Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סדאן\האצ'בק?

מה הצרכים שלך?

 

2 הרכבים דומים, ציוני בטיחות גבוהים לשניהם, יחסית קשיחים בנסיעה.

נוחות בינונית, מושבים קשיחים.

ריו מגיע עם מנועי 1.2 ו-1.4, סוניק עם 1.4 ו-1.6.

הסוניק מגיע עם בקרת שיוט.

פורסם

אני אכתוב על מה שאני מכיר,

הייתה בבעלותי קיה ריו 2014 (ידנית אבל יצא לי לנהוג קצת על האוטומטית) ויצא לי לנהוג כ-600 קילומטר על סוניק LTZ PLUS מודל 2013 כרכב חלופי מחברת הליסינג.

 

הריו בסך הכל רכב יחסית נוח(לפחות לי) קצת נוקשה מרווח עם תא מטען לא קטן הגה קל ויחסית בסיסית אבל עושה את העבודה, החיסרון המרכזי בגירסא האוטומטית זה תיבת ההילוכים הגרועה(4 הילוכים) שמסרסת את הביצועים של המנוע וגורעת בצריכת הדלק.

 

הסוניק סדאן זה אירוע אחר לגמרי, מדובר ברכב דיי מרווח בתא מטען ע-נ-ק-י מאוד מצועצע בפנים(קצת מצועצע מידיי לטעמי - איכות הרכבה וחומרים ירודה) עם מערכת מולטימדיה מקורית של שברולט (בגירסא שהייתה לי) שדי חביבה בסך הכל(למרות שלא תומכת בעברית) התגובה של הגיר מיידית ודיי מהירה והתיבת הילכים ממש בסדר אבל המנוע מתאמץ קצת בהאצות ונותן לך להרגיש את הנוכחות שלו, מבחינת התנהגות הרכב מתנדנד יחסית ולא מקנה בכלל תחושת ביטחון בפניות(רוכן מאוד ומתלים רכים שעשו לי קצת בחילה) - אבל זה תלוי בנהג ובתחושה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מדובר ברכבים חדשים.

ריו 1.4 LX אוט חמש דלתות

סוניק 1.4 אוט חמש דלתות

אשמח לדעת גם מי מרווחת יותר עבור משפחה עם 2 ילדים ותינוקת (כולל עגלה בבאגז').

תודה!

פורסם

מה התקציב שלך?

מניח שבסביבות 100 אלף- בסכום הזה אתה יכול לקנות סובארו אימפרזה מליסינג 0 ק"מ או פיאט טיפו חדשה מהחברה- לשתיהן מנועי 1.6 עם תיבות אוטומטיות, ושתיהן (במיוחד הפיאט) יותר מרווחות (גם במרחב התא הנוסעים וגם בבגאז') וחסכוניות מהסוניק/ריו.

פורסם

2 ילדים ותינוקת, אני חושב שאתה מסתכל בקטגוריה לא נכונה. אתה לא צריך רכב יותר גדול?

אני עם ילד ותינוק ורכבים כאלו כבר קטנים.

 

ראה את ההמלצות מעלי או תרד בשנתון וחפש רכב גדול יותר. זו דעתי בכל אופן.

 

איזה רכב יש לכם כרגע?

פורסם (נערך)

השברולט עברה מתיחת פנים שטרם הגיעה לארץ.

עקב זה שלא אהבתי את הנוחות בסוניק הייתי בוחר בריו מבין שתיהן.

יש לה גם אחריות מורחבת אם מדובר על קנייה פרטית ולא בליסינג.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

מימדי הרכבים דומים מאוד אחד לשני, לא בדקתי אך מסופקני אם יימצא הבדל משמעותי ברוחב המושב האחורי.

 

לטעמי ההבדלים ביניהם מסתכמים בפרק זמן האחריות (לטובת ריו) , אבזור (לטובת הסוניק. חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט).

×
×
  • תוכן חדש...