Jump to content

Yosil

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Yosil

  1. אז זהו שקראתי פה כבר לגבי הגטס אבל הבנתי שהן אוכלות בערך 1:7 בעיר , אשמח לשמוע את דעתך על זה. הבעיה שלי בפונטו שאני ממש לא אוהב איך שהיא נראת , אני אמנם לא יקנה בסוף רכב רק בגלל איך שהוא נראה אבל המראה שלה ספציפית ממש מציק לי. תודה על העזרה דרך אגב
  2. לפי מה שהוא אמר הקולט ספציפית צורכת 1:10 בערך , שזה לא רע לי. אתה יודע במקרה כמה הפונטו צורכת ?
  3. אהלן , תכף נגמר לי המלווה והתחלתי לחפש רכב. במקרה מצאתי את הפורום הזה ולאחר שכבר הספקתי לשמוע מגוון דעות שרק בלבלו אותי החלטתי שאני אשאל פה. אני מחפש רכב אמין מרווח וחסכוני עד כמה שאפשר במחיר של עד 10K , הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בתוך העיר ומדי פעם ליציאות אל מחוץ לעיר. חבר המליץ לי על המיצובישי קולט או על ההונדה האצ'בק חשוב לציין כי אני מחפש רכב אוטומטי ויש לי הבנה אפסית ברכבים , אשמח לשמוע את דעתכם ולקבל עצה לרכב ראשון .
×
×
  • תוכן חדש...