Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן.

 

לפני 5 שנים בערך דפקתי חזק את האחורה של הרכב, האגזוז התעקם וסודר ובאותה תקופה היה רעש של "טררר" במיוחד ברוורס וכל מיני מצבים.

תוקן גם ומאז זה המשיך ואגזוזנים לא ראו שום דבר חריג, אבל היו לי סופיות אגזוז שלפי העין היו נוגעים בטמבון. היום בעבודה החלטתי להוריד את האגזוז ולנסות לנסוע בלי כדי לבודד את הבעיה ולבדוק האם הסופית שהייתה קרובה לטמבון עשתה את הרעש.

 

אז שהגעתי הביתה שמעתי עוד פעם את הרעש. זה רעש כמו של "דפוק וזרוק", טררר חזק שהולך ובא.

 

איזה כיוון אני צריך לבדוק? יש לציין שנוסעים מאחורה מתלוננים על כך וזה מרגיז גם אותי.

 

שבוע טוב!

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

נו באמת...קורולה 99'.

 

בכל מקרה, מישהו יכול לתת כיוון?

 

אז לצערי הסופית אגזוז לא אשמה, חזרתי מעוד נסיעה, מה שכן הרעשים של משהו משוחרר פחתו ונעלמו כרגע.

 

זה הטמבון כנראה?

פורסם

טררר או טררררר? סתם, בדקת שכל מגיני החום בין האגזוז לרצפת הרכב תקינים? אולי אחד מהם חופשי.

 

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Golf MK3 1997 1.8

פורסם (נערך)

לא מצאתי מגנים בין האגזוז לרצפת הרכב.

 

בנוסף בעבר האגזוזנים בדקו כמה פעמים ולא הבינו על מה מדובר.

 

לדעתי טמבון לא יעשה רעש כזה...

אם זה בגלל המכה, מה יכול לגרום לדעתכם לזה?

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תצלם סרט ותעלה.

יכול גם להיות שחתיכה נשברה בתוך הדוד של האגזוז וזה מרעיש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תראה אם הוא לא נוגע במוט מייצב ( נראה לי שזה זה ) . סמוך לכיפוף שלו. תקלה יחסית מוכרת.

האגזוז הולך אחורה והוא נוגע בכיפוף שלו בבודי של האגזוז

 

גש למוסך ותן מבט על זה.

 

בנוסף יש באגזוז פחיות, תראה שלא נכנסה לשם אבן או משהו בטעות . לפעמים יש אבנים קטנות שנכנסות.

פורסם

היום החזרתי את הסופית אגזוז ושכבתי למטה והסתכלתי על כל הלמטה, וואלה הכל יושב כמו פנתר.:roll:

 

מה שכן, לא מצאתי שום דבר שמזכיר גומי או פחית שאולי עלולה לעשות רעש.

פורסם

מצטער שאני מעט שלילי, אני עוקב אחרי הפוסטים שלך ואתה מציין כי אתה עבדת במוסך ומכונאי רכב מוסמך... אתה סביר להניח המכונאי הכי גרוע שנתקלתי. ובהצלחה עם הרעש:)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

הייתי עונה לך אבל בגלל שיש לי כבוד פה למנהלים ולאנשים אני אוותר.

 

אתה רוצה שאני אגיב לך בפרטי? יאללה בוא.

 

לא הייתי מכונאי הייתי מתלמד ולך לים במקום לבלבל את השכל.

×
×
  • תוכן חדש...