Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפחות שהחלונות יהיו נקיים :-D

ד"א - באותה טיסה צילמתי כמה תמונות יפות, מדובר באיזור עם נוף מאוד ייחודי.

העניין הוא שצריך להעביר את הטיסה - במקרה זה היה מדובר רק בשעתיים, אבל תחשוב על חברה שלא מאפשרת לך להשתמש בטלפון או במחשב נייד בטיסה של 10 שעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מתפזר על כל אירופה

 

היעד הוא פרנקפורט

 

קח מחוגה צייר עיגול של 500-600 ק"מ ותמצא למלא חודש ימים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, הבחור חש שמיצה את מרכז אירופה, ולכן בונה טיול על בסיס איזור יותר מרוחק וטיסה לתערוכה בפרנקפורט.

 

אני לא מכיר את ההיסטוריה של הטיולים שלו, אבל בהחלט מבין את רצונו לגוון. העליתי לו הצעות ברדיוס סביר (במיוחד בלגיה, אבל גם דנמרק לא רחוקה), ובינינו - כנראה שגם איזור קלן יכול להיות יעד מתאים אם טרם ביקר בו. אבל רצונו של אדם כבודו, ודור רוצה להרחיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני 40 שנה עשינו סיור קמפינג סקנדינביה גרמניה הולנד.

 

בסקנדינביה והולנד כולם היו כמונו רכב אוהל

 

באנו לגרמניה , מחנה שכולם עם קמפרים, וכל קמפר מוקף גינה קטנה.

 

בשיחה עם כמה מהם בבאר, התברר כי הם באים לכאן מספר פעמים בשנה מטיילים בסביבה אחרי שמיצו במשך מספר שנים מעתיקים את הקמפר למחנה חדש.

 

אנחנו באותו טיול עשינו כ 7-8000 ק"מ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

ישה זאת תהיה הפעם הרביעית שלי בגרמניה והפעם השלישית בפרנקפורט. לכן היעד אינו פרנקפורט. המטרה העיקרית שלי בפרנקפורט היא תערוכת הרכב שאני כבר שנים חולם להגיע אליה, ואם מתאפשר לי סוף סוף, בעיקר מבחינת זמן פנוי וקצת ראש שקט מהלימודים, אז זה הזמן. על הדרך, להרוויח קצת ספוטינג בפרנקפורט (14 עמדות צילום, רק בארץ צריך להיאבק למצוא עמדה בשביל כמה תמונות), שופינג קטן בזייל ולחזור לארץ.

את גרמניה כבר חרשתי די והותר - ראיתי המון בברלין, במינכן, בשטוטגרט, ביקרתי גם כמה ימים בהמבורג, באדן באדן, נורבורגרינג ועוד מקומות רבים בגרמניה שאינני זוכר את שמם כרגע. במצטבר? עשיתי כבר בגרמניה מרחק דומה לזה שאתה עשית באותו טיול.

 

את מרכז/מערב אירופה די מיציתי - בבלגיה הייתי פעמיים, בהולנד פעמיים, בצרפת הייתי בפריז, באוסטריה הייתי 'על הדרך' בהאלשטט, זלצבורג וקן הנשרים כשהייתי בגרמניה (לכן אוסטריה באה בחשבון עם RS שכן לא ראיתי שם הרבה), בנורבגיה, שבדיה, דנמרק ושוויץ כבר ביקרתי גם כן. בספרד ביקרתי לפני כמה שנים טובות, אבל היא פחות קורצת לי כרגע.

מלונדון ירדתי בכל מקרה לעת עתה.

 

מה שמשאיר אותי עם האופציה של אוסטריה, איטליה או פולין.

לקלן אסע כנראה בכל מקרה עם RS והחבר'ה שלו, שכן אני אגיע לפרנקפורט בזמן שהוא יבקר שם, אז אבקר שם על הדרך גם כן.

 

אגב, בגוגל מאפס מופיע שבאיטליה יש כבישי אגרה - מישהו יודע במה מדובר? מה העלויות? האם מדובר במשהו כמו כביש 6 ואצטרך לשלם אחר כך לחברת ההשכרה? האם מדובר במדבקה שצריך לרכוש כמו באוסטריה? האם מדובר בקטעי תשלום שיש כל כמה ק"מ כמו בהולנד?

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כשהיינו בצפון איטליה ב-2013, כבישי האגרה היו כאלה שבכניסה לוקחים פתק, ומשלמים ביציאה. אם אני לא טועה, היו גם מסלולים של מנויים. לא יודע אם מאז היה שינוי.

אם שוכרים רכב באיטליה, יש לברר אם הרכב כולל מנוי, או שיש לשלם בכל שימוש.

פורסם

באיזו חברה הייתם ממליצים לשכור? כזאת שלא תשחט אותי על נהגים צעירים (23 ו-24) ושיש לה ביטול השתתפות עצמית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אין כזו. בטיול של הבנים שהזכרתי קודם שילמתי רק עבור אחד, למרות שרציתי שגם השני יתנסה בנהיגה בחו"ל וברכב ידני. ההוצאה היתה עשרות אירו ליום.

 

המקום היחיד בו נהג צעיר שילם תוספת זעומה היה פינלנד.

 

תביא בחשבון שבאירופה אדם נחשב בן 25 עד יום הולדתו ה-26.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז לפחות מי מומלצת להשכרה באיטליה?

ואגב, בגרמניה ואם אני לא טועה גם ברומניה, החל מגיל 23 בסיקסט לא לקחו כסף נוסף על נהג צעיר. כמדומני גם בפולין המצב דומה באחת מחברות ההשכרה שביררתי אצלהן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אי אפשר לערוך,

אבל גיליתי שבאיטליה יש לא מעט כבישי אגרה ומדובר כל יום בעשרות יורו, כך שזה יכביד מאוד בעלויות הטיול.

שוקל לעשות פראג 4-5 ימים, משם לקחת רכבת לדרזדן ולהמשיך בגרמניה עם רכב. המלונות בפראג די זולים, בייחוד אם הם מרוחקים מהמרכז, ואם הם קרובים יחסית אז הם לא יקרים במיוחד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם אתה שוקל לעשות פראג-פרנקפורט, ממליץ לך לחשוב על רכבת. אפשר גם עם עצירת ביניים בדרזדן.

 

[h=5]Prague to Frankfurt from €16...[/h]...Or from €30 in 1st class! All by train, no buses, no motorways...

 

  • You can easily buy train tickets from Prague to Frankfurt at the Czech Railways website www.cd.cz/eshop, But here's the problem. Like the German Railways site bahn.de, it wants you to spend the best part of 4 hours on a cramped long-distance bus from Prague to Nuremberg before switching to a train to Frankfurt. But you don't have to endure this - you can stick with trains all the way, no long-distance buses & no ugly motorways. Here's the all-train solution with amazingly cheap prices, even cheaper than the bus:
     
  • Go to www.cd.cz/eshop, enter Prague to Frankfurt am Main [*D] and - this is the important bit - enter Cheb in the via box.
    Now when you run the enquiry you'll see cheap all-train options taking around 7h20 city centre to city centre, by swish air-conditioned Czech regional express train similar to this one from Prague Hlavni to Cheb, then a smart German regional express to Nuremberg and finally superb German ICE train with bistro car to Frankfurt (Main) Hbf.
    For example, there are usually departures from Prague Hlavni around 06:12, 10:37, 12:12, 14:12, 16:37.
    Booking opens 90 days ahead and you simply print your own ticket. See my tips & advice for using cd.cz/eshop.
     
  • The scenic route? You might also consider going Prague-Dresden-Frankfurt. This takes 50 minutes longer than the direct route via Cheb, but it takes you along the lovely scenic Elbe River valley between Prague & Dresden, with comfortable trains within restaurant car all the way. And only one change of train, not two. See photos of the Prague-Dresden scenery here
    Fares start at €39 in 2nd class or €69 in 1st class.
    To find times and buy tickets via this route, simply use the German Railways site www.bahn.de/en but click Add intermediate stops and enter Dresden, leaving stopover duration zero - I have set up this link for you. You print your own ticket.
    Stopover in Dresden? If you'd like to spend a few hours (or longer) exploring Dresden on the way, no problem, click Add intermediate stops, enter Dresden and any stopover time up to 48:00 hours in the hh:mm stopover box. Dresden is well worth a stop, even for a few hours, left luggage lockers are available.

פורסם
דור - אני לא מכיר את השדות האירופיים מעבר למעבר בין שער הכניסה לגייט, אבל נושא הבטיחות ובמיוחד הביטחון הולך ונהיה יותר סבוך.

 

סיפרתי קודם על נושא סוללות הליתיום, מתברר כי ככל הנראה מדובר בהנחיה של IATA מלפני כמה חודשים, אם כי נתקלתי בה לראשונה לפני 10 ימים בגוילין (KWL) ושלשום בביג'ינג , אבל לא בת"א ולא ב-PVG. חוסר אחידות, קשה לנוסע לדעת למה לצפות, ויש כל מיני הפתעות. דוגמא אחרת - אני רגיל להשתמש בטלפון במצב טיסה, ב-763 של אלעל מערכת הבידור מבוססת על WiFi. לעומת זאת בטיסה מגוילין ל-שיאן ברגע שהפעלתי את הטלפון ניגש אלי איש ביטחון (לא דייל) וביקש לכבות את המכשיר, וכנראה גם לא אפשרו שימוש במחשבים או כל ציוד אחר. לפחות את המצלמה לא החרימו לי.

 

לא נתקלתי בבעיה באירופה עם סוללות. במזרח (סין) וגם בדרום אמריקה שאלו כל מיני דברים על סוללות אבל בפועל לא עשו בעיות. ניכר שהם לא מבינים כ"כ מה הם עושים - הבידוק הביטחוני מחופף לגמרי, לא ברור אם הם מבינים מה הם רואים על המסך, ונראה לי שהייתי יכול להעביר M16 בלי שישימו לב (טוב, קצת הגזמה).

 

העניין הוא שצריך להעביר את הטיסה - במקרה זה היה מדובר רק בשעתיים, אבל תחשוב על חברה שלא מאפשרת לך להשתמש בטלפון או במחשב נייד בטיסה של 10 שעות.

 

זוכר שרק לפני עשור או שניים היינו צריכים לשעשע את עצמנו בלי סמארטפונים, כי פשוט לא היו? :-D

ולא זכור לי מתי פעם אחרונה טסתי בטיסה ארוכה שלא הייתה בה מערכת בידור מובנית.

 

את מרכז/מערב אירופה די מיציתי - בבלגיה הייתי פעמיים, בהולנד פעמיים, בצרפת הייתי בפריז, באוסטריה הייתי 'על הדרך' בהאלשטט, זלצבורג וקן הנשרים כשהייתי בגרמניה (לכן אוסטריה באה בחשבון עם RS שכן לא ראיתי שם הרבה), בנורבגיה, שבדיה, דנמרק ושוויץ כבר ביקרתי גם כן. בספרד ביקרתי לפני כמה שנים טובות, אבל היא פחות קורצת לי כרגע.

מלונדון ירדתי בכל מקרה לעת עתה.

 

מה שמשאיר אותי עם האופציה של אוסטריה, איטליה או פולין.

 

לא מיצית את צרפת בכלל אם היית רק בפריז, לדעתי.

באיטליה יש אינסוף דברים לראות ואני בטוח שאפשר לארגן שם אחלה טיול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

garicho - הרכבת לדרזדן היא משהו שנלקח בחשבון, שוקל לרדת שם ולהמשיך ברכב לפרנקפורט ולהשאיר אותו עד סוף הטיול. ככה בימים הפנויים אחרי התערוכה אוכל לטייל באיזור, לעשות קצת שופינג בזייל ולעשות קצת ספוטינג.

הרכבת לפרנקפורט דורשת איזו החלפה או שתי החלפות, דבר שאעדיף להימנע ממנו, בייחוד כשאני נגרר עם מזוודות ותיקי יד.

sronis - את צרפת אני שומר להזדמנות אחרת, ועם איטליה גיליתי בעיה בנושא של כבישי האגרה, מה שהולך לייקר את הטיול, לא בא בחשבון כשאני מוגבל בתקציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

sronis - מסכים אתך לחלוטין לגבי הבדיקות הביטחוניות המוזרות בסין. את סיפור הסוללות אני עוד יכול להבין (פרשת UPS 6), אם כי יחי ההבדל הקטן בין סוללה בודדת ל-80,000 חתיכות), אבל סיפור הדיאודורנט וספריי השיער ברכבת הזוי לגמרי.

 

דור - אל תלחץ מסיפור אגרת הכבישים באיטליה. זה יסגר לך בכמה עשרות אירו. לא דנמרק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...