Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רואה הבדלים למעט הכיסוי ליד המשענת שנלקח ממאזדה 6 ואולי כפתורים שונים בהגה

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • אחראי פורום
פורסם

יותר מתיחת פנים. הפנסים קוצרו והזיזו קווים לפה ולשם, די מתבקש אחרי מה שעברו ה-6 וה-CX5.

רכב יפה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מאזדה 3 הוצגה ב-2013, כך שזה לא דגם חדש אלא מתיחת פנים. מהמעט שאפשר לראות לא נראה שיש שינוי מהותי. האמת הרכב נראה מצוין גם כך.

פורסם

שינויים שאני שמתי לב אליהם:

1. משענת יד מהמאזדה 6

2. הפכו את האנדברקס לכפתור אוטו'

3. עדכון פנסים קדמיים

4. עדכון פנסי ערפל לסגנון ה6 החדשה

5. הגה חדש (קטע הכרום למטה קיבל עדכון סטייל אאודי RS)

6. כפתורים חדשים בהגה

7. נראה שחידדו את המסך שוב סטייל ה6

8. נוספה אנטנת כריש גם לגרסת הסדאן (יכול להיות שיש מדינות שזה בא כך גם היום, אין לי מושג)

 

כל זה הוצאתי רק מ3 תמונות כנראה שיש עוד שינויים... :) כמו שכתבו מעליי הרכב נראה יפהפה גם היום (לטעמי היפה בקטגוריה) ומדובר במקצה שיפורים בלבד.

פורסם (נערך)

באמת מוזר, כנראה החליטו שם שבהצבאק צריך לפצות על דברים אחרים, אבל בתמונה פה רואים בפירוש את האנטת כריש מציצה בסדאן.

 

אגב גם במתיחת פנים ב6 החדשה הוסיפו אנטנת כריש

עריכה אחרונה על ידי בוני03
פורסם
למה באמת ברכבי סדאן אין אנטנת כריש אך ברכבי האצ'בק זה מגיע?

 

לא משנה מה מאזדה תעשה, את החותם של עיצוב יפהפה היא השאירה וכנראה תשאיר לתמיד.

 

הסיבה להימצאות אנטנת הכריש רק בדגמי ההאצ'בק של מאזדה 3 היא טכנית:

בדגמי הסדאן אנטנת הרדיו מוטמעת בשמשה האחורית. שטח השמשה האחורית בדגמי ההאצ'בק קטן יותר מבסדאן ואינו מאפשר הטמעה של האנטנה. הפתרון: אנטנת כריש בדגמי ההאצ'בק!

פורסם

רק זה חסר לנו. הגה קטום וכל הנוהגים למיניהם יחשבו שמדובר ברכב ספורט. מספיק שיש כאלו כבר, עכשיו בכלל יתחילו החגיגות.

מה השלב הבא? הגה קטום באיביזה?

×
×
  • תוכן חדש...