Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שנה שעברה למדתי המון מהפורום הזה ומהאנשים המקצוענים בתחום.

ניסיתי נסיונות רבים על הרכב שלי, וזה כולל גם פוליש וכו'...

חבר טוב שלי הבין שיש לו למי לפנות בנושא, ורצה לחדש את הרכב הדי חדש שלו.. אבל היה מלא בפגיעות חימצון של לשלשת ציפורים, שריטות, שפשופים, וסווירלים.

לאחר מפגש ראשון של תיקון שריטות (עם בקבוקון צבע מקורי), החלטנו שהגיע הזמן לפוליש.

 

החלקים שעליהם עברנו: מכסה מנוע, 2 דלתות בצד שמאל, כנף אחורית שמאל, מכסה תא מטען.

 

זמן העבודה: חצי יום בערך.. התחלנו ב8 בבוקר סיימנו ב-2 בצהריים.

 

חומרים ואביזרים:

1. פוליש: Meguiars Ultimate compound.

2. קיט פוליש למקדחה מאליאקספרס.

3. מקדחה.

4. Sonax BSD (לא היה לנו זמן ליישם אוטם כמו שצריך, אז זאת הגנה טובה באופן זמני).

5. IPA, APC ועוד חומרים לניקוי כללי כמו חידוש צמיגים ופלסטיקים, שמפו של סונקס וכו'..

תמונות של העבודה:

Screenshot_20170410-144039.jpgScreenshot_20170410-175515.jpgScreenshot_20170410-144032 (1).jpg20170409_105822.jpg20170409_110358.jpg

מכסה מנוע - לפני:

20170409_105336.jpg

 

מכסה מנוע - אחרי:

20170409_143417.jpg

 

דלתות - לפני:

Screenshot_20170410-175456.jpg

 

דלתות - אחרי:

Screenshot_20170410-175451.jpg

 

עוד תמונות של התוצאה הסופית:

20170409_143431.jpg20170409_143402.jpg20170409_143345.jpg20170409_143340.jpg20170409_143445.jpg20170409_143307.jpgScreenshot_20170410-175509.jpg

פורסם

ניראה יפה,אין על הצבע השחור מבחינת ברק אחרי טיפול כזה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש מקומות שככל הנראה לא עברת עליהם מספיק או לא הורדת שאריות פוליש.

השאלה כאן איך הידיים והכתפיים שלך מרגישות?:lol:

 

בגדול תוצאה מעולה במינימום הוצאה כספית:wink:

פורסם
אפשר לקבל קישור לקיט פוליש למקדחה??

איך הקיט מבחינת נוחות עבודה ??

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

11pcs 4 Inch Car Auto Sponge Polishing Waxing Buffing Pad Drill Set Kit

http://s.aliexpress.com/uEVFnEFf

(from AliExpress Android)

 

היי, זה הקישור,

הפדים עושים רושם טוב מאוד! יש לי פד אחד מקורי שקניתי של hex-logic (מקווה שכתבתי טוב), והפדים האלו עושים את אותה העבודה בצורה די מדהימה!

פורסם
יש מקומות שככל הנראה לא עברת עליהם מספיק או לא הורדת שאריות פוליש.

השאלה כאן איך הידיים והכתפיים שלך מרגישות?:lol:

 

בגדול תוצאה מעולה במינימום הוצאה כספית:wink:

 

שמע, לעבוד עם מקדחה זה טוב לאזורים קטנים.. מכיוון שאתה נאלץ ללחוץ על ההדק כל הזמן ואז כמובן היד נגמרת לך. מכונת פוליש שאתה מדליק בלחיצה ואז הידיים משוחררות זה מעולה! אבל עשינו משמרות חח חלק אני חלק חבר שלי.. ואז העבודה מתחלקת... אם עובדים לבד ורוצים לעבוד על חלקים גדולים עדיף לחלק את העבודה לכמה ימים.

 

יש מצב שהיינו צריכים לתת יותר עבודה על המכסה מנוע.. הוא היה החלק הבעייתי כי היו שם חמצונים מטורפים של לשלשת ציפורים.. חלק מהפגמים לא ירדו אבל הצלחנו לטשטש אותם לפחות.

פורסם

התמונה האמצעית מהמקבץ של ה3 למעלה

 

מאוד מבלבלת מרוב ברק.

 

נוצרת אשליה כאילו הדלת עם ציפוי כרום מתקלף

 

ופשוט קרעת ממנו חתיכה!

 

תוצאה מעולה!

פורסם
התמונה האמצעית מהמקבץ של ה3 למעלה

 

מאוד מבלבלת מרוב ברק.

 

נוצרת אשליה כאילו הדלת עם ציפוי כרום מתקלף

 

ופשוט קרעת ממנו חתיכה!

 

תוצאה מעולה!

 

חחחחח.. שתבין שה"חתיכה" ש"קרעתי".. זה בעצם עמוד שיש שם... חח הדלתות הפכו למראה!

פורסם
תוכל לציין בבקשה עם איזה פדים מהערכה השתמשת לאיזה שלב?

 

הפד הכתום החלק, הוא נחשב בפד חותך ברמת חיתוך גסה. אבל ניסיתי בהתחלה את המיקרופייבר והרגשתי שאני עובד איתו קשה מדי, הפד הכתום נתן תוצאה מדהימה בזמן קצר יותר ולא היה צריך לעבור עם פד נוסף.

 

יש לציין שפוליש קומפאונד הנוזלי הספציפי של מגווירס הוא המפתח העיקרי בתוצאה הנראית בתמונות. הוא פשוט פוליש מושלם לעבודה ביתית אין מילה אחרת.. נותן פיניש מטורף וחותך בלי מאמץ.

פורסם
הפד הכתום החלק, הוא נחשב בפד חותך ברמת חיתוך גסה. אבל ניסיתי בהתחלה את המיקרופייבר והרגשתי שאני עובד איתו קשה מדי, הפד הכתום נתן תוצאה מדהימה בזמן קצר יותר ולא היה צריך לעבור עם פד נוסף.

 

יש לציין שפוליש קומפאונד הנוזלי הספציפי של מגווירס הוא המפתח העיקרי בתוצאה הנראית בתמונות. הוא פשוט פוליש מושלם לעבודה ביתית אין מילה אחרת.. נותן פיניש מטורף וחותך בלי מאמץ.

 

השתמשת בחומר אחר כך ופד לפיניש?

פורסם
השתמשת בחומר אחר כך ופד לפיניש?

 

לא.

אולטימייט פוליש קומפאונד של מגווירס עם הפד הכתום וזהו.

יכול להיות שצריך להתאים פדים מסוימים למצבים מסוימים של פגיעות צבע.. פשוט נסה על הרכב שלך פד מסוים כוון את המקדחה על חצי מהמהירות ותראה מה התוצאה.. לאט לאט תבין כבר בעצמך מה מתאים לרכב שלך.

אני אומר כאן בביטחון!- לאחר הניסיון שלי עם המוצר, אין שום סיבה שבעולם לבצע פוליש ביתי עם מכונת פוליש שעולה יותר מ-6 דולר בלבד!

×
×
  • תוכן חדש...