Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן טיגואן טרנדליין 2017 (גיר+מנוע)


Ozb
שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן, אבל אני השוואתי את הבנזין פרמיום של ה3008, זה יותר שווה ערך בסעיף הביצועים.

 

תשמע, כנראה שהאטקה תאיץ בשתי שניות מהר מהדיזל, שאגב נמדדו לו נתוני האצה במצב ספורט מאפס למאה ב- 10.8 ש'. נתון שהוא עדיף על נתון היצרן.

אם כל האצה שלך מהמקום מלווה בהדבקת הדוושה לרצפה אז אתה צודק, כנראה שתרוויח 2 שניות יותר.

מבלי לנהוג באף אחת מהן (ב- 3008 בקרוב מאוד ובאטקה לא אלה אם תגיע עם מצמדים רטובים), אני די בטוח שאחרי כשתי שניות שהאטקה תרוויח בזינוק, עם המומנט שיש למנוע הדיזל, 30.6 קג"מ לעומת 25.5 באטק, לא יחסר לך כוח בשום שלב וכנראה (תאורתית כי לא ניסיתי עדיין) שהדיזל יהיה זריז יותר בהאצות ביניים.

תוסיף לכך חיסכון בדלק ואמינות/שרידות לאורך זמן.

בדר"כ הדיזלים יקרים מהבנזין ופה פיג'ו באמת הפתיעו.

אז למה (אני שואל ברצינות) להעדיף מנוע בנזין ועוד לשלם עליו 10k יותר?

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה אומר דברים תיאורטים, יכול להיות שאתה צודק ויכול שלא. על הנייר ההפרש בנתון ההאצה יותר קרוב ל3 שניות מאשר ל2 אבל בתכל'ס מה שבאמת יעניין אותי זה הכח הזמין בהאצות הביניים.

נקודה נוספת בדיזל היא הרעש הנלווה שאני לא יודע איך, כמה ואם בכלל ישפיע על איכות הנסיעה.

 

מה לגבי עלויות הביטוח? יש הבדלים? באופן מוזר ניסיתי עכשיו להשוות בWOBI ועל גרסת הדיזל לא קיבלתי הצעות.

 

קבעו לי נסיעת מבחן על האטקה לעוד שבועיים(!) ומחר צריכים להתקשר לתאם איתי לגבי ה3008, מה שכן, שכנעת אותי לבדוק גם את גרסת הדיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו לא בדקתי עלויות ביטוח כי לי זה לא רלוונטי אבל ממה שאני רואה ב- wobi הנתונים לא מעודכנים. הכי טוב להרים טלפון לתשע מיליון (פשוט הם עונים מהר ובדר"כ מהזולים) ולקבל סדרי גודל.

מנועי הדיזל המודרניים זה לא מה שאנחנו זוכרים מהעבר ויצא לי לנהוג על לא מעט דיזלים, בעיקר בטנדרים. הדיזלים של היום שקטים ומעודנים, בדר"כ.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות ביטוח של רכב דיזל שווה לדגם הבנזין באותו מחירון. אין פה הבדל. הביטוח מסתכל בעיקר על מחירון יצחק לוי.

הרעש הדיזלי מורגש אם בכלל רק בעמידה ברמזור ואז נעלם בנסיעה.

מיאוץ ברמזור זה לא הצד החזק של דיזל.

 

ההבדל למשל בביטוח אוקטביה דיזל (שמאד מבוקשת מעבר לקו הירוק) כי המחירון שלה תקוע בעננים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקבל את הרכב בספטמבר 2017 המשמעות היא שתוך 3 עד 4 חודשים תתחלף שנת דגם בינואר 2018 (תלוי מתי בספטמבר תקבל אותו).

 

ניקח רוכש אחר שקיבל את הרכב בינואר 2017, יש לו 12 חודשים עד חודש ינואר 2018.

 

המחיר של שני הרכבים הנ"ל כמשומשים יהיה זהה בחודש ינואר 2018, כך שאתה הפסדת בשלושה, ארבעה חודשים סכום זהה לסכום שהרוכש השני הפסיד בשנה. ( כמובן שבכל תאריך אחר של מכירה יהיה קיים ההפרש הנ"ל).

 

תיאורטית מחירוני הרכב מוסיפים תוספת לחודשי עליה לכביש (במקרה שלך תוספת של 8 חודשים), אבל בפועל כאשר תמכור את הרכב שלך, בעיסקת טרייד אין בטוח לא תקבל את התוספת ובשוק הפרטי גם בספק גדול, אולי תקבל רק חלק במקרה הטוב.

 

במחשבה נוספת ההפסד של הרוכש הראשון שרכש בספטמבר הוא כפול, מאחר שעד חודש ספטמבר הוא ספג גם ירידת ערך של הרכב המשומש שהוא החזיק וגם ירידת ערך של הרכב החדש שהוא קנה למרות שהוא לא היה בבבעלותו.

 

אם נניח שהרכב המשומש היה שווה בינואר 100 אלף ₪, אזי עד חודש ספטמבר הוא צפוי להפסיד כ- 7 אחוז לרכב ששומר ערך טוב (בהנחת ירידת ערך של 10 אחוז שנתי בקצב לינארי), דבר שמתבטא בהפסד בסך של 7,000 ₪.

 

אם נניח שהרכב החדש עולה כ- 150 אלף ₪ וירידת הערך היא 15 אחוז בשנה הראשונה, הרי שעד חודש ספטמבר, הרכב יספוג ירידת ערך של כ- 11 אחוז (כאמור מדובר בזמן שלפני הקנייה בפועל והרכב כבר שווה למעשה פחות) דבר שמתבטא בהפסד בסך של 16,500 ₪.

 

הרוכש השני שרכש בינואר יפסיד עד חודש ספטמבר את אותו הסכום של 16,500 ₪ אבל יהנה מנסיעה ברכב חדש 9 חודשים קודם לרוכש הראשון וגם לא יפסיד את הסך הנוסף של 7,000 ₪.

 

למעשה גם שום מבצע לא יהיה שווה ערך להפסד הנ"ל, מבחינה כלכלית אני לא רואה שום סיבה לרכוש רכב בחודש אחר מלבד ינואר (וכמובן שככל שהרכישה היא בחודשים סמוכים לאחר ינואר ההפסד יהיה קטן יותר ולהיפך).

 

בשורה התחתונה היבואנים למעשה גובים מחיר מלא על רכבים חדשים לאורך כל השנה (מלבד מבצעים) כאשר המחיר שלהם בפועל הולך ויורד עם כל חודש שעובר וכאשר שוק הרכבים המשומשים לא מפצה על כך.

 

בנסיבות אלו אני לא מבין למה לרכוש רכב בספטמבר ולא לחכות עוד 4 חודשים (בנסיבות בהן אין סיבה מיוחדת להקדים את הרכישה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין ה3008, יש לי את הרכב אמנם רק יומיים אך בינתיים מרוצה מאוד, רכשתי את הרכב עם מנוע הדיזל, הרכב שקט מאוד, לא מרגיש שחסר כוח, נוח בטירוף וסופג מהמורות בצורה טובה מאוד, לגבי עלויות הביטוח, דווקא הביטוח של דגם הדיזל היה יותר זול מהבנזין בסביבות 200-300 ש"ח במקיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקטיב, קיבלתי את הרכב תוך 10 ימים, נשאר אחד אחרון מלקוח שביטל אז יצא לי מעולה, אני ביטחתי ב4000 ש"ח מקיף בביטוח ישיר, בלובינסקי הציעו לי 6300!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקטיב, קיבלתי את הרכב תוך 10 ימים, נשאר אחד אחרון מלקוח שביטל אז יצא לי מעולה, אני ביטחתי ב4000 ש"ח מקיף בביטוח ישיר, בלובינסקי הציעו לי 6300!

 

תתחדש ותהנה!!!

אשמח כי תעדכן בעוד זמן מה את החוויה שלך מהרכב.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי היום באוקטביה 1.6 דיזל, בתור נוסע, אבל מרגישים שהביצועים ממש חזקים, הרבה מעבר לנתונים על הנייר, אם זה ככה בפיג'ו זה מעל ומעבר.

 

אבל הרעש של מנוע הדיזל נשמע היטב גם במהלך הנסיעה, ברמה מטרידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי היום באוקטביה 1.6 דיזל, בתור נוסע, אבל מרגישים שהביצועים ממש חזקים, הרבה מעבר לנתונים על הנייר, אם זה ככה בפיג'ו זה מעל ומעבר.

 

אבל הרעש של מנוע הדיזל נשמע היטב גם במהלך הנסיעה, ברמה מטרידה.

אם אתה מצפה לא לשמוע את רעש הדיזל בנסיעה ב-3008 אתה תתאכזב.

מנסיעת המבחן שני עשיתי בהחלט שמעתי לאורך כל הדרך שמדובר במנוע דיזל.

מצד שני, בנסיע עם מנוע בנזין אני שומע לאורך כל הדרך שמדובר במנוע בנזין, נו אז...

לדעתי לא כל כך צריך להפריע רעש המנוע כל זמן שהוא בתחום הסביר, וזה של ה-3008 לא כל כך נורא.

לגבי התאוצות, הוא סוחב סביר+ אבל לא מלהיב בשום צורה.

מבחינה זו הבנזין יהיה הרבה יותר מלהיב (אם לשפוט על פי ה-3008 הקודמת) אך תשלם על כך בתחנת הדלק, ובמקרה של ה-3008 החדשה גם במעמד הרכישה (הפרש של 10K לרעת הבנזין כאשר בתעשיה מקובל שדווקא הדיזל הם היקרים יותר).

אם לא מפריע לך לשים עוד 10K על הבנזין אז אחלה, אבל אז אתה מגיע לרמת מחיר של 175K ש"ח וזה כבר הרבה כסף בשביל רכב כזה.

אני אישית ממתין לראות את ה-5008 שמשום מה לא מגיעה בסוף השנה..

יש סיכוי שתגיעה אולי בתחילת שנה הבאה, שזו עוד סיבה מצויינת למה להמתין לתחילת 2018.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, כנראה שהאטקה תאיץ בשתי שניות מהר מהדיזל, שאגב נמדדו לו נתוני האצה במצב ספורט מאפס למאה ב- 10.8 ש'. נתון שהוא עדיף על נתון היצרן.

אם כל האצה שלך מהמקום מלווה בהדבקת הדוושה לרצפה אז אתה צודק, כנראה שתרוויח 2 שניות יותר.

מבלי לנהוג באף אחת מהן (ב- 3008 בקרוב מאוד ובאטקה לא אלה אם תגיע עם מצמדים רטובים), אני די בטוח שאחרי כשתי שניות שהאטקה תרוויח בזינוק, עם המומנט שיש למנוע הדיזל, 30.6 קג"מ לעומת 25.5 באטק, לא יחסר לך כוח בשום שלב וכנראה (תאורתית כי לא ניסיתי עדיין) שהדיזל יהיה זריז יותר בהאצות ביניים.

תוסיף לכך חיסכון בדלק ואמינות/שרידות לאורך זמן.

בדר"כ הדיזלים יקרים מהבנזין ופה פיג'ו באמת הפתיעו.

אז למה (אני שואל ברצינות) להעדיף מנוע בנזין ועוד לשלם עליו 10k יותר?

 

עשיתי היום נסיעת מבחן על הדיזל, הזמנתי את גרסת הפרימיום בצבע חום/נחושת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי היום נסיעת מבחן על הדיזל, הזמנתי את גרסת הפרימיום בצבע חום/נחושת.

 

תתחדש ותהנה!!!

אני נמנע מנסיעת המבחן כי חושש שזה יגמר בהזמנה :shock: .

עדיין רוצה לראות את ההונדה והמאזדה החדשות.

אשמח לשמוע איך היתה הנסיעת מבחן?

מה המחיר הסופי של הרכב על הכביש?

מתי אתה צפוי לקבל את הרכב?

מה כולל העדכון מולטימדיה שהושק ביום ראשון?

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

אמנם זה היה מעט בעייתי עבורי לבצע את נסיעת המבחן שניה לאחר שירדתי מהאוקטביה(1.4/150) אבל הרכב מאיץ בסדר גמור, לא יוצא מגדרו אבל בהחלט מספק. בתור רכב שנרכש עבור האישה ליום יום ולטיולים משפחתיים בסופ"שים הוא מעל ומעבר. הוא מגהץ את הכביש הרעוע בדרך לפלמחים(לקחתי אותו משורק) בצורה מעולה ונכנס/יוצא מפניות בצורה מעוררת השתאות(יחסית לקטגוריה שלו כמובן) ובמבחן הרעש - שומעים את המנוע, אבל גם את המנוע בנזין באוקטביה שלי אני שומע; אז ב3008 הרבה פחות.

 

לעניין המחיר, הם לא מוכנים בשלב הזה לתת שום הנחה ויהי מה ותכל'ס אני מבין אותם עם רמת הביקוש שיש לרכב. נרמז לי שכאשר הרכב יגיע לארץ אוכל לבצע מיקוח נוסף(ואף לבטל את העסקה באם לא אהיה מרוצה ללא דמי ביטול) ומה שהם קרוב לוודאי יתנו לי זה את התקנת האיתוראן במתנה. אגב, את המוביליי הם מתקינים בכל מקרה ללא תוספת עלות.

 

צפי קבלה אמצע ספטמבר, אם הייתי לוקח את הבז'/זהב יכולתי לקבלו באמצע אוגוסט.

 

לא יודע לגבי העדכון, האמת שרציתי לשאול ושכחתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...