אבל יודע לשנות לו את המרקם, ממחוספס לחלק.

פורסם
נראה מועלה.

עבודה יפה מעניין באמת מה העמידות שלו.

 

ג'קה יום רביעי אני מכניס את הרכב לשם.

מקווה להגיע בשבת לטיול הקרוב.

תראה את התוצאות...

 

ליאור

×
×
  • תוכן חדש...