Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי סמארטפון חדש בעלות של 76.7$.(מחיר מבצע)

ומשלוח עם DHL בעלות נוספת של 37.5$.

 

כמה אשלם מכס ומע"מ?

האם לפי שווי העסקה או לפי שווי המכשיר?

 

תודה לעוזרים.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

לפי אתר רשות המיסים (רשימון מרוכז), מיסים עבור טלפון סלולרי - 34.6%

אם כך, אתה צפוי לשלם 34.6% מעלות כוללת של העסקה, קרי מחיר מכשיר + עלות שילוח (מתעצל להשתמש במחשב - קצת מעל 100$, עליהם תשלם בערך 35$ מיסים)

פורסם (נערך)

וכל זה בגלל החריגה של 1.7 $?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי במקום כלשהו שבמקרים בהם מחיר המוצר פחות מ 75$ ורק בגלל המשלוח הסכום הכללי חורג, המוצר עדיין פטור ממסים.

 

https://taxes.gov.il/customs/personalimport/pages/yebueshe_guide.aspx#GovXParagraphTitle6

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני דווקא מכיר ההפך, שהתשלום הוא על הסכום הסופי קרי כולל המשלוח.

אבל מנסיון במספרים סביב 75-80$ המכס בכלל לא מסתכל.

404

פורסם

מתוך הלינק שצירפתי:

 

משלוח המכיל טובין שערכם הכולל עד 75$ - פטור לחלוטין ממסי יבוא.

הפטור אינו חל על מוצרי טבק, כוהל ומשקאות משכרים.

ערך כולל של עד 75$ - לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך הטובין.

לדוגמא:

משלוח בגדים שערכם הכולל 65 דולר ודמי המשלוח החלים הם בסך 20 דולר (סך כולל של 85 דולר) – עדיין יהיה פטור מתשלום מסים על הטובין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עלות המכשיר אכן 76.7$.

אך שווי המכשיר כפול שלוש או יותר. האם המיסוי/ מעמ יהיה שונה בעקבות כך?

למה DHL לוקחת עמלה גובה כל כך?

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

מוזר,

רוב האנשים לא הצליחו להזמין את המכשיר דרך האתר וחלק כן, איך זה קרה???

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
עלות המכשיר אכן 76.7$.

אך שווי המכשיר כפול שלוש או יותר. האם המיסוי/ מעמ יהיה שונה בעקבות כך?

למה DHL לוקחת עמלה גובה כל כך?

 

בדואר רגיל החבילות משוקפות ונבדקות מדגמית בלבד.

בשילוח בעזרת חברת שילוח כל חבילה עוברת דרך המכס, ויש להגיש ניירת כדי להתיר אותו מהמכס.

גובים עמלה עבור הטיפול. לעיתים בצורה מדגמית החבילה נלקחת לבדיקה פרטנית של המכס. נדרשת נוכחות של מישהו מטעם חברת השילוח ורשומון פרטני עבור החבילה.

התשלום גבוה הרבה יותר.

פורסם

תיקון קטן ומעט הרחבה - במשלוח בדואר רגיל, החבילות מטופלות ע"י אנשי המכס. חברת הדואר לא צריכה להקצות כ"א לטפל בנושא, כך שאין לה עלויות.

מעבר לכך - זה חלק מתנאי הרישיון שלה - על משלוח דואר חבילות רגיל - איננה רשאית לגבות עמלות.

במשלוח מהיר (חברות שילוח/ EMS) - הרישיון שלהם מתיר להם לגבות עמלות, בין השאר מאחר ויש הקצאה של כ"א לטיפול בשיחרור.

פורסם
מוזר,

רוב האנשים לא הצליחו להזמין את המכשיר דרך האתר וחלק כן, איך זה קרה???

 

מי שבצע הזמנה דרך האתר האמריקאי, הקניה בוטלה ישר. הזמנה דרך הבינלאומי אושרה.

אבל אל דאגה היום בערב קיבלתי ביטול עסקה :(

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...