Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים!

אז הצמיגים שלי הגיעו לסופם, ואני מחפש 4 צמיגים טובים אך לא יקרים לפני שהקיץ מתחיל .

אין לי יותר מדי כסף להוציא,אך גם לא מתפשר על סיני (סטודנט עם כיס לחוץ) . אחרי חיפוש מסוים באינטרנט מצאתי נכון לעכשיו שתי אופציות :

 

Pirelli 175/65R14 82H AG02 - במחיר 188 לצמיג

 

Goodyear duragrip - במחיר 202 לצמיג

 

האם החברות האלו טובות ויעשו את העבודה?

אני נוסע כמה דקות למכללה וחזרה, ולא מעט עושה נסיעות של שעה +-

 

*יונדאי גטס 2005

 

תודה!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום ליאור.

אם אתה מחפש צמיג איכותי אך לא יקר, אשמח להציע לך את חביב הפורום - ה-Falken ZE914.

ברכישת רביעיית צמיגים אתה זכאי ל-3% הנחה על הזוג הראשון ו-8% על הזוג השני.

בנוסף, כגולש קארספורום אתה זכאי להנחה נוספת של 2%.

מחיר סופי לצמיג לאחר כל ההנחות הינו 236 ש"ח הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

את ההזמנה אתה יכול לעשות דרך האתר או המוקד הטלפוני בלבד.

באם דרך האתר, פנה בהודעה פרטית לצורך קבלת קוד קופון.

פורסם
זמינות קיימת, לגבי מצב הצמיגים עדיין לא ידוע. פשוט להתקשר לשאול את שנת הייצור?

אתה צריך לשאול מהן 4 הספרות שמוטבעות על הצמיג .

למשל 2216 פירושו יוצר בשבוע ה22 של שנת 2016.

פורסם

כשהיתה לי גטס עם מידה כזו, רכשתי רבייעת גודייר efficientgrip compact

אחלה של צמיג!

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

טוב בדקתי לגבי הצמיגים, הפירלי אכן סיני, והגודייר אחלה,מתחייבים לשנת ייצור, מחיר של 808 שח לרבעייה כולל התקנה ואיזון.

פורסם
טוב בדקתי לגבי הצמיגים, הפירלי אכן סיני, והגודייר אחלה,מתחייבים לשנת ייצור, מחיר של 808 שח לרבעייה כולל התקנה ואיזון.

אשמח לדעת איפה מצאת כזה מחיר צריך גם בשביל עצמי 4 צמיגים חדשים גטס 2003


×
×
  • תוכן חדש...