Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע ביקרתי במוזיאון הטכנולוגי של סלובניה שנמצא באיזור כפרי יפיפה חצי שעה מלובליאנה. מדובר בקומפלקס של 10 דונם עם עשרות תצוגות היסטוריות במגוון נושאים: ציוד לעיבוד עץ ומתכת, קטרים, ציוד להפקת חשמל מלפני 110 שנה ועוד ועוד. מבחינה מוטורית מדובר בתצוגת ענק של עשרות אופנועים, אופניים, רכבים רגילים ורכבים למטרות מיוחדות. גולת הכותרת היא אוסף הלימוזינות של טיטו שהנהיג את יוגוסלביה עשרות שנים : פקארדים, מרצדסים משוריינים, קאדלאקים, רכבי שרד של זיל ועוד. ליד כל רכב יד הסבר מפורט מאוד באנגלית על דגם הרכב וההיסטוריה האישית של הדגם המוצג. בשטחי המוזיאון יש נחל ושטחים ירוקים נרחבים וליד יש מסעדה איכותית. הביקור לוקח שעתיים שלש ופותח צוהר להיסטוריה של תעשיית רכבי היוקרה בחלק משמעותי של המאה ה20 משולב עם הסיפור ההיסטורי היחודי של טיטו26a766aa783c483b0560a57d16e444ff.jpg10567b22add15f6f55b36f8fa715c32f.jpg ןיגוסלביה. בהחלט כדאי לשלב כחלק מתוגץכנית טיול לסלובניה. http://www.rtvslo.si/news-in-english/slovenia-revealed/a-slovenian-museum-owns-cars-that-once-served-president-tito-and-steven-spielberg/333379

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...