Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתה חושבים על כול טיפולי 10 אלף בשקל וחצי דרך גרופון?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 2712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לפעמים דילים דרך גרופון של טיפולי כאלה במחירים של 130 שקל במקום 400-500

 

חבר טוען שזה רק הדרך של המוסך להתפרסם/על הדרך שיתקנו אצלו תקלות אחרות.

 

אני טוען שבמחיר כזה, אי אפשר בשום צורה לממן פילטרים ושמן נורמלי(גם אם נגיד הוא עושה את העבודה בחינם) והוא בטוח משתמש בשמן קנולה במקום שמן סביר, ופילטרים משומשים. ובמקום כזה אני לא אעשה טיפול בחיים.

 

מה אתם חושבים על זה? באמת דרך להתפרסם בלבד או שיש מן האמת במה שאני חושב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה חשוד כמו שאתה אומר.

צריך לבדוק כל מקרה לגופו, ביקורות על כל מוסך ומניסיון של מכרים.

במידה ויש לכם מוסך אמין מקצועי ובעל מחירים סבירים, לא הייתי הולך בעל מקצוע אחר.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא חשוד ולא משתמשים בפילטרים משומשים.

 

משתמשים בשמן זול רגיל ובפילטרים תחליפיים רגילים שיש בשוק.

 

מוסך לא אמור להרוויח מה"טיפול" הזה.

 

זו פירסומת, דרך להביא לקוח למוסך. במסגרת הטיפול אולי יהיה צורך להחליף בלמים, גומיות וכו', אולי תתרשם משרות טוב ותחזור לטיפול הבא. בקיצור עוד דרך לפרסם.

 

 

חלקים מקוריים ושמן איכותי כנראה שלא תקבל ב 130 ש"ח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני, לרכב שלי, מחליף פילטר שמן מקורי + 5 ליטר שמן סינטטי מלא ונשאר עם עודף מ130 שקל (64 שקל שמן יורול בקניה סיטונאית, 60 ומשהו שקל פילטר רנו פראפלקס מקורי אצל אבי חלפים).

זאת אומרת שמוסך ששם פילטר שמן תחליפי ושמן קצת פחות איכותי, ב130 שקל יכסה גם את העבודה.

כניראה שהמוסך לא מרוויח במחיר הזה, אבל גם לא מפסיד כלום.

השאלה והתגובות פה בשירשור רק מראות כמה התרגלנו שהמוסך גורף 200% רווח (לפחות) על שמן ועוד נתח יפה על חלפים.

 

עריכה: לרכב שלי הפילטר עוד יחסית יקר ונדרש יחסית הרבה שמן. ברכב קוריאני ממוצע (נתח שוק ענק) פילטר מקורי עולה שליש מזה ונדרשים 2/3 מכמות השמן. בקיצור פרופורציות...

 

עריכה2:

לא שאני רומז משהו נגד המוסכים המקומיים, אבל בעולם שיטת מלכודת הדבש ידועה:

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, נניח שמן 50 שקל ופילטר 20, מ 130 ש"ח נשאר 60. תוריד מע"מ, תוריד מס הכנסה, תשלום על פינוי שמו ישן - נשאר איזה סכום מצחיק שלא שווה לדעתי לקום מהכסא בשבליו. מניח שעושים עוד כמה בדיקות כמו פירוק גלגלים שזה עוד זמן ליפט. כמה כסף ישאר לך בכיס אחרי עבודה ברוטו של חצי שעה? כמעט כלום.

 

כמו שרשמתי, זה סוג של פירסום, או להרוויח לקוח לטיפולים הבאים או לבצע עבודות נוספות בתשלום מלא.

 

 

איפה אתה רואה מלכודת? זו דרך פירסום לגיטימית. כמו שיעור ראשון חינם, ביקור ראשון חינם וכו'.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שנים היה לי מקרה דומה. באתי לטיפול שכזה. פירסמו נראה לי באזור אשקלון ונסעתי. יצאתי עם רשימה של תיקונים. הם היו נחמדים. אבל לא תיקנתי שם. היה לי מוסכניק אחר שהייתי קבועה אצלו והוא כבר דאג לתפור אותי אבל זה סיפור ליום אחר. פירסומת למטרה שתבואו והם ימצאו כבר איך להחזיר את השמן והפילטר והזמן שהם קמו מהכיסא.

כנופצונית מתלמדת :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני מקרים שעולים בזכרוני בעניין הטיפולים בשקל ורבע:

 

1. היה בפורום בחור עם הונדה ג'אז. עשה טיפול עם קופון שמצא באינטרנט. החליפו לו שמן ופילטר (לפחות כך אנו מאמינים) מבלי להתייחס למפרט הטיפולים של היצרן.

לאחר כמה חודשים המנוע התחיל לזייף בסל"ד גבוה. הבחור חזר אל אותו מוסך וזה פסק שיש שני סלילי הצתה תקולים ונתן הצעת מחיר של 1300 ש"ח.

פתח על כך שרשור בפורום והגיע אלי במסגרת שירותי בכנופיית הטיפולים השוטפים, הבחור שחרר את הרכב מהמוסך (בתמורה לתשלום עבור ה"דיאגנוסטיקה", 300 ש"ח אם זכרוני אינו מטעני. סכום שהיה אולי צודק אם גם היה מקבל את הדיאגנוזה עליה שילם)

מתוך הנחה שהמוסך צודק, קנינו שני סלילי הצתה ונפגשנו. אך הפלא ופלא, סלילי ההצתה כולם היו תקינים.

החלפנו למחרת את סלילי ההצתה לסט פלאגים בחנות החלפים, החלפנו והבעיה נפתרה.

 

אחר כך הבנו מה קרה שם, בעל הרכב לא החליף פלאגים מאז שקנה את הרכב. ולפי תוכנית הטיפולים של היצרן הוא היה צריך לעשות זאת בטיפול האחרון באותו מוסך עם הקופון.

התקלה, שנגרמה בעקיפין מרשלנות המוסך, התגלגלה חזרה אליהם וכמעט עלתה לבעל הרכב 1300 שקל במקום מחיר סט פלאגים.

 

2. דוד מזרחי ז"ל סיפר בפורום מועדון פיאט את הסיפור הבא:

 

בעל מוסך פרסם בעיתון מקומי "טיפול K10 כולל חלקים ב- 170 ₪".

העסק עבד מס' חודשים, עד שיום אחד הגיעה אליו סטודנטית ממכון וייצמן, השאירה את הספייס לטיפול והלכה לעבודה.

כאשר באה בערב לקחת את הרכב. התבקשה לשלם 1170 ₪, בטענה שעשו לה ברקס כללי.

בעל המוסך טען שאסור לו היה להוציא את הרכב, משום שהייתה סכנה.

הקימה קול צעקה, אמרה ששבועיים לפני עשתה ברקסים במוסך אחר, לא עזר. שילמה וחזרה למוסך פיאט מורשה יבואן שעשה לה את הברקסים, הציגה את החשבונית וביקשה את הכסף חזרה.

העניין התגלגל לתוכנית "מצלמה נסתרת" של אמנון לוי בטלוויזיה ושודרה.

נשלחה חוקרת מטעמו עם רכב שניבדק לפני, ניקבע שאין בעיה בברקסים. הסיפור חזר על עצמו.

העניין הגיע לאיגוד המוסכים. הייתי בטוח שסוגרים לו את המוסך.

אבל לא כך קרה.

דוד.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמתי, זה סוג של פירסום, או להרוויח לקוח לטיפולים הבאים או לבצע עבודות נוספות בתשלום מלא.

 

 

איפה אתה רואה מלכודת? זו דרך פירסום לגיטימית. כמו שיעור ראשון חינם, ביקור ראשון חינם וכו'.

 

I beg to differ

 

כמובן שזו יכולה להיות פרסומת לגיטימית. אבל אם מי שפרסם את הקופון השקיע שתי דקות מחשבה, הוא יכול היה להניח שמדובר בלקוחות שאפשר לקרוא להם "מוטי מחיר" (בלי להכנס לכינויים מעליבים יותר), שמחפשים תמיד את המקום הזול ביותר. הסיכוי שלקוח כזה יחזור לטיפול הבא במחיר רגיל הוא לא מאוד גבוה.

לכן, הדרך הכמעט היחידה להרוויח מלקוחות כאלו תהיה לבצע עבודות נוספות בתשלום מלא, בין אם צריך ובין אם לא. תמיד יש יוצאי דופן, אבל המפרסם פונה אל הרוב.

הדוגמא שנתת היא לא לגמרי רלוונטית. כשאתה מגיע נניח לשיעור ראשון חינם אתה בעצם בא לא רק להכיר את נותן השירות, אלא גם (ולפעמים בעיקר) את השירות עצמו. במוסך רק נותן השרות הוא בגדר סימן שאלה, למה צריך להגיע למוסך אתה כבר יודע מראש.

 

פות"ש, לדעתי אם מצאת מוסך אמין עדיף להמשיך ולטפל שם. חבל להכניס ראש בריא למיטה (פוטנציאלית) חולה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, אצל לקוחות "מוטי מחיר" ברוב המקרים הרכב במצב רחוק ממושלם וכנראה שכן יהיה צורך בעבדות נוספות.

 

אתה לא חייב לעשות את העבודות האלו, אתה יכול לבקש רק טיפול ב 130 ש"ח ולסרב לכל דבר אחר. מוסך לא יכול לעשות שום דבר מעבר למה שנכתב בהצעת מחיר ראשונית ללא אישור שלך.

 

לפני הכל, צריך להיות לקוח נבון, לעשות שיעורי בית ולהבין שטיפול נורמאלי לרכב לפי הוראות היצרן עם חומרים איכותיים לא עולה 130 ש"ח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למה שכתב פו הדב, תפיסת העולם שלי היא שהכי זול הוא בדרך כלל הכי גרוע. ישנם יוצאי דופן אבל הם נדירים ותמיד מגיעים אליהם דרך חברים.

הסיכון להסתבך עם טיפול כזה שעלול לגרור עוד עבודות שאינן נחוצות או לחילופין טיפול שאינו תואם את הגדרות היצרן - שניהם מסחטות כספים - עולה על הסיכוי להרויח כמה שקלים.

אני הייתי הולך למוסך רגיל שאני מכיר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת בדיוק הכוונה, במקרה הכי טוב ישתמשו בחלפים הכי זולים שיש, במקרה הרע, ידחפו לי תיקונים שלא לצורך בשביל לפצות.

בשביל חיסכון של 300 שקל בשנה, זה לא משהו שאני מוכן לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

י כמה כסף ישאר לך בכיס אחרי עבודה ברוטו של חצי שעה? כמעט כלום.

 

ואני כתבתי

 

כניראה שהמוסך לא מרוויח במחיר הזה, אבל גם לא מפסיד כלום.

 

מה שאני רוצה לומר הוא, שאנשים, על פי התגובות פה, לא מבינים שההבדל (כניראה היחיד) בין שמן פילטר ב130 (חלק אמרו פה 170) שקל לבין שמן פילטר ב430 שקל, זה 300 שקל רווח נקי למוסך.

רואים את זה בחשבוניות שאנשים מעלים פה מידי פעם. איכשהו שמנים שהמחיר לצרכן שלהם הוא סביבות ה100 שקל, מתומחרים במוסך ב200+ (לפני מע"מ כמובן, כי "המע"מ הוא לא שלי ולא שלך" :lol:).

 

ברור לכולנו שאין פה מלכ"ר והמוסך ימצא את דרכו לעשות את הרווח, בין אם על ידי רכישת אמון הלקוח לעתיד ובין אם חיוב על עבודות נוספות בהווה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

מה שאני רוצה לומר הוא, שאנשים, על פי התגובות פה, לא מבינים שההבדל (כניראה היחיד) בין שמן פילטר ב130 (חלק אמרו פה 170) שקל לבין שמן פילטר ב430 שקל, זה 300 שקל רווח נקי למוסך.

 

למה מוסך לא צריך להרוויח על טיפול?

הוא צריך להרוויח משהו, לא? וגם לא סביר שירוויח רק 50 ש"ח, אי אפשר לחיות מזה.

 

בגדול "טיפול" שמתואר כאן במוסך כללי לא עולה 450 ש"ח אלא באיזור 250-300, יש רווח וזה הסדר גמור. מ 130 ש"ח אין רווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...