Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי בעיה מוזרה ברכב אשמח לייעוץ.

 

פעם בשבועיים (בערך) המזגן לא מוציא אוויר קר. לפעמים הייתי מכבה את ה A\C תוך כדאי נהיגה ומדליק, ואז כן היה אוויר קר. היום רק שכיביתי והדלקתי את הרכב זה הסתדר.

 

כשהקירור עבד, בדקתי עם רכב דומה (פוקוס 2008) והקירור עובד מצויין, אפילו 2-3 מעלות פחות (פיזרתי 1-2 מודדי חום ברכב בתנאים שווים בין הרכבים). אני מניח וזה בודק בין היתר את כמות הגז והיא תקינה, נכון?

 

יש למישהו רעיון איפה להתחיל?

די בעיה אם הקירור לא עובד ואני צריך לעשות ריסט לרכב כל פעם :-)

 

תודה מראש למומחים!

פורסם

בעיה חמקמקה שקשה למצוא את הסיבה.

 

1. בתור התחלה הייתי בודק את מצב הפיוזים הקשורים לפעולת מערכת המיזוג ואת תקינות החיווט. לפעמים פיוז לא ניתך אלא נשרף לאט לאט כאשר הוא פוגע גם בחיווט וגם בבית הפיוזים.

 

2. מבצע סריקת תקלות ומחלץ קוד תקלה במידה וקיים.

 

האם הרכב מצוייד בבקרת אקלים אלקטרונית ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אלך לחשמלאי לבדיקת פיוזים (איך עוברים על כל החיווט?)

אם אין תקלות במסך, יש טעם לבצע סריקה יזומה במוסך מורשה?

אין בקרת אקלים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

מצאתי חוקיות לתקלה.

קורה בנסיעות מחוץ לעיר\ארוכות - עוצמת ה FAN נמוכה מאוד.. לעוצמת הקור לא שמתי לב כי ה FAN ממש חלש.

 

בתוך העיר המזגן עובד מצויין.

 

יש רעיון ממוקד יותר?

 

תודה!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האמת שלא, וגם לא ממש בדקתי אצל מישהו מוסמך.

בחצי משפט שמעתי שאולי המזגן קופא והוא מגן על עצמו ומפסיק לעבוד.. אבל ממש לא מבוסס.

מבין שגם לך יש משהו דומה?

פורסם

זה המון חודשים במצב הזה.. אולי שנה.. והאוטו של אמא שלי אז לא ממש שמתי לב בדיוק (גם לא בערך) זה מתי התחיל.

פורסם

יש גז מלא.. כשהמזגן תקין (בתוך העיר למשל) המזגן מקפיא. פילטר בן שנה גג ותא הנוסעים נקי בדרך כלל.

פורסם

נשמע הגיוני! אבדוק בהזדמנות ואעדכן.

יש לך מושג איך בודקים את החיישן אם הוא תקין או לא? צריך מיכשור מיוחד?

פורסם
נשמע הגיוני! אבדוק בהזדמנות ואעדכן.

יש לך מושג איך בודקים את החיישן אם הוא תקין או לא? צריך מיכשור מיוחד?

אין לך שום בעיה בחיישן טמפ' של תא הנוסעים. כנס למוסך לבצע איבחון ממוחשב.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...