Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסו שניים למעגל, אחד בימני שרוצה לצאת ביציאה השניה, השני בשמאלי שרוצה גם הוא לצאת ביציאה השניה.

 

האם הם יחתכו אחד את השני?

 

לא.

 

הימני יצא בנתיב הימני השמאלי יצא בנתיב השמאלי.

 

מתי תהיה בעיה

 

כאשר בימני יהיה מישהו שנכנס בכניסה הבאה, והוא ירצה מהימני להמשיך הלאה במעגל, ואז או שייתן לו להשתלב לצאת בשמאלי, או לא.

 

את הפתרון נתן ספריאל.

 

בפתרון שלך, אין להשתמש במסלול השמאלי, כי לא יתנו לך להשתלב בימני וגורלך נחרץ עד לבוא יום הכיפורים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באותה מידה, רכב שיכנס למעגל התנועה, לנתיב הימני, ירצה לצאת ביציאה השלישית, אך לפי שיטתך, תימנע השתלבותו בנתיב השמאלי על ידי אותם נהגים מההודעה שלך וגורלו יהיה לצאת ביציאה הבאה, כך שלעולם לא יגיע למחוז חפצו...

ארז רונן

פורסם

תרגום

 

אם הרכב נכנס בכניסה עם החיצים הוא רשאי לצאת ביציאה הראשונה ימינה, לא מפריע לו אף אחד, או ביציאה השניה שהיא ישר מביחס לנקודת הכניסה, שוב ללא הפרעה.

 

כמובן שאינו רשאי להמשיך לעבר היציאה השלישית!! זאת הוא רשאי לעשות רק מהנתיב השמאלי טרם כניסתו למעגל התנועה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כל אחד רשאי להחזיק בעמדתו, אך כשנגיע לבית המשפט, אני מניח שאחד מאיתנו יצטרך לשלם ואני נוטה להאמין, שזה לא יהיה אני...

ארז רונן

פורסם

האופטימיות שלך מעוררת הערצה, אבל לאור העובדה שאין שום סימוכין חוקי לטענה שלך, ולאור העובדה שאתה טועה, לא הייתי בא זחוח מדי...

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

תזכיר לי ארז מה היא עמדתך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יציאה מותרת אך ורק מהנתיב הימני ביותר בכיכר.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

 

אני חושב שבמקרה הכללי, כשאין סימונים על הכביש, זה נכון.

 

הסימונים בתמונה מלמעלה מאוד מפוקפקים, הם כאילו ״סותרים״ את כל הרעיון של הכיכר (שאין בה יציאות שמאלה, רק יציאות ימינה). יכול להיות שהם נשארו שם מהתקופה שהכיכר היתה צומת רגילה?

פורסם

הסימונים לפני הצומת לא מעניינים. אם יש שני נתיבים ביציאה, מותר לצאת משניהם. ככה זה עובד בכל העולם, זה בדיוק הרעיון של מעגל תנועה דו נתיבי, ואף אחד עם הגיון ישראלי עקום לא יוכל לשנות זאת.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

אז מה שאתה אומר בעצם זה שמי שנוסע בנתיב הימני בכיכר חייב לצאת ימינה? או לחילופין שאם הוא רוצה להמשיך בנתיב הימני בתוך הכיכר הוא חייב לתת זכות לכל מי שחותך אותו כדי לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי?

פורסם

אופ רואד

 

 

מה שמעניין זה בדיוק החיצים לפני הכניסה למעגל התנועה, בדיוק כמו שהחיצים לפני צומת רגילה קובעים לך איך לצאת מהצומת.

 

מלכישוע

 

לא מדוייק , מי שחותך צריך לתת זכות קדימה למי שבא מימין.

 

אבל במקרה של שתי יציאות הימני יוצא בימני, השמאלי יוצא בנתיב השמאלי, וכך אף אחד לא חותך אף אחד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

ישה - במעגל התנועה של נחל הגיבורים\אבן גבירול היה סימון שהתאים למה שאתה מתאר - אבל נמחק לאחרונה. אני תוהה אם מדובר במשהו מקרי או רמז לשינוי בתקנות.

בתמונה המצורפת הסימון נראה קלוש, לאחרונה נמחק עם צבע שחור.

במעגלים רבים ראיתי סימונים בסגנון הזה שמדריךכיצד לנהוג במעגל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ישה, אין כל דרך לדעת מאין באת ולאן אתה הולך, לא לשוטר ולא לנהגים האחרים, ולכן לחצים אין משמעות. הסיבה היחידה שהם שם היא כדי לווסת את התנועה בצורה שרירותית ולמנוע עומס בנתיב ספציפי.

 

בנוסף, המשפט הראשון של מלכישוע מדויק להפליא. במידה ויש שני נתיבים ביציאה, הנהג בנתיב הימני *חייב* לצאת בה!!! הוא לא יכול להחליט להמשיך בנתיב הימני בתוך הכיכר. מתי כן? כשיש נתיב אחד ביציאה, ואז מותר לצאת רק מהימני, וניתן גם להיות בו מבלי לצאת.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם (נערך)

אוף רואד

 

החיצים הם לא לוויסות התנועה אלא מורים לך בדיוק איך לנסוע בתוך המעגל.

 

אין יותר פשוט מזה.

 

ראה את הציטוט שהבאתי בהודעה 30.

 

על כל הנהגים חלה חובת הזהירות הכללית, לכן גם אם זכות הקדימה היא שלך אתה לא לוקח אותה אלא מקבל אותה מהנהג השני.

 

ספריאל

 

"חסכו" בחץ ימינה, אבל שוב בנתיב הימני ימינה או לעלות לכרמל, בנתיב השמאלי , לעלות לכרמל או לבצע "פרסה".

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא התכוונתי לחיצים (ואגב, התמרורים שאליהם קישרתי הם דווקא בירידה, כלומר ישר למשטרה ושמאלה לשוק).

התכוונתי לקו המקוטע על האספלט, אשר הנחה ביציאה לכיוון הגרנד, אשר נמחק, ואני תוהה מדוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...