Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני רוצה לקנות אוטו בשביל המשפחה. אנחנו מתלבטים בין סיאט איביזה לבין סקודה פאביה. עדיפות לידני אפשר גם אוטומט.

ישבתי ומצאתי כמה איביזות באתר של יד 2 למכירה משנת 2016 ב61-64 אלף שקל עם כמעט כלום קילומטר רמת האיבזור ניראת בסדר לגמרי במכוניות. השאלה שלי אליכם היא האם כדאי לקנות סיאט איביזה 2016 1.2 TSI עם 90 כוח סוס ידני או ללכת על דגם טיפה יותר ישן של סקודה פאביה בישביל המשפחה.

והאם 90 כוח סוס זה מספיק לרכב כזה שלא ירגיש חלש בעליות וכו..

 

מה שכן גם הבנתי שהסקודה פאביה פחות מאובזרת מהסיאט איביזה .

 

עוד שאלה היא האם יש הרבה בעיות לאיביזה לעומת הפאביה של אותו שנתון 2014-2016

והאם הטיפול במכוניות יקר במוסכים המורשים.

 

אני קראתי הרבה באינטרנט לגבי שני המכוניות, יש אנשים שמציעים את זאת ויש את השנייה אני לא ממש מבין כל כך בכל הנושא של מנועים ומערכות ברכב אני קורא הרבה לגבי זה אך עדיין לא מצליח להבין מה באמת טוב יותר או ממולץ.

בנוסף קראתי שהמנוע החדש יותר של האיביזה 1.2 TSI יותר טוב מהמנוע של הדגמים לפני 2016 ה 1.4 כי אמרו שהוא יותר מיושן ועושה יותר בעיות.

אני פונה אליכם לעזרה מי שמבין ויכול לעזור לי באיזה אוטו לבחור .

תודה רבה.

פורסם

ה1.4 שעושה בעיות לא רלוונטי לאיביזה, ה1.4 באיביזה בלי טורבו ונחשב לאמין וכבר לא נמכר.

זה מנוע טורבו עם 90 כ"ס ,ככה שיש לך מומנט, אותו מנוע מייצר 110 בגרסאות האוטומטיות.

הפאביה הידנית אכן ערומה מאבזור ומהבחינה הזו האיביזה עדיפה.

מבחינת אמינות אין הבדל, זה אותם מכלולים בדיוק, אם אתה הולך על ידני לא צריכה להיות שום בעיה.

הפאביה מכונית חדשה יותר ומרווחת יותר מאחור מהאיביזה , אבל החוסר אבזור המוגזם בגרסה הידנית של הפאביה לדעתי מוריד אותה מהשולחן.

מציע לך לנסות את המושבים של האיביזה, לי הם לא נוחים.

פורסם
ה1.4 שעושה בעיות לא רלוונטי לאיביזה, ה1.4 באיביזה בלי טורבו ונחשב לאמין וכבר לא נמכר.

זה מנוע טורבו עם 90 כ"ס ,ככה שיש לך מומנט, אותו מנוע מייצר 110 בגרסאות האוטומטיות.

הפאביה הידנית אכן ערומה מאבזור ומהבחינה הזו האיביזה עדיפה.

מבחינת אמינות אין הבדל, זה אותם מכלולים בדיוק, אם אתה הולך על ידני לא צריכה להיות שום בעיה.

הפאביה מכונית חדשה יותר ומרווחת יותר מאחור מהאיביזה , אבל החוסר אבזור המוגזם בגרסה הידנית של הפאביה לדעתי מוריד אותה מהשולחן.

מציע לך לנסות את המושבים של האיביזה, לי הם לא נוחים.

אוקיי, קיבלתי אני ינסה את המושבים של האיביזה מבחינת נוחות , אך מבחינת מנוע אתה אומר שה1.2 TSI של האיביזה 90 כוח סוס מספיק טוב בישביל המכונית והוא לא יעשה כל כך בעיות אם נגיד המכונית משנת 2016 ?

פורסם

הבעיות של המנוע 1.2 TSI של קונצרן ואג היו הסט טיימינג והמשאבת מים, והם פסקו באזור 2012, מאז כבר יוצרו עם הטיימינג המעודכן ואין יותר את הבעיה הזו במנועים החדשים.

להזכירך מדובר במנוע טורבו ולא אטמוספרי ויש לך מספיק מומנט.

פורסם

הפאביה יותר מרווחת ובעלת מתלים פחות קשים - לטעמי שני נתונים משמעותיים לרכב משפחתי.

לגבי המנוע - 90 כ"ס לא מרגיש חלש בכלל (כמובן שעדיף 200 :)).

לנושא האבזור, לא ראיתי הבדל מהותי.

 

מכל מקום, בצע נסיעת מבחן בשתיהן ואז תחליט.

×
×
  • תוכן חדש...