Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם לקנות מודל 2005 או לחכות ל2006?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, חבר שלי החליט לרכוש לעצמו רכב. עכשיו הוא בדילמה קשה אם לקנות רכב ממודל 2005 או בכל זאת לחכות לדגמי 2006. מדובר ברכב קורולה ראנX. עכשיו השאלה שנשאלת פה האם באמת כדאי לחכות עד להגעתם של דגמי 2006 הצפויים לקראת חודש מאי-יוני או ששווה להזמין רכב עכשיו כי אחרי הכל מה כבר ישתנה ברכבים חוץ משנת הדגם? הרי אחרי הכל מדובר פה ברכב חדש לכל דבר ואני אישית לא מצפה וגם לא מאמין שיהיה שינוי דרסטי כלשהו ברכבים אם זה מבפנים, מבחוץ או במנוע. ולמיטב ידיעתי שני הדגמים מיצרים ומרכיבים אותם בשנת 2005 גם ככה. וכמובן הצפי למחיר יותר גבוה ל2006. אנה תעזרו לי ולו לפתור את ה"סוגיה" הזו. תודה.

פורסם

4-5 חודשים הם הרבה זמן, ומכיוון שהרכב לא עומד להשתנות, אני חושב שהייתי קונה כרגע ולא ממתין.

 

בכל מקרה אפשר להצדיק את ההחלטה לשני הכיוונים, כי אם יש לו רכב שהוא מרוצה ממנו יחסית כרגע, ואין לו בעיה להמתין כמה חודשים אז הוא ירוויח מודל שיהיה שווה עוד כמה שקלים במכירה(שלא יצפה להנחות סוף עונה בטויוטה, זה לא קיים שם כמעט). אבל אנחנו עוסקים בנבואה, אולי המחירים יעלו בגלל שערי מטבע, אולי הם ירדו, לך תדע...

 

אגב, אם הנקודה הכלכלית באמת חשובה לו, שיקנה אחת בת שנה בערך.

 

כאמור לדעתי , שיקנה, שיתחדש, רכב נחמד.

 

 

גיא.

פורסם

לפי דעתי זו טעות כרגע לקנות טויוטה קורולה, במיוחד ממודל 05.

הקורולה נמצאת כרגע באמצע חייה, ובעוד שנה וחצי אמורה לצאת צורה חדשה לדגם הכ"כ מצליח הזה.

אני הייתי מעדיף קודם כל לחכות למודל 06, ואז לשקול קניית מאזדה 3\אופל אסטרה.

פורסם

אולי שיחכה לדגם 2007 בטוח יהיו דברים מעניינים יותר...

 

בקיצור - אין לדבר סוף. אם יש החלטה להחליף את הרכב, בדוק את מה שמוצע בשוק - ותחליט.

 

לדעתי הטיוטה היא אופציה סבירה בהחלט, ולא תעבור שינוי משמעותי ב-2006.

 

דגם חדש, אם לשפוט לפי ההיטוריה יצא ב-2007 או 2008, ואינו רלוונטי לבחירה כרגע.

 

תנאי השוק בעוד כחצי שנה אינם ידועים, ואינני רואה כל סיבה לחכות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי דעתי זו טעות כרגע לקנות טויוטה קורולה, במיוחד ממודל 05.

הקורולה נמצאת כרגע באמצע חייה, ובעוד שנה וחצי אמורה לצאת צורה חדשה לדגם הכ"כ מצליח הזה.

אני הייתי מעדיף קודם כל לחכות למודל 06, ואז לשקול קניית מאזדה 3\אופל אסטרה.

לא מסכים. שנה וחצי זה המון זמן. חוץ מזה אתה ממליץ לו להמתין כרגע בשביל לקנות אז מאזדה 3? לפחות תגיד לו לקנות כרגע מאזדה 3 (אם כי גם אז לא הייתי מסכים איתך, לא זו הסיבה להעדיף 3).

 

בקיצור גם אם הדגם יוחלף עוד שנה וחצי זה לא יפגע בו קשות, הוא מצא רכב שהוא אוהב (אני מקווה רק שהוא בדק עוד כמה רכבים לפני שהחליט על הרכב, לצורך השוואה), שיקנה.

 

גיא

פורסם
אולי שיחכה לדגם 2007 בטוח יהיו דברים מעניינים יותר...

 

בקיצור - אין לדבר סוף.

מסכים בהחלט. חוץ מזה הבחור מעונין לקנות את הראניקס המאובזרת ביותר (Luxury) שהיא כוללת סאנרוף, מגנזיום, פנסי ערפל וכו'. אז בטוח שהוא לא יפסיד הרבה במעבר שנת הדגם 2005 ל2006.
×
×
  • תוכן חדש...