Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי Q2 מול טויוטה C-HR - פער של 17,000 מוצדק?


Oren75
שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחפש רכב חדש קומפקטי וקצת מוגבה, לנסיעות בינעירוניות ארוכות יחסית לעבודה, מעל 25,000 ק"מ בשנה. ישמש כרכב שני במשפחה ולכן המרווח בספסל האחורי ובתא המטען לא חשוב.

דרישות חובה: מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מלאות, נוחות נסיעה, צריכת דלק טובה, אמינות וסחירות.

יתקבלו בברכה: אבזור נוחות נדיב וביצועים.

 

שתי המועמדות הסופיות שלי הן טויוטה C-HR היברידית בגרסה הבכירה "שיק", ואאודי Q2 בגרסת "ביט" 1.4 טורבו. שתיהן עומדות בתקציב אבל אני מחפש את התמורה הטובה יותר וההתאמה לצרכים. מותג פרמיום זה נחמד אבל לא בכל מחיר. ב-3 שנים האחרונות נוהג בלקסוס CT היברידית.

 

אחרי שמוסיפים ל-Q2 את חבילת +Assistance Package (שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, התרעה על רכב בשטח מת, התרעה על תנועה צולבת, שליטה באורות גבוהים, חיישנים מלפנים ומאחור) ובלי תוספות נוספות למעט מיגון - האאודי "על הכביש" יקרה מהטויוטה ב-17,000 ש"ח (11%). הפער נשמע מפתה, אבל האם הוא מוצדק?

 

יתרונות לאאודי: 150 כ"ס ו-8.5 שנ' ל-100, לעומת 122 כ"ס ו-11 שנ' - הבדל עצום בביצועים ובניהוג; איכות תא הנוסעים הטובה ביותר בטווח המחירים הזה; התרעה על רכב בשטח מת (חשוב לדעתי); מערכת סאונד טובה בכמה דרגות; וכן - מותג פרמיום.

יתרונות לטויוטה: צריכת דלק טובה בכ-20% להערכתי; אבזור נוחות עדיף - מפתח חכם, מצלמה אחורית ואפליקציות במסך (ווייז), כיוון גב תחתון במושב; חישוקי "18 יפים מול "16 בנאליים ועוד קישוטים עיצוביים; טיפולים זולים יותר; עוד 4 ס"מ בבסיס הגלגלים ובגובה הכללי.

 

להערכתי שתיהן ישמרו על הערך לא רע בכלל כדגמים חדשים קומפקטיים בקטגוריית "פנאי" ושל שני מותגים מבוקשים, ומכאן שירידת הערך השנתית תהיה דומה מאוד (אשמח לשמוע דעה אחרת).

מי הקנייה הטובה יותר לשימוש של 3-4 שנים? מה עוד לקחת בחשבון (גיר? שירות בצ'מפיון?)... בואו נתעלם משאלת העיצוב, שתיהן נאות בעיני מבחוץ ומבפנים ותודה גדולה מראש :)

עריכה אחרונה על ידי Oren75
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא רק 17,000 שח לאחר הוספת חבילת הבטיחות באודי? אם כך, הייתי בוחר באודי, בשל תחושת פרימיום משמעותית יותר והנאה בנהיגה שמן הסתם תהיה ליגה אחרת מאשר בטויוטה ההיברידית. אני מניח שהאחזקה של האודי תהיה יקרה משמעותית (עלות טיפולים, ביטוח, ירידת ערך....). הלב אומר אודי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת שחשוב לך אמינות, להאודי Q2 אין את זה (DSG) ואחרי האחריות נהפכת לרולטה רוסית.

הטיוטה תאבד פחות מערכה, אמינה, נוחה, גם עם לא מעט מערכות בטיחות, ואיכות חומרים די גבוהה לקטגוריה.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרש בין רכב חסכוני כמו הטויוטה לרכב יותר בזבזן בקילומטרז של 27 אלף גדול - אם צריכת הדלק מאוד משמעותית לך(זה בכל זאת חלק מהעלות החודשית) הטויוטה מנצחת,

מצד שני יצא לי לשבת בטויוטה - אישית אותי הפנים שלה מדכא, כל הסלון שחור משחור, לא כהה - שחור ממש! כאפקט עיצובי כלשהוא עם הנורות והמשטחים הכחולים, יש כאלה שיקרו לזה עתידני - אני מרגיש כמו בסרט עתידני-דכאוני שכזה כשנכנסתי אליה, לא אהבתי.

 

חוץ מזה המנוע-גיר בQ2 הרבה יותר טובים מבחינת ביצועים - הקיצר, זה בין הבחירה בהיגיון לבחירה בלב.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסתדרים לי המספרים- שיק עולה 150, הביט עולה 167 לפני הבאנרים שרצו כל השבוע לפני חבילת בטיחות שעולה עוד 10.

איך הגעת ל 17 הפרש?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-17 יהפכו בסופו של דבר (משתנה בנסיבות) לפחות או יותר 37 אחרי שמשקללים הפרשים בעלויות ביטוח, טיפולים, צריכת דלק, תקלות וירידת ערך.

עכשיו תחשוב אם המותג, ביצועים והנאה מנהיגה שווים לך 37 אלף שח. אין פה תשובה נכונה כמובן, זה עניין אישי שלך.

 

בנושא הכי חשוב - שתיהן בטוחות יחסית. לטויוטה יתרון בהגנה על המבוגרים, לאודי בהגנה על ילדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה צריך להסיע נוסעים במושב האחורי, הבחירה ברורה - האודי.

ב C-HR התחושה היא של ישיבה בצינוק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסתדרים לי המספרים- שיק עולה 150, הביט עולה 167 לפני הבאנרים שרצו כל השבוע לפני חבילת בטיחות שעולה עוד 10.

איך הגעת ל 17 הפרש?]

 

האמן לי שלא טעיתי בחישוב, כולל חבילת הבטיחות. בימי המכירות היו הנחות גדולות באאודי, וכידוע זה לא דבר נדיר אצלם.

 

ה-17 יהפכו בסופו של דבר (משתנה בנסיבות) לפחות או יותר 37 אחרי שמשקללים הפרשים בעלויות ביטוח, טיפולים, צריכת דלק, תקלות וירידת ערך.

עכשיו תחשוב אם המותג, ביצועים והנאה מנהיגה שווים לך 37 אלף שח. אין פה תשובה נכונה כמובן, זה עניין אישי שלך.

בנושא הכי חשוב - שתיהן בטוחות יחסית. לטויוטה יתרון בהגנה על המבוגרים, לאודי בהגנה על ילדים.

 

אני חושב שהתחשיב שלך פסימי. בבוא היום כשיימכר הרכב, ה-Q2 יהיה שווה יותר מה-C-HR. ההפרש יכול להיות לדעתי בין 10 ל-20 אלף שקל, כך שבסעיף ירידת ערך אין הבדל משמעותי בין השתיים. אגב כשמשווים A3 בסיסית לפריוס בנות 3 לדוגמא, הפער בקנייה נשמר גם במכירה (בערך 25 אלף) וזאת משום שבאאודי יש הנחות ובטויוטה אין.

תקלות? הרכב באחריות ויימכר אחרי כ-3 שנים. דלק, טיפולים ואגרת רישוי יסתכמו בתוספת של כ-2,500 שקל לשנה. ביטוח לשמחתי מכוסה ע"י המעביד אז אפילו לא בדקתי.

תודה לכל המגיבים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שבאאודי מדובר במנוע ה-1.4 ולא ה-1 ליטר?

 

בטוח...

אאודי עשו תעלול מבריק: הכריזו על ה-1.0 116 כ"ס במחיר מחירון של 165 כולל חבילת הבטיחות, וקונים כמוני פתאום ראו שאאודי נכנסה לטריטוריות המחיר העממיות. כעבור שבועיים הכריזו על ימי מכירות ומי שהגיע נותב היישר לדגם ה-1.4, כשההפרש בינו ל-1.0 צומצם לזניח. ואגב ה-1.0 אפילו לא הגיע לארץ ועוד אין נסיעות מבחן (וההנחה עליו מינימלית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההפרש בכסף לא כזה משמעותי בעינך, ברור שאת האאודי.

כרכב הוא יותר טוב בכל פרמטר (במיוחד מנוע גיר).

אני חושב שהוא יהיה לא פחות סחיר מהטויוטה בתור משומש.

חישוקי 16 לעומת 18 זה יתרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי: אם סחירות לא מעניינך. ואם מחיר טיפולים שוטפים לא מעניין ממש אז התשובה ברורה: אוודי כמובן.

מנגד אם אתה מכניס למשוואה את עניין האמינות/תחזוקה שוטפת ובלאי אז אין לאוודי שום סיכוי בכלל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...