Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מצאתי את הנ"ל באיביי:

 

http://www.ebay.com/itm/20M-LED-Flash-Flexible-Neon-Light-Glow-EL-Strip-Tube-Wire-Rope-Glow-Car-Decor-/262153245278?var=&hash=item3d098d125e:m:maljuY37fjgorhTTkDPonUQ

 

ממה שהבנתי זה פסי תאורה Neon חלשים שמתאימים לתאורת אווירה עדינה.

 

רוצה לשים בדלתות, מצידי משענת היד, מתחת לרגליים במושבים הקדמיים ואולי לאורך הדשבורד.

 

משהו בסגנון הזה:

 

KIA.jpg

 

מספר שאלות:

 

1. איך זה עובד? חיבור ישיר של 12V לפיוז אורות?

 

2. מקבלים גליל של 20M. האם אפשר לחתוך as is או איך זה עובד?

 

3. יחסית כמובן - זה מסובך לישום?

 

4. איך מדביקים את הנאונים?

 

5. האם יש פה סיבוך מיותר במערכת החשמל?

 

תודה לעונים!

פורסם

1. לדעתי כן חשמלאי רכב יוכל לסייע לך, לדעתי לא תהיה בעיה לחבר לפיוז מערך האורות.

2. לא ניתן לחתוך.

3. לא מסובך, תבדוק שיש לך מקומות להסתיר את הפס אור.

4. דבק דו צדדי של 3M יעשה את העבודה.

5. לא יודע, תחכה לתגובות נוספות.

 

בהצלחה ושנה טובה!

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

^^אור כן ניתן לחתוך,יש שם 2 גידים(מנסיון וגם מצויין בדף המוצר)

 

1. 12V עם שנאי קטן(בדרך כלל)

2.ניתן לחתוך, הפס מורכב משני גידים(המוכר ציין זאת ומנסיון אישי)

4/3.אם זאת רצועה עגולה לחלוטין ללא אוזן שדוחפים לחריץ אז זה להכין אוזן ממסקנטייפ שקוף איכותי או להכין אוזן מחוט דייג ולקבע בחריצים.

5.תתקין את הסיפור פשוט עם מפצל פיוז של 5A

×
×
  • תוכן חדש...