Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חדש כאן.



 

אשמח להמלצות מאנשים שמבינים,

אני מעוניין לרכוש רכב ב- 45,000 ש"ח

 

מה שאני מחפש הוא כככה:

לא רכב מיני, ולא מנהלים.

רכב שמצד אחד יהיה חסכוני בדלק, שיעשה בסביבות 1/15

ואמין, כי למי יש כוח להיכנס למוסכים.

 

שנתון כמובן כמה שיותר גבוהה.

 

עכשיו, אני יודע שרכבים גרמניים יכולים לענות על הדרישה של החיסכון בדלק, מנועי TSI וכו',

אך מצד שני הטיפולים יקרים, וחס וחלילה במידה והולך איזה חלק צריך להתחיל להכין את המזומנים...

על האיכות חומרים וה"ישיבה" של הגרמניים, ההנאה מהרכב, אין חולק כי הם מקום 1.

 

רכבים יפנים הם יותר אמינים, אך גם צורכים יותר דלק.

 

המוח נוטה לראש שקט - ולבחור ביפני, הלב רוצה גרמני ולהנות מהנסיעה.

 

אשמח להלצות מאנשים שהיו להם רכבים כאלה, או מבעלי מוסכים, איזה רכב עדיף לקנות.

 

אני כנראה בכיוון של הונדה סיווק 2008-2010

אולי איביזה, 2010-2012

פולו, גולף

 

מה ההמלצות שלכם?

פורסם

יפני אמין וטוב, חסכונית להפליא ובונוס גם מתנהגת לא רע בכלל סוזוקי סוויפט.

יותר נוחה ומאובזרת לא רע בכלל גם כן אמינה וטיפה פחות חסכונית יונדאי i20.

במשפחתיות תפזול לכיוון הסיד שם לא תשיג 1\15

פורסם

ניסאן מיקרה תענה לדרישותיך בסעיף צריכת הדלק.

 

בתקציב שלך תכנס אחת מ-2012 או 2013.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...