Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול פתחתי את מכסה המנוע ברכב של אימי, יונדאי אקסנט כדי להטעין את המצבר.

הרחתי ריח חזק של נוזל קירור.

אני מסתכל על מיכל העודפים - ריק לגמרי. אין טיפת נוזל.

מסתכל על פקק הרדיאטור - חצי פתוח. כל נוזל הקירור ברח משם והשפריץ על הרדיאטור.

בנוסף אי אפשר לפתוח את הפקק, כנראה אטם הגומי התרחב מהחום.

הרכב עבר טיפול לפני חודשיים במוסך ואף אחד לא נגע בו מאז,

משמע במוסך השאירו את הפקק פתוח.

 

נס שלא קרה כלום, למרות שהנסיעות של אימי מאוד קצרות, מקסימום 15 דקות.

 

עכשיו הדילמה,

אם אימי תסע למוסך ותגיד להם שבנה גילה שהם השאירו את הפקק פתוח - רוב הסיכויים שלא יקחו אחריות ויגידו שאנחנו עשינו נזק, אחרת איך נסעה חודשיים עם פקק פתוח?

 

מה הייתם עושים/אומרים?

 

לפעמים האמת נראית כשקר, והשקר - אמת...

עריכה אחרונה על ידי vpvi
פורסם

שאמך תפנה למוסך ותאמר בקצרה את מה שכתבת כאן. יקחו אחריות, יפה.

לא יקחו אחריות, יש עוד מוסכים בארץ. (אני לא הייתי נשאר במוסך שלא לוקח אחריות על עבודתו.)

לא כתבת האם הרכב עדיין באחריות.

האם לא היו התראות חום או טמפרטורה חריגה?

פורסם

לא צריך לעשות מכל עכבר פיל.

פקק הרדיאטור בנוי עם מנגנון שמונע את פתיחתו המלאה בטעות. נסה ללחוץ על פקק הרדיאטור ואז לפתוח אותו, אני מאמין שתצליח.

לאחר שתפתח, מלא אותו ואת מיכל העיבוי עם נוזל קירור מתאים וסע לשלום, על פניו לא נראה שנגרם נזק כלשהו למנוע.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדיין אי אפשר לדעת אם ניגרם נזק למנוע זה רק הזמן יגיד. בכל מיקרה כדאי להאיר את תשומת ליבו של המוסך למה שקרה כי במידה וכן ניגרם נזק עתידי למנוע שייקחו את זה בחשבון תחת חסותם. כל עוד לא קיים נוזל קירור כלל במנוע חיישן הטמפרטורה בשעון לא ייתן אינדיקציה נכונה! אני מניח שיגיעו גם תגובות של " בעיה שלכם שלא בדקתם במשך חודשיים שמן מיים".

פורסם

רוצה לשמוע לי?

תקנה פקק מקורי, 32 שקל .

 

ותבקש מהמוסך שיפתח את הפקק וירכיב לך את שלך.

אולי אם תהיה נחמד גם ימלאו נוזל קירור שחסר .

 

לך תוכיח שאין לך אחות... על כל בחור ישר כמוך, יש אלף רמאים שרק מחפשים טרמפ על מוסכים .

פורסם
עדיין אי אפשר לדעת אם ניגרם נזק למנוע זה רק הזמן יגיד. בכל מיקרה כדאי להאיר את תשומת ליבו של המוסך למה שקרה כי במידה וכן ניגרם נזק עתידי למנוע שייקחו את זה בחשבון תחת חסותם. כל עוד לא קיים נוזל קירור כלל במנוע חיישן הטמפרטורה בשעון לא ייתן אינדיקציה נכונה! אני מניח שיגיעו גם תגובות של " בעיה שלכם שלא בדקתם במשך חודשיים שמן מיים".

 

 

 

הוראות יצרן אומרות לבדוק כל בוקר שמן מיים . אם חסר יש תקלה.

 

באמת מה קורה במצב כזה, שנניח אחרי חודשיים רואים חוסר במיים - ובאמת נצא מנקודת הנחה שהמוסך עשה פאדיחה.

 

הריי הלקוח צריך לבדוק כל יום שמן מיים. הוא צריך לראות כבר לאחר 4-5 ימים גג חוסר במיים...

 

על מי חלה אחריות במצב כזה באמת?

פורסם

לדעתי שום מוסך לא יקח אחראיות אחרי חודשיים על משהו נגיש כלכך כמו פקק.

מאיפה לו לדעת מי התעסק עם הפקק מאז?!

 

השלם את הנוזל החסר, החלף פקק אם אתה חושד שהוא לא תקין וסע לשלום.

להבא תדע לבדוק את הרכב אחרי ביקור במוסך

יום טוב גם לך

פורסם
אתה רציני ? מי בודק כל יום שמן ומים?

אני זוכר בטיפול לפני תנועה בטנק אבל לא ברכב פרטי

 

אני, אם לא כל יום אז כל שלושה ימים גג.

 

זה עניין של דקה וחצי בלחץ. אלו דברים חשובים מאוד, הכי חשובים.

פורסם

ברכבים של 1999, אולי, כן.

לרוב האנשים הרכב הוא רכב חדש, ליסינג או רכב מנקודה א ל ב.

פעם בשבוע או כמה שבועות כדאי באמת לבדוק כל עוד יודעים שאין בעיה, שהרכב לא קיבל מכה וכו'.

לבדוק ביום יום דורש לקיחת כפפות בכדי לא ללכלך את הידיים ונייר לשמן ולאחר מכן למצוא פח קרוב לזרוק את זה.

לא בדיוק משהו שמתאים לכל מי שעושה שימוש בסיסי ברכב שלו ובכלל לא מודע לכל זה.

פורסם

אנשים סומכים על מוסך ומשלמים ממיטב כספם כדי לא להרים כל יום מיכסה מנוע לבדוק שמן ומיים וזה הגיוני ולגיטימי. מה גם שיש לא מעט אנשים שלא יודעים לבצע את הבדיקות האלה נכון. בכל מיקרה אין לי ספק שפותח השירשור יתחיל בבדיקות סידרתיות ביציאה מהמוסך שלא לדבר אם הוא בכלל יחזור לאותו מוסך!

פורסם
אתמול פתחתי את מכסה המנוע ברכב של אימי, יונדאי אקסנט כדי להטעין את המצבר.

הרחתי ריח חזק של נוזל קירור.

אני מסתכל על מיכל העודפים - ריק לגמרי. אין טיפת נוזל.

מסתכל על פקק הרדיאטור - חצי פתוח. כל נוזל הקירור ברח משם והשפריץ על הרדיאטור.

בנוסף אי אפשר לפתוח את הפקק, כנראה אטם הגומי התרחב מהחום.

הרכב עבר טיפול לפני חודשיים במוסך ואף אחד לא נגע בו מאז,

משמע במוסך השאירו את הפקק פתוח.

 

נס שלא קרה כלום, למרות שהנסיעות של אימי מאוד קצרות, מקסימום 15 דקות.

 

עכשיו הדילמה,

אם אימי תסע למוסך ותגיד להם שבנה גילה שהם השאירו את הפקק פתוח - רוב הסיכויים שלא יקחו אחריות ויגידו שאנחנו עשינו נזק, אחרת איך נסעה חודשיים עם פקק פתוח?

 

מה הייתם עושים/אומרים?

 

לפעמים האמת נראית כשקר, והשקר - אמת...

אם בחרת לגשת למוסך, אז אל תשלח את אמך להמודד מול המוסך לבד, אלא סע אתה או שתצטרף לאמך.

×
×
  • תוכן חדש...