Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מספר ימים נתקע לי הרכב ונדלקה נורת תקלה. מדובר בפיז'ו 308 טורבושנת 2011 (הדגם החדש עם 156 כ"ס וכ6 הילוכים יפני).

 

הזמנתי גרר וגררתי את הרכב למוסך מורשה לובינסקי באיזור המרכז. במוסךאבחנו כי צריך להחליף את ארבעת הפלגים וחסק קילו וחצי שמן.

אחרי 10% הנחה על עבודה וחלפים ו-40% הנחה על "חיבור למחשב"גבו ממני 780 ₪. הרכב עדיין במסגרת אחריות "לובינסקי טרייד מושלם"

אציין כי רכשתי את הרכב ב-60 אלף ק"מ מלובינסקי טרייד ואז עשולרכב (באותו מוסך) יישור קו שכלל החלפת פלגים וטיפול גדול.

אחרי שנה, ב- 75 אלף ק"מ, בהמלצת המוסך, עשיתי לרכב טיפול החלפתשמן ופילטר שמן (לפי הספר עושים כל 30 אלף ק"מ או שנתיים).

אני מבין שעם הפלגים זו בעיה שלי כי עברה שנה מההחלפה שלהם. לגבי היוםהמנוע "אוכן שמן" לטענת המוסך, קצת קשה לי לקבל את הטיעון הזה מאחר וב-15אלף ק"מ הראשונים שלי עם הרכב (עד טיפול האמצע של החלפת השמנים לפני כחצישנה) הוא לא אכל שמן ולא עשה כל בעיה מיכנית.

נראה לי סכום מאוד גבוה לשלם 780 ₪ (אחרי ההנחות...) על החלפה של 4פלגים והוספת קילו וחצי שמן. מה דעתכם?

מה לגבי זה שהמנוע התחיל "לאכול שמן"?

פורסם (נערך)

האמת... באיביי היתה מוצא רביעייה בזול

http://www.ebay.co.uk/itm/201662868234

כלומר ₪150

רוצה להשקיע במצתים מפלטינה ? ₪300 .

 

אבל נתקעת בלי ... אז קצת העמיסו עליך מחירון חלפים ושעתון עבודה מנופח. עוד ₪70 לשמן ולכן ₪780 זה לא כל כך נורא יחסית למה שמורשה מסוגל להגיע. אתה חייב לטפל במוסך יבואן ?

הפלאגים אמורים להחזיק איזה 30-60K . אצלי שרדו יותר.

 

אתה בודק שמן כל חודש ?

המנוע לא אוכל שמן . טוב,אולי כוסית ערק בחודש. אם מתחיל לצרוך מעבר אז ישנה בעיה איפשהוא.

בלאי ידוע הוא גומיות האטמים שדרכן זולג שמן. בלאי נוסף ידוע הוא מכסה שסתומים שלא אוטם טוב ועוד אפשרויות שלא מניתי.

 

דרך אגב זה רכב שחייבים לטפל כל 15K. אם תמשיך לטפל כל שנתיים אין לי ספק שתגיע למוסך לטיפול על גרר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
האמת... באיביי היתה מוצא רביעייה בזול

http://www.ebay.co.uk/itm/201662868234

כלומר ₪150

רוצה להשקיע במצתים מפלטינה ? ₪300 .

 

אבל נתקעת בלי ... אז קצת העמיסו עליך מחירון חלפים ושעתון עבודה מנופח. עוד ₪70 לשמן ולכן ₪780 זה לא כל כך נורא יחסית למה שמורשה מסוגל להגיע. אתה חייב לטפל במוסך יבואן ?

הפלאגים אמורים להחזיק איזה 30-60K . אצלי שרדו יותר.

 

אתה בודק שמן כל חודש ?

המנוע לא אוכל שמן . טוב,אולי כוסית ערק בחודש. אם מתחיל לצרוך מעבר אז ישנה בעיה איפשהוא.

בלאי ידוע הוא גומיות האטמים שדרכן זולג שמן. בלאי נוסף ידוע הוא מכסה שסתומים שלא אוטם טוב ועוד אפשרויות שלא מניתי.

 

דרך אגב זה רכב שחייבים לטפל כל 15K. אם תמשיך לטפל כל שנתיים אין לי ספק שתגיע למוסך לטיפול על גרר.

 

אלו מצתים מפלטינה. הקטע הזה של הקנס "חיבור למחשב" בכל כניסה למוסך נראה לי הזוי...

פורסם

מר בניה היקר .לא בכל כניסה למוסך מחברים מחשב אלא רק אם יש תקלה שמצריכה זאת .בדיקת מחשב זה לא קנס אלא תשלום סביר עבור אבחון תקלה על ידי ציוד יקר ואיש דיאגנוסטיקה מיומן ומקצועי שעלות החזרתו לא זולה כלל.חשבת על זה שאם הייית הולך למוסך ללא ציוד אבחון מתאים היו עלולים לבזבז לך הרבה זמן וכסף מיותר.זה מקובל לשלם עבור הבדיקה בכל מוסך ואם הלקוח מתקן את הרכב הוא בוודאי מקבל הנחה משמעותית על הבדיקה.לפי מה שאתה אומר כל לקוח יכול להיכנס למוסך ולקבל אבחון מה התקלה ללא תשלום ואז יוכל לתקן את הרכב במוסך אחר או בעצמו.זה הזוי , לא??

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

במוסך מתמחה שמומלץ בפורום לא היית משלם את הסכום הזה בחיים!

אני ממליץ לך להבא להיכנס לאחד מהם קודם.

 

אני גר בקרבת "מוסך גבע" בת"א. שם התחברות למחשב ודיאגנוסטיקה היא חלק מהשירות ולא עולה.

הצוות שם אדיב מאוד ואוהב לעזור תמיד.

 

בברכה,

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אבל ייתכן שהוא כבול למוסך היבואן. הוא טרם ענה על זה.

אני שילמתי פעם למוסך יבואן כדי שיוציא קוד תקלה מהמחשב ₪200 . אין פה טעות .

נתקעתי בלי סורק.

אלה המחירים. כל מי שנכנס לשם יודע את זה.

פורסם

מחר יעמדו בתור למוסך גבע כל המכוניות עם נורת תקלה דולקת לקבל אבחון בחינם.זו בדיחה או לא?? אני מקווה שקיבלת אישור מהמוסך לפרסם זאת.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם
מחר יעמדו בתור למוסך גבע כל המכוניות עם נורת תקלה דולקת לקבל אבחון בחינם.זו בדיחה או לא?? אני מקווה שקיבלת אישור מהמוסך לפרסם זאת.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

גם אם כן, כנראה שרובם גם יישארו במוסך לצורך תיקון התקלה. כך שהמוסך לא ייצא מופסד

פורסם
מחר יעמדו בתור למוסך גבע כל המכוניות עם נורת תקלה דולקת לקבל אבחון בחינם.זו בדיחה או לא?? אני מקווה שקיבלת אישור מהמוסך לפרסם זאת.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

א. יש את הקטע של הפקקים והזמן, בשביל לחסוך 150-200₪ לא כולם ירצו להגיע לגבע.

ב. ואם כבר הגעת עד גבע, איזו סיבה יש לך לטפל במקום אחר?!?

ג. ואם תלך למוסך אחר, אתה חושב שהם יקבלו את האבחנה של גבע בלי לחבר מחשב בעצמם? בטח במוסך מורשה זה לא יעבוד.

 

זה עניין של תמחור. אתה יכול לכסות את העלות של הדיאגנוסטיקה בתמחור של דברים אחרים.

 

מהניסיון המועט שלי: בפעם האחרונה שהייתי שם, זה לקח בדיוק 5 דקות (בהגזמה) להתחבר לאוטו ולהבין מה הבעיה. לא הייתי מחייב על זה בסכום כזה אם הייתי בעל מוסך, מטעמים של שירותיות ושימור לקוחות. עובדה שזה עובד ממש לא רע לגבע.

 

למוסכים מורשים יש קהל שבוי (רכבים חדשים באחריות) וכנראה מדיניות יבואן מסוימת. אבל באמת שהחיוב הזה הוא לא סביר, בטח שחיבור למחשב הוא קצר, פשוט, ומחויב בכל תקלה מעבר לטריויאלית ביותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
מחר יעמדו בתור למוסך גבע כל המכוניות עם נורת תקלה דולקת לקבל אבחון בחינם.זו בדיחה או לא?? אני מקווה שקיבלת אישור מהמוסך לפרסם זאת.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

 

לא ידעתי שלחלוק מהניסיון שלי עם המוסך זה נקרא לפרסם. מי שמגיע למוסך עם הורית תקלה בא כדי לתקן בדרך כלל. מי שרוצה ללכת לשלם על בדיקה במקום אחר, לשלם על העבודה מחיר מוגזם שלא נדבר על החלקים שיכנס למוסך מורשה באשר הוא.

בעלים של רכב חדש הם לקוחות שבויים במסגרת האחריות. במקרה בספציפי הזה, האחריות של הטרייד היא מוגבלת מאוד ולא הייתי רץ לתקן תקלות במורשה.

 

לא יודע מה היו הסימפטומים של התקלה חוץ מהנורה שנדלקה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אני באופן אישי לא מחייב לקוחות קבועים על בדיקה כזו כי אני יודע שהם יתקנו את הרכב אצלי ולא ילכו למוסך אחר.לקוחות מזדמנים ולא קבועים מקבלים הצעה לבדיקה ראשונית במחיר שפוי של 150 שקל ונאמר להם שאם הם מתקנים את הרכב לאחר הבדיקה והצעת מחיר הם מקבלים הנחה של 50 אחוז על הבדיקה.עכשיו זה נשמע טוב יותר והגיוני??

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

לקוחות באחריות מתקנים את הרכב במוסך יבואן ולא משלמים על בדיקות כאלה ואחרות על תקלות בכל תקופת האחריות.לידיעתך

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

עכשיו זה מובן. אתה בעל מוסך.

קשה לפעמים לשמוע שהמתחרים נותנים תנאים טובים.

 

יש מוסך נוסף שאני אמליץ - אורן שירותי רכב בחולון. גם נותן שירותים של דיאגנוסטיקה ללא עלות והתחייבות. גם לאנשים שרושמים בפורום והוא לא מכיר אותם.

בנוסף - שנה אחריות על כל תיקון.

כל מוסך מושך לקוחות בדרך שלו. אתה רוצה לגבות מלקוח מזדמן את עלות הדיאגנוסטיקה ומלקוח קבוע לא - דרך טובה למשוך לקוחות.

 

מקרה פרטי שלי - הרכב שלי אצלי מאז שהוא חדש. עוד בזמן האחריות התחלתי לבקר במוסך מתמחה. אף אחד לא מחייב לקוח לטפל באחריות במורשה באמת. אבל הפוך זה עובד. יבואן חייב לטפל באחריות בתקלות ברכב כאשר הלקוח מוכיח שטיפל לפי הוראות היצרן ובחלקים מתאימים. כאשר היתה תקלה וגם כשהתבררה כמצבר תקול שלא כלול באחריות אחרי שנתיים, לא חייבו אותי על עלות הבדיקה כלל (שרודר ירושלים).

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ממליץ להקדים מרווח טיפולים לשנה או מקסימום 15,000 .

40,000 או שנתיים ברכב משומש - אתה תגמור ברכב הזה מהר מאוד מנוע.(ערוך חיפוש ותבין למה)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...