Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שפתחתי את הפקק של הרדיאטור (שרייד 93 1.3) שיש חומר לבן קשה בחורים , סביר להניח שזה נגרם בגלל שהבחורה לפני השתמשה במים רגילים (אני באמת צריך להעלות תמונה של הבית תרמוסטט שהחלפתי אתמול - כולו אכול לגמרי מהמים !!!!)

 

האם יש חומר (סילית ?!) שממיס את הלבן הזה? (אבנית?) האם ניתן לשים חומר כלשהו ואחרי כמה ימים לעשות ריקון ?

 

אם ללכת לניקוי רדיאטור (כמה דבר כזה עולה ?) אשמח לכל תשובה.

תודה.

 

 

נ.ב הרדיאטור דיי חדש , לא יותר מחצי שנה.. ככה שנדיר שיהיו חורים ..

פורסם

כן יש חומר

 

חנויות אביזרי רכב וחלקי חילוף תחליפיים

 

עולה 15 שקל

 

10 דקות משהים אותו על מנוע דולק בסרק

 

ואחרכך מרוקנים

 

שוטפים את המערכת של המיים ושמיים נוזל קירור חדש

 

...חוצמזה אם אמרת לבן...אז זה לא קשור לבחורה שהיתה לפניך

זה רוב הסיכוי אצלך כרגע פרץ מעבר מיים לשמן ונהיה לך טחינה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שמתי לב שפתחתי את הפקק של הרדיאטור (שרייד 93 1.3) שיש חומר לבן קשה בחורים , סביר להניח שזה נגרם בגלל שהבחורה לפני השתמשה במים רגילים (אני באמת צריך להעלות תמונה של הבית תרמוסטט שהחלפתי אתמול - כולו אכול לגמרי מהמים !!!!)

 

האם יש חומר (סילית ?!) שממיס את הלבן הזה? (אבנית?) האם ניתן לשים חומר כלשהו ואחרי כמה ימים לעשות ריקון ?

 

אם ללכת לניקוי רדיאטור (כמה דבר כזה עולה ?) אשמח לכל תשובה.

תודה.

 

 

נ.ב הרדיאטור דיי חדש , לא יותר מחצי שנה.. ככה שנדיר שיהיו חורים ..

האוטו אוטומטי או ידני ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לבן וקשה סביר להניח שזה אבנית.

לאחר הניקוי כדאי מאוד לבדוק נזילות,אותם חלקי אבנית שהמסת אולי סתמו כמה חורים ועכשיו שהם אינם יכולה להיווצר נזילה.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

מדובר בלבן קשה, ולא "טחינה" שמן לא חסר בכלל (אפילו לא גרם !!)

 

איציק, האוטו ידני ..

 

 

לא סביר שנסתמו חורים כיון שהוא דיי חדש (חצי שנה בערך)

פורסם
מדובר בלבן קשה, ולא "טחינה" שמן לא חסר בכלל (אפילו לא גרם !!)

 

איציק, האוטו ידני ..

 

 

לא סביר שנסתמו חורים כיון שהוא דיי חדש (חצי שנה בערך)

בנוגע לניקוי, צריך לשאול במכון לרדיאטורים. ניקוי טוב כולל פירוק של הדודים בצדדים והעברת חוטר (מזכיר לכם צבא ? :p ) במעברים מצד לצד.

זה יכול לעלות מאות בודדות של שקלים, תלוי גם במים שישימו לך לאחר מכן (לפחות חצי מבעלי המקצוע קונים חרא מים - העיקר שהצבע ירוק...).

 

בנוגע ל "סילית" - אין לדעת איך תגיב המתכת של הרדיאטור לחומר הזה. מה שכן, מאחר והרדיאטור הוא של רכב ידני, אין את החשש שיש ברדיאטור של רכב אוטומטי בו עלול החומר ליצור מעבר בין שמן גיר למים.

 

במידה ומדובר בכמות נדיבה של אבנית ואתה חושש - תחליט לבד על מה אתה הולך (ניקוי אצל רדיאטוריסט או סילית) וכמובן אם אתה הולך על האופציה האחרונה, הדבר דורש פירוק של הרדיאטור מהרכב ולפני ההרכבה שטיפה יסודית מאוד. כמו כן, צפה את ההשלכות שבשימוש החומר (נזק או המסת אבנית שכרגע סותמת חור ואז תתחיל נזילה)

 

במידה ומדובר בכמות ממש קטנה, אל תיגע בכלום - רק תטפל במה שצריך ותשים מים ירוקים ע"מ שהנזק שכבר נגרם לא יתפח יתר על המידה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

העניין הוא שהאוטו פשוט מתחמם ... אין לי מושג למה ...

 

שנוסעים בכביש מהיר... המחוג בקושי עולה ...זתומרת הוא ממש בהתחלת הסקאלה, אם עומדים ברמזור, המחוג עולה לרבע , ואז נכנסת וונטה !! , אז לפעמים הוא יורד שוב קצת יותר למטה , אבל במקרים אחרים , הוא ממשיך לעלות ... אני לא חושב שזה אמור להיות ככה ... לא חושב שבדייהטסו המחוג אמור להגיע לחצי.. ואפילו טיפה מעבר (פחדתי להמשיך כיביתי את הרכב..) יש לציין שאם המחוג בחצי, ואני מתחיל בנסיעה, ושומר על מהירות (נכנס לכביש מהיר לדוגמא) אז המחוג יורד בחזרה למטה ... מה שדיי מצביע על רדיאטור תקין , לא כן ? ... האם יש למישהו איזשהו מושג? אני כבר משתגע.. לא יודע מה לבדוק כבר....

פורסם
לא סביר שנסתמו חורים כיון שהוא דיי חדש (חצי שנה בערך)

ומי ערב לך ששמו רדיאטור חדש ? אפילו בשימוש אינטנסיבי במים רגילים הרדיאטור לא אמור להסתם בצורה כזאת אחרי חצי שנה.

 

נסה לנקות - אך היה מוכן ( כלכלית ונפשית ) להחלפת הרדיאטור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
העניין הוא שהאוטו פשוט מתחמם ... אין לי מושג למה ...

 

שנוסעים בכביש מהיר... המחוג בקושי עולה ...זתומרת הוא ממש בהתחלת הסקאלה, אם עומדים ברמזור, המחוג עולה לרבע , ואז נכנסת וונטה !! , אז לפעמים הוא יורד שוב קצת יותר למטה , אבל במקרים אחרים , הוא ממשיך לעלות ... אני לא חושב שזה אמור להיות ככה ... לא חושב שבדייהטסו המחוג אמור להגיע לחצי.. ואפילו טיפה מעבר (פחדתי להמשיך כיביתי את הרכב..) יש לציין שאם המחוג בחצי, ואני מתחיל בנסיעה, ושומר על מהירות (נכנס לכביש מהיר לדוגמא) אז המחוג יורד בחזרה למטה ... מה שדיי מצביע על רדיאטור תקין , לא כן ? ... האם יש למישהו איזשהו מושג? אני כבר משתגע.. לא יודע מה לבדוק כבר....

מה לגבי הוונטה? בדקת שהיא עובדת בצורה תקינה?

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
העניין הוא שהאוטו פשוט מתחמם ... אין לי מושג למה ...

 

שנוסעים בכביש מהיר... המחוג בקושי עולה ...זתומרת הוא ממש בהתחלת הסקאלה, אם עומדים ברמזור, המחוג עולה לרבע , ואז נכנסת וונטה !! , אז לפעמים הוא יורד שוב קצת יותר למטה , אבל במקרים אחרים , הוא ממשיך לעלות ... אני לא חושב שזה אמור להיות ככה ... לא חושב שבדייהטסו המחוג אמור להגיע לחצי.. ואפילו טיפה מעבר (פחדתי להמשיך כיביתי את הרכב..) יש לציין שאם המחוג בחצי, ואני מתחיל בנסיעה, ושומר על מהירות (נכנס לכביש מהיר לדוגמא) אז המחוג יורד בחזרה למטה ... מה שדיי מצביע על רדיאטור תקין , לא כן ? ... האם יש למישהו איזשהו מושג? אני כבר משתגע.. לא יודע מה לבדוק כבר....

מה שאתה מתאר נראה כמו מקרה קלאסי של רדיאטור סתום שתפוקת הקירור שלו כשהרכב עומד שואפת לאפס.

לפחות לפי מה שניתן להסיק על מצב הרדיאטור (לפי המקרה הנ"ל) זה שהרדיאטור הזה לא ממש בן 6 חודשים ולא ממש חדש...

 

כמו כן לא הייתי מהמר -רק- על רדיאטור סתום מאבנית אלא *גם* על משאבת מים שכנראה ספגה מכה קשה של אבנית וייתכן ולא מתפקדת כראוי בסלד סרק/נמוך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עזבו אותו ,באמא'שכם.

 

 

יש חומר ניקוי - בכל חנות אביזרים שמכבדת את עצמה ניתן להשיגו.

לגבי תחזיות ותוצאות של הניקוי - כל מה שאמרו לך למעלה נכון , אך לא הכרחי.

 

תן לזה נסיון , מה יכול להיות ? מקסימום רדיאטור + משאבה.

×
×
  • תוכן חדש...