Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רציתי לדעת מה הם ההמלצות, מה צריך לברר לפני, ממה לדאוג וכו' לגבי שדרוג התוכנת מחשב.

מדובר על איביזה קופרה 2016 שאני מעוניין לבצע שדרוג לתוכנת ניהול מנוע.

מחיפוש שעשיתי ובירורים מצאתי 3 מקומות שמבצעים את מה שאני רוצה( TOP RPM , PIT STOP ו E&A) ומתוכם רק 2 רלוונטים לעכשיו (PIT STOP ו E&A)

 

הדברים שביררתי הם: כמה זמן ההתקנה, הסרה והתקנה של התוכנה מחדש עקב טיפולים, עדכונים, של איזה חברה התוכנת התקנה והשיפור עצמו(מומנט וכ"ס).

האם שכחתי משהו ?

האם אתם מכירים מקומות נוספים?

האם יש לכם חוות דעת ?

תודה,

אסף.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

יכול להמליץ בחום על PITSTOP - צוות מומחים עם ידע ממש מרשים, אנשים על הכיפאק - והכי חשוב, GO APR!!!!

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

אוקי אבל ממה שביררתי השדרוג של APR STAGE1 - שיפור מ 192 כ"ס ל 252 במנוע, בגלגל זה נגזרת של 15 אחוז שזה יוצא 213 כ"ס

לעומת E&A STAGE1 - שיפור מ 192 כ"ס ל 272 במנוע, בגלגל זה נגזרת של 15 אחוז שזה יוצא231 כ"ס ובנוסף הם יותר זולים ב900 ש"ח..

שניהם נותנים עדכונים חינם והסרה והתקנה שוב חינם.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

אוקי אבל ממה שביררתי השדרוג של APR STAGE1 - שיפור מ 192 כ"ס ל 252 במנוע, בגלגל זה נגזרת של 15 אחוז שזה יוצא 213 כ"ס

לעומת E&A STAGE1 - שיפור מ 192 כ"ס ל 272 במנוע, בגלגל זה נגזרת של 15 אחוז שזה יוצא231 כ"ס ובנוסף הם יותר זולים ב900 ש"ח..

שניהם נותנים עדכונים חינם והסרה והתקנה שוב חינם.

 

לך איפה שנותנים לך שירות יותר טוב, כמה כוחות סוס לכאן או לכאן לא אמור לשנות.

כי בסופו של דבר, אם חלילה יקרה משהו..אתה תצטרך את השירות של אותה סדנה.

פורסם

אבל איך אני אמור לדעת איפה השירות יותר טוב אם אין לי נסיון בתחום הזה ? :)

 

שאלה מובנת מאליו.

לך תנסה, תוריד.

לך תנסה תוריד.

תחליט מי טוב יותר...(החזר כספי יש מכולם) מבחינת שירות, כוח, יחס וכ'ו.

בהצלחה.

פורסם

לדעתי, צוות המהנדסים של APR הוא הכי רציני,לפחות זה הרושם שאני מקבל מהם.

פחות סוסים מאשר ב GIAC אבל אולי יש לזה סיבה..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

לדעתי, צוות המהנדסים של APR הוא הכי רציני,לפחות זה הרושם שאני מקבל מהם.

פחות סוסים מאשר ב GIAC אבל אולי יש לזה סיבה..

 

 

אני חושב ש-APR פשוט עושים שיווק טוב לעצמם ולכן יש רושם שהם רציניים וכו'.

לפי מה שאומרים ההתנגות ב- APR, יותר לינארית מאשר אצל המתחרים ונכון יש להם גם פחות סוסים (לא בטוח שיש סיבה ממשית).

לי יש APR וניכר שיש שיפור בביצועים אך הוא באמת מרגיש סולידי.

 

ממליץ לך לקפוץ ל-PITSTOP וגם ל-E&A ולראות לאיזו תוכנה וסדנא אתה מתחבר.

 

בהצלחה.

פורסם

יש לי את דני ממקס טיונינג , הוא נמצא באותו מקום כמו פיטסטופ (יש להם דיינו משוטף) , ההבדל הוא שהוא עושה כיוונים בזמן אמת על הדיינו , בדרך כלל מגיע לתוצאות טובות יותר.

מעבר לזה כמו שנאמר פה , אין כמו ללכת ולנסות.

2017 Type R

פורסם

מיכאל רייכלין M&V רייסינג ‚ AUTOTECH ‚ פרילינג רייסינג ‚ מקס טיונינג ‚ אי אנד איי אוטוספורט ‚ 2race ‚ לא חסר .

×
×
  • תוכן חדש...