אהלן , תכף נגמר לי המלווה והתחלתי לחפש רכב.
במקרה מצאתי את הפורום הזה ולאחר שכבר הספקתי לשמוע מגוון דעות שרק בלבלו אותי החלטתי שאני אשאל פה.
אני מחפש רכב אמין מרווח וחסכוני עד כמה שאפשר במחיר של עד 10K , הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בתוך העיר ומדי פעם ליציאות אל מחוץ לעיר.
חבר המליץ לי על המיצובישי קולט או על ההונדה האצ'בק
חשוב לציין כי אני מחפש רכב אוטומטי ויש לי הבנה אפסית ברכבים , אשמח לשמוע את דעתכם ולקבל עצה לרכב ראשון .