Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי, יש לי מספר שאלות:

1. אני מבין שהתפוח קשור להגה. מה אני אמור להרגיש? חופש? רעידות? תכלס, אם לא הייתי רואה את זה כרגע לא מרגישים כלום.

2. יש מצב להחליף רק את הגומיה, נכון?

3. זה בלאי טבעי לרכב בן שבע? נסיעה בכבישים משובשים גורמת לזה?

4. זה יכול לחכות? ברור שאני אטפל בזה, אבל מה הדחיפות? זה ליקוי בטיחותי? אני מבין שהגריז בורח, ויכול להיכנס ליכלוך וליצור חופשים, אבל כמה זמן זה יכול להחזיק?

 

מעניין שזה קרה בו זמנית בשני הצדדים.

תודה,

ליאור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון,

אתמול נפגשתי עם אסף הגבר, החלפנו נוזל בלמים עם משאבת הואקום המגניבה שלו, ורפידות אחוריות (HI-Q).

שעה וחצי עבודה (לצערי לא יצא לי לעשות הכל כמו שרציתי, נכנסו לשעות הערב החשוכות כבר :-()

חומרים עלו 80 על הרפידות, ושני בקבוקונים של DOT 4 ב 40.

חשוב לציין שברפידות החיצוניות סה"כ היה נראה שיש עוד בשר, אבל הפנימיות היו גמורות, שימו לב שאתם מאבחנים שצריך לבדוק טוב גם את הרפידות שלא רואים.

אני לא אכביר במילים כי כולכם יודעים את זה, אבל אסף מקצוען, ובעל רצון לעזור לאחרים על חשבון הזמן הפרטי שלו, מה שלא מובן מאליו בכלל, תודה אסף!

ליאור.

×
×
  • תוכן חדש...