Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מי שמשלם על הרכב, אני מניח, אבא שלך, לא רוצה פיאט בגלל אין טעם לשכנע אותו לקנות את הרכב, מה לעשות יש שיקולים מעבר למכניקה וביצועים, ואם הבן אדם לא רוצה פיאט, אל תקנו פיאט.

 

אתה לא תרצה להיות זה שמספק הסברים להורים, ומסנגר על הרכב שמראש לא רצו אותו.

תחשוב, על כל תקלה קטנה של בלאי סביר שעלולה או לא עלולה להופיע, אתה תקבל הרצאה על "זה למה אמרתי לא לקנות פיאט".

 

קנה לך מיצובישי לאנסר, גם הוא אחלה רכב.

 

יש פה אינסוף טיפים ומדריכים לכל שלב בקניית הרכב המשומש, תקרא קצת מה יש לך להפסיד:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?260104-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%99-%D7%95%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8

פורסם

Farkash7

אני מבין שהרכבים האלה מוצעים ביותר ממה שהם שווים אך האם יש סיבה לטרוח להתקדם למשא ומתן עם רכב שנמכר במחיר מאוד גבוה? למשל ראיתי פונטו 2011 150th עם 63000 ק"מ ט המוכר מבקש 48 אלף ₪. לא קצת לא מציאותי להציע לו 30 אלף?

פורסם

הוא מבקש 48. הוא יכול להמשיך לבקש. הוא לא יקבל את הסכום הזה ולא משנה מה הוא יעשה.

אתה לא יכול לעשות יותר מדי פרט ללהיתקשר. כנראה שבנאדם כזה התעצבן אם תציע לו 30K. עוד חודש בלוחות הוא התעצבן כבר פחות.

נסה לדבר עם אנשים אחרים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

farkash7

הבנתי אותך אך אני מקווה לקנות רכב בשבוע הבא

לגבי הפיאט המדוברת בהודעה המקורית אשר הבעלים מבקש 31K , במידה ונמצא כי הכל תקין, כמה רכב כזה שווה? כלומר, כמה מתאים שאשלם כך שבו זמנית אני לא אצא פראייר והמוכר יקבל סכום הוגן?

×
×
  • תוכן חדש...