Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטרף להמלצה על הקיה פורטה שעלתה כאן.

היא משפחתית קלאסית, מרווחת, נוחה ועם צריכת דלק סבירה לקטגוריה.

חפש את דגמי 2011 ומעלה עם גיר אוטומטי 6 הילוכים.

היא בדרך כלל זולה מה-I30 וה-I35 המקבילות לשנתון ולטעמי בזכות זה מעניקה תמורה טובה יותר למחיר.

בתקציה שלך תיכנס אחת מ-2012 יוצאת ליסינג.

פורסם

לזוג עם תכניות לעתיד שמחפש רכב שימושי וחסכוני, אני כן ממליץ לחפש בסבלנות הונדה ג'אז בנזין. חסכונית מאוד בהפרש לא גדול מהיברידית, מרווחת ( ממש מפתיע לטובה ביחס ומימדים חיצוניים) וסחירה בתור יד 2 ( עכשיו זה לא לטובתך, בעתיד כן).

מבחן ריסוק זה אותו המבחן לכל הרכבים - מרסקים רכב לתוך הקיר במהירות 64 קמ"ש. אם הציון טוב = הבטיחות טובה, ולא משנה מה אורך של תא המנוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי הדלק ,אין לי יותר מדי דעה ,אבל אם המקום חשוב לך אז רק I30CW עם תא מטען ענק ,5 אנשים יכולים לשבת בנוחיות ...

חסרונות זה קוריאני ולא יפני ,יתרונות ב-50-55 אלף ש"ח תוכל לקנות רכב 5 שנים על הכביש.

אם אתה נוסע 30 אלף בשנה אולי כדאי לך דיזל כמו שכתבו לך פה

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות!

אתם מדברים על צריכה טובה של קיה פורטה, כמה טובה?

לגבי הג'אז, איזה דגם ובאיזה שנתון עלי להתמקד?

 

רשמתם שקיה פורטה יוצאת ליסינג 2012 נכנסת בתקציב, יש המון סוגי ליסינג כיום וזה מאוד

מבלבל, מאיזה ליסינג להיזהר ומאיזה ליסינג לא להיבהל?

למשל: ראיתי רכב שבעל הרכב הוא קנה אותו מאיגוד הליסינג וזה נחשב לליסינג מימוני נהג יחיד יד ראשונה 0 ק"מ

זהו סוג הליסינג "הפחות" בעייתי? (יש למוכר אישור על זה והוא מעביר בעלות מהם אליי).

 

רב תודות וחג עצמאות שמח :)

פורסם

מניסיון של 2 חברים טובים אחד על הגאז שהמליצו רבות ואחד על הסוזוקי SX4,

ראשית הם לא מאותו סיגמנט, הגאז היא סופר מיני והסוזוקי היא משפחתית פר-אקסלנס.

לסוזוקי יש תא מטען גדול (505 ליטר) והוא יכול להכיל בקלות חצי בית לנסיעות בסופ"שים

הוא גם מרווח יותר מבפנים, הצריכת דלק שלו יכולה להגיע גם ל14.5 קמ"ל, הביטוח והטיפולים זולים במוסך המרכזי.

מצד שני בהונדה תוכל להגיע לצריכת דלק יותר טובה, היא גם קטנה יותר ולכן בעיר נוחה יותר.

 

בשני הרכבים אקזמפלר טוב יבקר במוסך רק לטיפול רגיל.

אני אישית ממליץ על הסוזוקי רק בגלל הנוחות עקב הרחבת המשפחה שאתם מתכננים, הרכב ישמש אותכם להרבה שנים קדימה גם עם 2 ילדים.

את השאר שהוצאו פה אני לא מכיר

404

פורסם

היי תמיר,

תודה על תשובתך המפורטת!

 

האם אתה מדבר על סוזוקי SX4 האצ'בק? (כנראה שכחתי לציין אבל אני מדבר על הדגם הזה)

במידה ולא, האם הדגם הזה מומלץ בעיניך?

 

עם כמה אפשר להגיע לצריכת דלק עם ההונדה? ואיזה דגם ושנה אתה מתכוון?

 

תודה רבה!

פורסם

הסוזוקי היא לא בדיוק משפחתית פול סייז, היא מעט יותר קטנה. אני לא הרגשתי בהבדלי מרווח משמעותיים לעומת הג'אז, תא המטען בסדאן גדול משמעותית אבל פחות נוח לשימוש.

צריכה של 14.5 נשמעת מאוד טוב, לדעתי זה מעט אופטימי, אני מכיר רכב כזה שצרך סביב 13 ק"מ לליטר בנסיעה שרובה בין עירונית, מעט חסכוני יותר מהממוצע.

 

לגבי הפורטה, אני קיבלתי בדגם עם ה-4 הילוכים צריכה של כ-12.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת 70% בין עירוני, דגם ה-6 הילוכים אמור להיות חסכוני יותר אבל אין לי ניסיון ארוך טווח איתו.

 

לגבי סוגי ליסינג, יש ליסינג תפעולי שזה רכב ליסינג רגיל, צמוד לאדם אחד (בד"כ) ל-3 שנים דרך מקום העבודה.

יש ליסינג מימוני/פרטי, מדובר באדם פרטי שרכש את הרכב בעיסקת תשלומים מחברת הליסינג והחזיר אותו אחרי 3 שנים.

יש גם ליסינג 0 ק"מ, רכבים כאלה יהיו יד שניה אצל הבעלים שלהם (01 בעלים קודמים ברישיון). מדובר ברכבים חדשים שנרכשו דרך חברת הליסינג בהנחה בד"כ.

 

לגבי איך לדעת, אם אתה רוכש מחברת הליסינג בקש לקבל מסמך חתום על ידם שהרכב שימש כליסינג לנהג יחיד במידה ומדובר בתפעולי או ליסינג פרטי אם זה המקרה.

רכבי 0 ק"מ בד"כ נמכרים עם מסמך מטעם חברת הליסינג שמאשר שהרכב נרכש כחדש, בקש מהמוכר להציג מסמך כזה.

סוגי הליסינג השונים גוררים גם ירידת ערך שונה לפי המחירון ולכן הרבה פעמים הרכבים מוצגים כליסינג פרטי כדי להפחית את ההורדה או שהמוכרים לא מספרים שמדובר ברכב שנרכש עם 0 ק"מ מחברת הליסינג כדי למכור אותו לפי מחירון של רכב פרטי.

אם המוכר מספר סיפורים אבל לא מציג מסמכים הייתי מדלג, רוב המשפחתומטיות מצויות בשפע בשוק ולא חסרים רכבים שמורים ומטופלים.

פורסם

mg350 לא מעניין אותי מה אחרים כותבים עד שלא נוסעים עלייה שלא יגידו סתם בגלל שמועות, מאד מרווח, נוחה מאד, צריכת דלק ממוצעת 1:11.5

פורסם
היי תמיר,

תודה על תשובתך המפורטת!

 

האם אתה מדבר על סוזוקי SX4 האצ'בק? (כנראה שכחתי לציין אבל אני מדבר על הדגם הזה)

במידה ולא, האם הדגם הזה מומלץ בעיניך?

 

עם כמה אפשר להגיע לצריכת דלק עם ההונדה? ואיזה דגם ושנה אתה מתכוון?

 

תודה רבה!

 

אני דיברתי על הסדאן (4 דלתות) אין לי נסיון על האצ'בק.

 

הג'אז שנת 2012 רמת גימור טרנד

404

×
×
  • תוכן חדש...