Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מימוש אחריות על רכב בן שנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה.

במידה ואני רוצה לממש אחריות על הרכב שלי שהוא עוד חודש בן שנה.(כלומר עדיין באחריות מבחנית כל פרמטר אפשרי). ונניח שההגה והידית הילוכים מתקלפים. וניגשתי למוסך והם ראו וצילמו וכו׳ וכו׳...והעבירו את זה הלאה...

מה המשך התהליך לאחר הצילומים של החלקים הפגומים ?

ועוד שאלה איך מחליטים אם זה כן חלק מהאחריות או לא ??

 

אני פשוט מחכה כבר שבוע לתשובה מהמוסך המורשה שהייתי בו, ולא כל כך מצליח להבין למה זה נגרר הרבה זמן...:/

פורסם

כמה שאני יודע אין אחריות לחלקים מתבלים, ציפוי עור מגבים וכו'.

אם יתקנו לך זה במסגרת אחריות של רצון טוב

פורסם
כמה שאני יודע אין אחריות לחלקים מתבלים, ציפוי עור מגבים וכו'.

אם יתקנו לך זה במסגרת אחריות של רצון טוב

 

מוזר ברכב אחר של המשפחה החליפו פעמיים את ההגה מהאחריות, אפילו שלא ביקשנו, שפוט אמרו לנו שמגיע לנו בגלל המראה שלו..

על המגבים אני מסכים. במיוחד שהחברה שמייצרת את הרכב לא ממש קשורה לייצור מגבים, אלא רק מתקינה אותם..

אבל הגה וידית זה משהו שהחברה שמייצרת את האוטו נותנת מענה אם יש פאדיחה כזאת או אחרת לא ? (או שגם את ההגה החברה לא בהכרח מייצרת?)

פורסם

לא יודע איפה זה נכלל, אבל יש אחריות של רצון טוב כמו שאמרתי, והמוסך יכול לבקש וסביר להניח שיאשרו במידה וזה באמת לא נכלל

  • ספונסר פורום
פורסם

היי,

במקרה של מאזדה ופורד, מקרים כאלה מכוסים בד"כ (לאחר צילום ושליחתם לחברה) ע"י החברה במסגרת האחריות.

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

זה תלוי יבואן.

באופן כללי אני מאמין שצריך להחליף כל עוד נראה שהרכב עשה שימוש סביר. אלה לא חלקים שאמורים להתבלות בזמן כה קצר, אפילו בשמש הישראלית.

פורסם (נערך)

מעדכן שלאחר שבוע המתנה התקשרו אליי ואמרו לי שכן מחליפים לי כי הקילומטר שלי נמוך. וסיפרו לי שאם היה לי את הרכב כבר שנתיים סביר להניח כי לא היו מסכימים, ובאמת שהיה לי מזל (כנראה כהכנה לבאות שאני לא אתריד אותם), גם אמרו לי שאין להם הגה בארץ אז אני צריך לחכות 14 ימי עבודה שהוא יגיע מגרמניה...(לא אכפת לי לחכות)...

ממתין בסבלנות :)

 

דרך אגב ברכב של ההורים שלי - מאזדה 6 החליפו ים של חלקים ביוזמת המוסך ללא תלונה מצד המשפחה..

החליפו לנו פעמיים הגה, גימורי כל הדלתות של הרכב מבפנים, פנסים קדמיים כי נהייו עכורים ואין סיבה לעשות על זה פוליש אם זה באחריות, כפתורים של המזגן (שנתקעו על מצב דולק),משולשים שנמצאים באזור הגלגלים ועוד ועוד...

מצד אחד כל הכבוד למאזדה/פורד שיודעים לקחת אחריות על חלקים שלא מחזיקים את תקופת האחריות, מצד שני כמה כסף יישרף על הדברים הללו לאחר תקופת האחריות...:/

עריכה אחרונה על ידי roni_bel
פורסם

מה שנת הייצור של המאזדה 6?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רוני,

 

אשמח אם תוכל להוסיף את הפרטים הבאים שיעזרו מאוד לחברי הפורום, במידה ויתקלו בבעיה דומה..

 

1. באיזה רכב מדובר

2. הקילומטרז' שעבר הרכב

3. שם המוסך

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...