Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי 2010-2011


moshe13
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני מתעניין לגבי רכישת רכב אאודי שנים 2011-2011, כנראה A3..

רכישת הרכב לא מהווה בעיה מבחינה כלכלית, גם די ברור לי שתחזוק של רכב כזה יקר יותר אבל עד כמה?

הטיפולים והביטוחים יקרים יותר, עד כמה?

עוד משהו, אני יודע שיש עניין עם גיר ה-DSG, יש סיבה לחשוש מכך ברכב אאודי בשנים אלו?

אשמח לדעות והמלצות :)

 

תודה.

פורסם

מבחינת ביטוחים- אם יש היעדר תביעות, די דומה לרכבים רגילים, לא משהו מיוחד. אם אתה נהג צעיר זה כבר יקר יותר.

מבחינת אמינות:

בשנתונים האלה, יש כמה מנועים ותיבות הילוכים, כל אחד והבעיות שלו:

מותחן טיימינג (2500₪ החלפה), בוכנות (10000-12000₪ שיפוץ ראש והחלפת בוכנות), גיר dsg7 בעייתי (8000₪ החלפת מכטרוניק, 4500₪ החלפת מצמדים, בדוק אם הוא עבר החלפת מכטרוניק, כי השנתונים האלה נכללו בקמפיין שהיה בשנת 2013).

 

מנוע 1.8 טורבו, שבו בעיית בוכנות, מותחן טיימינג וגיר dsg7 הבעייתי

 

מנוע 2.0 טורבו 200 כ״ס, מאוד אמין, חזק ומומלץ, וגם מגיע עם גיר dsg6 שהוא אמין יותר מהdsg7.

 

מנוע 1.6 הייתי מתרחק, ממש עצלן, וגם הוא מגיע עם dsg7.

 

בנוסף יש את המנוע 1.2 טורבו, גם הוא מגיע עם dsg7, וגם לו יש את בעיית המותחן טיימינג.

שלומי

פורסם

אני בעלים של Audi A3 2.0 מודל 2011 כבר שש שנים. הביטוח לא זול בכלל - ממליץ שתבדוק ב-Wobi לפני שאתה קונה את הרכב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...