Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מציאת כבל של MS8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לצערי ברגע של חוסר תשומת לב הכבל מהמסך לפרוססור של ה-MS8 שלי סבל מוות בעריפה.

נכון לעכשיו אני תקוע ללא כבל והחבר'ה בג'ייביאל ארה"ב טוענים שהמוצר discontinued ואין להם איך לעזור לי.

האם למישהו יש פרוססור שנפטר והוא שמר את הכבל? אולי רעיונות אחרים ?

 

מעדיף מאוד להמנע מלהתחיל לפתוח את המסך ולהלחים את הכבל.

 

תודה מראש

פורסם
אהלן,

לצערי ברגע של חוסר תשומת לב הכבל מהמסך לפרוססור של ה-MS8 שלי סבל מוות בעריפה.

נכון לעכשיו אני תקוע ללא כבל והחבר'ה בג'ייביאל ארה"ב טוענים שהמוצר discontinued ואין להם איך לעזור לי.

האם למישהו יש פרוססור שנפטר והוא שמר את הכבל? אולי רעיונות אחרים ?

 

מעדיף מאוד להמנע מלהתחיל לפתוח את המסך ולהלחים את הכבל.

 

תודה מראש

 

לא ברור איפה נחתך? למה לא להלחים...

HU:Eclipse 7200 Amp:JL HD 600/4 COPM:Hertz MLK165

פורסם (נערך)

לצערי הוא נשבר בחיבור למסך, החיבור עצמו הרוס.

אולי אפשר להשיג כזה PL קטנצ'יק ?

 

עריכה:

מצאתי כזה

 

חושב שזה יעבוד , עכשיו רק צריך לפענח את סדר החוטים

עריכה אחרונה על ידי Kidis
פורסם

תודה , הזמנתי קונקטור (2.5 mm, לא מה שרשמתי לפני) מחכה שיגיע.

 

אם למישהו יש כבל כזה ומולטי מטר זה יעזור לי מאוד אם תוכלו לבצע בדיקת רציפות בין שני הצדדים של הכבל, איזו טבעת מתחברת לאיזו טבעת בכבל

×
×
  • תוכן חדש...