Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת מולטימדיה של Zed וכנראה הבעלים הקודם של הרכב ניתק את זה בהתקנה של המערכת, בכל מקרה מההגה אני לא מצליח לשלוט על המערכת, האם יש פיתרון לזה?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

קודם כל לא כל מערכת תומכת בשליטה מההגה, לא ציינת את סוג הרכב, ואם המערכת לא מותאמת לשליטה מההגה, יש צורך במתאם!

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם
קודם כל לא כל מערכת תומכת בשליטה מההגה, לא ציינת את סוג הרכב, ואם המערכת לא מותאמת לשליטה מההגה, יש צורך במתאם!

מאזדה 3 ספיריט 2008 (האצ'בק)

מערכת Zed zi-007b

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם
תבדוק בהגדרות של המכשיר שהלחצנים מכוונים.

אין לי דבר כזה בהגדרות, עברתי על כל המולטימדיה..

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

יש לי מערכת של פיוניר, ניסיתי לחבר בלי מתאם אך ללא הצלחה,

בסופו של דבר קניתי את המתאם הזה,

http://www.ebay.com/itm/350729054428?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

עובד מעולה.

גם אני עם מאזדה 3 ספיריט 08

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
יש לי מערכת של פיוניר, ניסיתי לחבר בלי מתאם אך ללא הצלחה,

בסופו של דבר קניתי את המתאם הזה,

http://www.ebay.com/itm/350729054428?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

עובד מעולה.

גם אני עם מאזדה 3 ספיריט 08

קצת יקר למתאם... חצי מהמחיר של המערכת :)

איך זה עובד? איך מחברים?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

לפני שאתה מזמין את המתאם הזה תבדוק שהוא אכן מתאים למערכת שלך, מבחינת מחיר אין מה לעשות מוצר סיני זה מוצר סיני

פורסם
לפני שאתה מזמין את המתאם הזה תבדוק שהוא אכן מתאים למערכת שלך, מבחינת מחיר אין מה לעשות מוצר סיני זה מוצר סיני

אין מצב שבחיבורים של המערכת שכחו לחבר איכשהו את השליטה מההגה? המתאם זה הדבר היחידי שיש?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם
לפי הנתונים באינטרנט אין שליטה מההגה מובנת במכשיר

לכל מכשיר או למכשיר הספציפי הזה?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...