Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשרכשתי את הרכב שלי ב 2013, אני כמעט בטוח שראיתי שקאיימן ובוקסטר עולות 550~ והאס כבר 750~.

ברור לי שלא אקרא פה בפורום תשבוחות עד שהרכבים האלו לא יתחילו במחיר שווה לכל נפש של 150-200 אלף ש"ח ולדעתי זה יקרה מתישהו אבל בטח שלא בשנתיים.

450 ו 550 זה יופי של מחירים לעומת 550 ו 750. היבואן עושה עלינו קופה? תפתחו יבואן מקבילי. שר התחבורה נתן לזה יד ולא ראיתי שהתחילו לעוף פה באוויר יבואנים מקבילים במחירים פגז. אולי כי זה לא באמת משתלם? :roll: אין לי מושג. לא מבין בזה כלום. סתם מחשבה.

איפה לפני 10 שנים היו רכבים ב 60,000 ש"ח חדשים מהשקית? שלא תבינו אותי לא נכון, ישראל עדיין אחת המדינות היקרות בעולם ולא רק במכוניות אבל אני חושב שכל מגמת שיפור היא ברכה ואני חושב שהמדינה הרבה יותר אשמה בתימחורים הגבוהים מאשר הסוחרים עצמם אבל זאת רק דעתי.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
489K לפני הנחה עצבנית...

אבל יש גם TT-RS, שמי יודע? אולי אפשר יהיה לקבל עליה מחיר טוב

 

גם לפורשה עושים הנחה.., בקשר לTT-RS באמת שהופתעתי עד כמה מהיר הם עשו אותו (אפילו הגזימו לדעתי,לטובה), הביצועים של הרכב ממש של רכב-על וכנראה המחיר יהיה (השערה שלי) 550-600 לפני הנחה וזה באמת המתחרה לקיימן/בוקסטר S

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
קיימאן רגילה בשבילי, ידנית 6 הילוכים, בצבע לבן, עם חישוקי 18" סטנדרטיים, בלי PASM, בלי PTV, בלי ספורט-כרונו.

 

תודה.

 

http://www.porsche-code.com/PHU32RY6

 

כמוני כמוך, פיור אנד סימפל, רק שטרם החלטתי באיזה מהכחולים שמככבים בסרטון הייתי בוחר :roll:

 

חבר טוב שאל אותי היום אם לא הייתי מעדיף M2 ידנית.

 

וואלה, התקיל אותי...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא אהבתי את הכחולים החדשים. הכחול כהה של ה-981 היה מדהים.

 

עם כל הכבוד ל-M2 (ויש הרבה ממנו), קיימאן זו קיימאן. פורשה זו פורשה.

 

 

פורסם

איפה אתם חיים?מtt rs ב550-600? אני מניאק אם לא לפחות 700-750. וגם זה הגזמתי. היום הייתי בסוכנות

אאודי, דגם 2.0 קווטרו עם מאובזר עולה 502. אז אחרי הנחה יעלה נניח 450. הבדל בינו לבין הrs של 150 אלף? לא חושב.

 

נ. ב

הrs7 מתומחרת ב1.235 מיליון. אבל וואו איזו מכונה.

פורסם

אם אני לא טועה ה M2 מתומחרת קרוב לקאיימן אס. עם כל הכבוד ל M2, ויש הרבה מאוד כבוד, האס טובה ממנה בכל פרמטר אולי חוץ מהעובדה שב M2 יכולים לשבת 4 אנשים (באמת יכולים? :roll:).

בדור הקודם של ה TT RS עשו השוואות בינה לבין ה A45. ה TT RS היתה קצת מהירה יותר. בדגם החדש הביצועים לא קשורים ל A45. פשוט מטורף. מדברים על 3.7 שניות למאה לרכב עם 400 כ"ס. לאן הגענו? לגבי התמחור, קשה לומר.

פורסם
אם אני לא טועה ה M2 מתומחרת קרוב לקאיימן אס. עם כל הכבוד ל M2, ויש הרבה מאוד כבוד, האס טובה ממנה בכל פרמטר אולי חוץ מהעובדה שב M2 יכולים לשבת 4 אנשים (באמת יכולים? :roll:).

בדור הקודם של ה TT RS עשו השוואות בינה לבין ה A45. ה TT RS היתה קצת מהירה יותר. בדגם החדש הביצועים לא קשורים ל A45. פשוט מטורף. מדברים על 3.7 שניות למאה לרכב עם 400 כ"ס. לאן הגענו? לגבי התמחור, קשה לומר.

 

בכל סדרה 2 זוג מבוגרים לא גבוהים יכולים לשבת מאחור, גם ב-M2.

 

בין קיימאן ל-M2, לא הייתי שוקל בכלל TT, גם אם היו לה עוד 100 כ"ס.

 

עובדה. תראה את ה-RS3 שעוררה כל כך הרבה אמוציות כאן. עוד אודי מהירה, מהירה מאוד אפילו, אבל סטרילית וחד מימדית להפליא.

 

ככה זה כש-TT וגולף 1.2 חולקים את אותה פלטפורמה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
איפה אתם חיים?מtt rs ב550-600? אני מניאק אם לא לפחות 700-750. וגם זה הגזמתי. היום הייתי בסוכנות

אאודי, דגם 2.0 קווטרו עם מאובזר עולה 502. אז אחרי הנחה יעלה נניח 450. הבדל בינו לבין הrs של 150 אלף? לא חושב.

 

נ. ב

הrs7 מתומחרת ב1.235 מיליון. אבל וואו איזו מכונה.

 

ה TT RS עולה 2000 יורו יותר מהקיימן S אז לכן אמרתי גג 600k להזכירך הTTS מתומחרת ב489.. אז 100 פלוס תוספת נשמע סביר.

 

התכוונת דגם רגיל עם קוואטרו עולה 500 או TTS במחיר הנ״ל??

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

רגע של אנגלית (טרחני).

 

הביטוי Way over my head, פירושו: מסובך/מבלבל מדי בשבילי להבין.:wink:

דומה למקבילו העברי: "עבר לי מעל לראש".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוקי. יכול להיות, אך כיום נהוג להשתמש בו גם כאשר מדובר במשהו שגדול עליך. האמת שלא שמעתי מישהו משתמש בו בפירוש שאתה מציג פה. אך שוב, העולם כיום משתמש בשפה קלוקלת לרוב ומשנה ביטויים/פתגמים ומקנה להם משמעויות חדשות.


×
×
  • תוכן חדש...