Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לנהג חדש עד 10K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , תכף נגמר לי המלווה והתחלתי לחפש רכב.

במקרה מצאתי את הפורום הזה ולאחר שכבר הספקתי לשמוע מגוון דעות שרק בלבלו אותי החלטתי שאני אשאל פה.

אני מחפש רכב אמין מרווח וחסכוני עד כמה שאפשר במחיר של עד 10K , הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בתוך העיר ומדי פעם ליציאות אל מחוץ לעיר.

חבר המליץ לי על המיצובישי קולט או על ההונדה האצ'בק

חשוב לציין כי אני מחפש רכב אוטומטי ויש לי הבנה אפסית ברכבים , אשמח לשמוע את דעתכם ולקבל עצה לרכב ראשון .

פורסם

קולט או הונדה אוטומטיות לא חיסכוניות.

בתקציב הזה לקנות רכב אוטומטי ממש חיסכוני זה בעייתי למעט פונטו ספייס ברמת איבזור elx/dynamic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
קולט או הונדה אוטומטיות לא חיסכוניות.

בתקציב הזה לקנות רכב אוטומטי ממש חיסכוני זה בעייתי למעט פונטו ספייס ברמת איבזור elx/dynamic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לפי מה שהוא אמר הקולט ספציפית צורכת 1:10 בערך , שזה לא רע לי.

אתה יודע במקרה כמה הפונטו צורכת ?

פורסם

בבין עירוני 1/17.

אבל אם 1/10 מספק אותך אבל זה באמת בערך הצריכת דלק שלהם.

שים לב שקולט וההונדה הצ׳באק יהיו כניראה מצעירים- כלומר סיכוי גבוהה שננהגו לא בעדינות.

 

אישית בתקציב הזה הייתי מחפש רכבים כמו הגטס ברמות גימור gli/glx/gls.

מנסה למצוא את הפונטו, היתרון שלהם שהם יהיו חדשות מאשר ההונדה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בבין עירוני 1/17.

אבל אם 1/10 מספק אותך אבל זה באמת בערך הצריכת דלק שלהם.

שים לב שקולט וההונדה הצ׳באק יהיו כניראה מצעירים- כלומר סיכוי גבוהה שננהגו לא בעדינות.

 

אישית בתקציב הזה הייתי מחפש רכבים כמו הגטס ברמות גימור gli/glx/gls.

מנסה למצוא את הפונטו, היתרון שלהם שהם יהיו חדשות מאשר ההונדה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אז זהו שקראתי פה כבר לגבי הגטס אבל הבנתי שהן אוכלות בערך 1:7 בעיר , אשמח לשמוע את דעתך על זה.

הבעיה שלי בפונטו שאני ממש לא אוהב איך שהיא נראת , אני אמנם לא יקנה בסוף רכב רק בגלל איך שהוא נראה אבל המראה שלה ספציפית ממש מציק לי.

 

תודה על העזרה דרך אגב :)

פורסם

הגטס האוטומטית לא חיסכונית, אבל צריך להבין שבתקציב נמוך דלק זה לא הכול, אתה צריך רכב שנחשב לאמין, אחזקה לא יקרה זה הדברים הקריטים יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...